Është një skenë e njohur në fillim të vjeshtës. Ndërsa mundësitë për të vizituar pishinën dhe për të fjetur vonë zvogëlohen, përgatitjet për fillimin e vitit të ri shkollor fillojnë e shtohen. Pyetje pafund i shqetësojnë fëmijët që presin të nisin shkollën, me kë do të ulem në bankë, me kë do të ndajë dollapin e librave, si do të jetë mësuesi im kujdestar, etj.
Rreth 8 % e fëmijëve dhe adoleshentëve kanë një çrregullim ankthi, sipas Akademisë Amerikane të Pediatrisë. Por fëmijët nuk kanë nevojë të kenë një çrregullim të diagnostikuar që të ndihen pak nervoz rreth kthimit në shkollë.
“Ankthi është ndoshta një nga arsyet më të shpeshta që prindërit dhe fëmijët më kërkojnë shpjegim”, thotë Gloria Silverberg, një këshilltare në Shkollën Fillore “Luxmanor” në Rockville. Arsyeja pse fëmijët shqetësohen është se fillimin e diçkaje ato e marrin me frikë thotë Gloria.
Kemi pyetur Silverberg, prindër dhe ekspertë të tjerë për këshilla se si t’i lehtësojmë fëmijët në vitin shkollor, pavarësisht nëse janë në një shkollë të re apo në shkollën që kanë qenë më parë. Ato kanë dhënë disa sugjerime , për një p më të lehtë.
Dëgjoni fëmijën çfarë thotë
Prindërit duhet të dëgjojnë çdo pyetje që bëjnë fëmijët thotë Amanda Morin, një autore për blogun Understood.org, ish-mësuese dhe nënë e tre fëmijëve. Morin thotë, “unë nuk i pyes fëmijët gjithmonë , a jeni të shqetësuar për shkollën apo mësuesin tuaj?, në vend të kësaj , unë dëgjoj çfarë ata flasin , dhe për çfarë ata shqetësohen më shumë. Vetëm kështu ne mund të kuptojmë se për çfarë shqetësohen më shumë fëmijët dhe cili është ankthi që i shoqëron më shumë gjatë ditëve të para të fillimit të vitit të i shkollor.
Mos i hidhni poshtë shqetësimet e tyre, thotë Silverberg, sepse nëse ata nuk mendojnë se po i dëgjojnë, ata nuk do të kenë mundësi të vijnë tek ju për problemet ose frikërat që i shqetësojnë. “Në vend që t’ua mohoni ata që mendojnë , dhe t’ju thoni që nuk ka asgjë për tu shqetësuar, ka disa gjëra për t’ua lehtësuar fëmijëve ankthin, duke ju dhënë atyre hapsirë të flasin për frikën e tyre.
Një mënyrë për ta bërë këtë thotë Morin, është të luajë një lojë që ajo e quan “Çfarë ndodh nëse vs çfarë është”, e cila mund t’i ndihmojë ata të ndajë frikën nga realiteti. “Fëmija do të thoshte:” Po sikur shkolla të jetë shumë e madhe? “Dhe do të theksoja se çfarë është:” Ju tashmë e dini ndërtesën, “thotë Morin. “Ose nëse ai thotë:” Po sikur të mos kem miq në klasën time? “Unë po tregoj se çfarë është, ka të ngjarë që të ketë të paktën një mik.”Ndonjëherë, thotë Silverberg, injektimi i një humori pak të dhembshur në bisedë mund të ndihmojë. Nëse ju tregojnë, për shembull, se ata janë të shqetësuar se do të shkojnë në mensat e shkollës dhe do ta hedhin drekën” thoi më mirë, “Oh, me të vërtetë, a ka ndodhur kjo ndonjëherë me ty?” Si një mënyrë për t’i ndihmuar ata të shohin se nuk është diçka për të cilën duhet të shqetësohen. Ata duhet të shqetësohen për frikrat të tjera më serioze, siç është siguria në shkollë, ajo sugjeron që t’i ndihmojnë ata të përpunojnë ankthet e tyre.”Flisni për atë që do të ndodhte në qoftë se do të hyjë një njeri i bezdisshëm në shkollë, si duhet të sillën me të, çfarë duhet të bëjnë, etj”. Koha e gjumit ofron një mundësi për të folur për çdo gjë që është në mendjen e fëmijës suaj, sepse gjërat kanë tendencë të jenë më të qetë dhe më të relaksuar kur aktivitetet e ditës janë bërë. Kristin Kane, një specialiste i përkrahjes familjare për Qendrën e Trajnimit për Edukimin e Arsimit në Prindër të Virxhinias, i cili gjithashtu blogon për Understood.org, i pëlqen të kushtojë disa minuta për të identifikuar gjërat e mira dhe sfiduese që ajo e quan “gjemba dhe trëndafila”. Nëna e tre fëmijëve thotë se ajo siguron që t’i japë fund bisedës me trëndafilat. Morin thotë se fëmijët e saj mbajnë nga një bllok shënimesh nën jastëkun e krevatit, ku çdo mbrëmje shkruajnë shqetësimet dhe gjërat e bukura që kanë kaluar gjatë ditës.
“Kjo i ndihmon ata të ngadalësojnë trurin e tyre pak dhe të hedhin shqetësimet e tyre në letër dhe i kujton se këto shqetësime nuk është diçka që duhet të ndreqësh tani”, thotë ajo. Ajo i ndihmon ata të dallojnë midis një problemi “tani” dhe diçka që është në mendjen e tyre, por mund të trajtohet më vonë. Silverberg thotë se këto biseda është mirë të bëhen në prag të gjumit , për një kohë të caktuar 10 deri në 15 minuta.
Bëni disa punë përgatitore
Fëmija juaj duhet të njihet me mjedisin e ri në shkollë pa prezencën tuaj, duhet të informoni mësuesin me shumë informacione rreth fëmijës tuaj,dhe tranzicioni do të jetë më i lehtë, thotë Morin. Duhet të shkoni në çdo takim me mësuesin. Krijoni një kohë kur fëmija juaj mund ta vizitojë shkollën në mënyrë të pavarur dhe të prezantohet tek mësuesit. Kane plotësoi ngjarjen e rregullt back-to-school me një turne privat me zëvendës drejtorin e shkollës, kur djali i saj, 17 vjeç, filloi shkollën e mesme. “Unë bëra përpjekjen për të kontaktuar shkollën dhe për të ndarë pak informacion rreth asaj që po ndodhte për t’i bërë atij njëfarë ankthi”, thotë Kane, i cili jeton në Loudoun County. Ai ishte e qetë dhe e përqëndruar .
Kushtojini vëmendje
Hapi i parë që duhet të bëni, është t’i kushto vëmendje shqetësimeve të fëmijëve. Pyesni fëmijën tuaj se çfarë shqetëson , ku ndjeni dhimbje , mësojuni atyre të kuptojnë atë që ata ndjejnë. Pasi një fëmijë mund të identifikojë simptomat fizike , ata janë të aftë të trajtojnë çështjet para se situata të agravojë. Silverberg i këshillon prindërit të pajisin fëmijët me një “vegël mjetesh” të teknikave të thjeshta të vëmendjes për t’i ndihmuar ata të relaksohen dhe t’i përcjellin mendimet e tyre në një drejtim më produktiv. Silverberg sugjeron që fëmija juaj të mbajë një kartelë të vogël në tryezën e tyre me një listë veprimtarish që mund t’u referohen nëse fillojnë të shqetësohen: frymëmarrje e thellë, shtrëngim dhe relaksim të muskujve, , duke shkuar në zyrën e këshilltarit për një pushim i shpejtë. shkrimi dhe vizatimi janë të gjitha aktivitetet që një fëmijë mund të bëjë për të përcjellë mendimet e tyre kur fillon të merakoset/WSJ.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.