Të buta dhe paksa të frikshme: Varëset e çantave Labubu janë moda më e fundit e koleksionimit në TikTok por pse?
Kukulla Labubu, një përbindësh i vegjël, i lezetshëm dhe i frikshëm tashmë është kudo.
Fillimisht i krijuar nga artisti i Hong Kongut Kasing Lung për serinë e tij të librave me figura “Përbindëshat”, ato u shndërruan në lodra në vitin 2019 si pjesë e një bashkëpunimi me prodhuesit e lodrave Pop Mart. Që atëherë, popullariteti i tyre është rritur ndjeshëm, veçanërisht në formën e varëseve të çantave. Të gjithë duan një!
Pse janë në lajme? Javën e kaluar, Pop Mart vendosi t’i tërheqë lodrat nga të 16 dyqanet e saj në Britani deri në qershor, duke përmendur “probleme të mundshme sigurie”. Shumë fansa janë përgjigjur me zemërim, por vetëm veten e tyre duhet të fajësojnë.

Njoftimi pasoi një sherr që thuhet se shpërtheu në një dyqan në Londër, ku njerëzit kishin pritur në radhë gjatë natës për të marrë botimet më të fundit të Labubu-ve.
“Njerëzit bërtisnin, duke thënë se nuk kishin mbetur më Labubu”, tha një klient për BBC-në. “Madje pashë një sherr midis një punëtori dhe një klienti.”
Çfarë e nxit këtë çmenduri? Siç është burimi i shumicës së trendeve bashkëkohore, mund ta fajësojmë TikTok-un. Trendi mori hov pasi Lisa, një anëtare e grupit të njohur K-pop Blackpink, u pa me një në çantën e saj. Në kohën e shkrimit, ka 1.4 milionë postime nën #Labubu, me njerëz që ndajnë me entuziazëm koleksionet e tyre, hapjen e kutive dhe madje thurjen e versioneve të tyre me grep.
Sa kushtojnë? Në Mbretërinë e Bashkuar, ato kushtojnë diku midis 16€ dhe 59€, megjithëse krijimet e rralla mund të kushtojnë edhe më shumë. Një nga arsyet kryesore për kaosin e fundit janë rishitësit, të cilët blejnë kukulla të reja vetëm për të rritur çmimin, duke i lënë blerësit e vërtetë pa fat dhe të frustruar.
Por, pse të rriturit po mërziten kaq shumë për lodra? Sepse jemi në mes të një pandemie lodrash prej lepushi.
Nga Jellycats te Squishmalloës, të rriturit janë bërë konsumatorët kryesorë të të gjitha gjërave të lezetshme. Sipas grupit të kërkimit Circana, një në pesë lodra dhe lojëra tani blihen nga persona mbi 18 vjeç për veten e tyre. Është një treg në rritje të shpejtë, i udhëhequr nga një përzierje faktorësh, si njerëzit që kanë fëmijë më vonë dhe ankthi i tepërt ekzistencial.
Por… pse duken kaq të frikshme? Ky është atraktiviteti i tyre: kombinimi i ëmbëlsisë dhe të ligës. Shpesh janë elementë delikate shqetësues/të çuditshëm të lodrave të caktuara që i bëjnë ato të dallohen.

Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.