Kim Kardashian ka shkaktuar polemika me marketingun më të fundit të markës së saj të veshjeve, SKIMS. Në mes të Times Square, Nju Jork, u vendos një kukull gjigante 60 metra e gjatë, e formësuar si Kim me bikini blu. Instalacioni u krijua për të promovuar koleksionin më të ri të rrobave të banjës nga SKIMS, por reagimet e publikut nuk kanë qenë aspak pozitive.

Pasi imazhet e kukullës u publikuan në internet, shumë fansa e kritikuan idenë si të çuditshme dhe të tepruar.


“Duket sikur edhe vetë ajo ndihet në siklet aty”, shkroi një përdorues. Të tjerë e quajtën balonën “të frikshme” dhe “të papërshtatshme për një hapësirë publike”.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.