Menaxhim

Karçanaj: Pas 1 majit përdorimi i shërbimeve online është rritur me 2.4 herë

Në ditën e dytë të konferencës anti-korrupsion Mirlinda Karçanaj, drejtoresha e AKSHI-t, tha se pas 1 majit, përdorimi i shërbimeve online është rritur me 2.4 herë krahasuar me periudhën paraardhëse.

“Rrugëtimi për implementimin e revolucionit digjital nuk ka qenë aspak i lehtë dhe kjo ka qenë reforma ndoshta më thelbësore dhe e vështirë e tranzicionit shqiptar. E kemi nisur vetëm me 14 shërbime online ndërsa tani janë 1225 shërbime, 95% e të gjitha shërbimeve publike. Ndryshimi i mendësisë ka qenë pjesa më e vështirë e këtij revolucioni.

Punën më të mirë e kemi bërë me administratën e cila duhej të bindej që ky ishte shërbimi i duhur.

Kujtoj 2014-n që ishte fillimi i punës për kalimin e administratës online ku qasja e saj ishte problematike sepse e shikonin E-albania-n si diçka të AKSHI-t që nuk lidhej me shërbimet.”

Ajo shtoi se automatizimi i institucioneve ndihmon edhe punonjësit pasi e kanë shumë më të thjeshtë të ofrojnë shërbimin.

“Ata ishin gati, thjesht duhej të përsosnin mënyrën si i jepnin këto shërbime. E kemi nisur me digjitalizimin e shërbimeve dhe kemi vijuar me shërbimin me vulë elektronike. Janë 20 milionë dokumente me vulë elektronike që janë marrë këto 5 vjet.

Nëse nuk do kishin qenë shërbimet e para vetëm online, qytetarët do e kishin patur të pamundur të merrnin shërbime. Do reformohen shërbimet dhe do bëhen më të lehta për t’u përdorur. Raporti i Sigmës tregoi që shqiptarët e përdorin E-albania por edhe janë të kënaqur me shërbimet e saj”.

Hapi pasardhës do të jetë Siri i shërbimeve publike, tha ajo.


Copyright © Gazeta “Si”


Lajme të lidhura

Më Shumë