Aeroporti Ndërkombëtar Indira Gandhi (IGI) në Delhi, është objekti i dytë në botë që funksionon me një kombinim të energjisë hidro dhe diellore.
Ky ndryshim që nga 1 qershori e ka bërë IGI aeroportin e dytë që funksionon vetëm me energji të rinovueshme. Në vitin 2015, Aeroporti Ndërkombëtar Cochin i Keralës u bë i pari në botë që funksiononte tërësisht me
Aeroporti Ndërkombëtar Indira Gandhi (IGI) në Delhi, është vendosur të bëhet objekti i parë i tillë në Indi që funksionon me një kombinim të energjisë hidro dhe diellore.
Ky ndryshim nga 1 qershori e ka bërë IGI aeroportin e dytë të vendit që funksionon vetëm me energji të rinovueshme. Në vitin 2015, Aeroporti Ndërkombëtar Cochin i Keralës, po në Indi, u bë i pari në botë që funksiononte tërësisht me energji diellore.
Objektivi i energjisë së gjelbër të aeroportit të Delhi
Operatori i IGI, Delhi International Airport Limited (DIAL), nëntorin e kaluar kishte vendosur një objektiv deri në vitin 2030 për të arritur në emetime zero të karbonit.
Deri më tani, ajo siguron një pjesë të madhe të nevojave të saj për energji përmes burimeve hidrike.
Që nga 1 qershori, rreth 6% e kërkesës së tij plotësohej nga termocentralet diellore në vend. Aeroporti tani ka një termocentral diellor 7.84 MW në pjesën ajrore dhe shtoi 5.3 MW të tjera në terminalin e ngarkesave.
“Panelet diellore janë në pjesën ajrore dhe çatitë e terminaleve të ngarkesave të aeroportit IGI. Për hidroenergjinë, DIAL ka nënshkruar një marrëveshje afatgjatë të blerjes së energjisë me një kompani prodhuese,hidrocentral, për furnizimin me energji hidroelektrike të aeroportit deri në vitin 2036”, tha një zëdhënës i DIAL.
Aeroportet në mbarë botën do të bëhen të gjelbërta
Ndërrimi i IGI ka ndjekur një trend global. Tetorin e kaluar, organi global i tregtisë ajrore, Shoqata Ndërkombëtare e Transportit Ajror (IATA) miratoi një rezolutë për industrinë e transportit ajror për të arritur emetimet neto të karbonit deri në vitin 2050.
“Ky angazhim do të përputhet me objektivin e Marrëveshjes së Parisit që ngrohja globale të mos kalojë 1.5°C”, tha IATA.
IGI është në rrugën e saj për të arritur objektivin e përmendur shumë përpara afatit global. “Për të arritur këtë, DIAL kishte miratuar një program të transportit të gjelbër kohët e fundit,” tha CEO i DIAL Videh Kumar Jaipuriar./theeconomictimes
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.
.png)



