Trend

Flirtime dhe festime në… Power Point/ Trendi më i ri i festave nuk është më jashtë shtëpisë

Nga Gazeta ‘Si’- Një nga skenat më të paharrueshme në 'Sex and the City' paraqet një yll të ftuar, të luajtur nga Kristen Johnston, i cili ankohet se sa të mërzitshme janë bërë festat në Nju Jork dhe disa sekonda më vonë, bie nga dritarja.

Por kjo ndjesi e lodhshme nuk është aspak ekskluzive për një qytet të vetëm: shumë besojnë se koncepti ynë i argëtimit është ripërcaktuar dhe se festimet plot me dolli dhe emocione të mëdha i përkasin së shkuarës.

Arsyet pse dhoma e ndenjes zëvendëson pistën e vallëzimit?

Epidemia e vetmisë, të cilën Organizata Botërore e Shëndetësisë e ka shpallur një “shqetësim global për shëndetin publik”. Kjo, sepse izolimi i vetë-imponuar po fshin vijën gjithnjë e më të hollë që ndan punën dhe shtëpinë.

Pasoja e papritur e këtij bashkimi të sferës së punës dhe asaj personale? Triumfi i festave në... PowerPoint, në të cilat secili pjesëmarrës paraqet një prezantim që shpjegon një temë të caktuar. Në varësi të temës ata bëjnë një mori lojrash dhe pyetjesh ngacmuese që i bën të socializohen më shumë me njëri-tjetrin.

@kristinarodulfo What happens when your bridal party & friends prepare a #powerpointnight on the bachelorette weekend 🤣 some were roast, some were sweet, all were SO creative. Everyone told me it was the most fun activity we did — a great ice breaker for a mixed group! Send this to a bride 👰🏻‍♀️ #weddingtok #weddingtiktok #bridetok #2023bride #bacheloretteweekend #powerpointparty #powerpointpresentation #bacheloretteparty #bachelorettepartyideas #tsitp ♬ original sound - Lockshawty

Nuk është një festë në zyrë, është një zyrë në një festë

Javier Divieso, ekspert për lidershipin, ekipet dhe burimet njerëzore, thotë se megjithëse këto festa mund të duken si një zgjatim i punës për shkak të faktit se ky lloj prezantimi zakonisht lidhet me botën profesionale dhe akademike, ky nuk është kuptimi që pjesëmarrësit kanë prej tyre.

“Për shkak të qëllimit të tyre lozonjar, lirisë krijuese që japin dhe kontekstit social në të cilin zhvillohen, pjesëmarrësit i shohin [festat në PowerPoint] si një aktivitet rekreativ. Prandaj, larg perceptimit të këtyre mbledhjeve si një zgjatim pune, për Gjeneratën Z(12-27 vjeçarët) ato nuk janë gjë tjetër veçse një mënyrë argëtuese dhe krijuese për t'u lidhur me miqtë,” thotë ai.

“Brezat e rinj kanë lindur në kulturën digjitale dhe këto festa në PowerPoint nuk janë gjë tjetër veçse një shtrirje e natyrshme, duke përdorur platforma dhe mjete që ata tashmë i kanë zotëruar për qëllime rekreative dhe sociale.”

Ky stil i festës lindi në vitin 2012, kur tre studentë nga Universiteti Kanadez i Waterloo organizuan një ngjarje që e quajtën Drink, Talk & Learn, në të cilën të ftuarit duhej të sillnin një prezantim mbi një temë të lidhur me videolojërat. Ardhja e pandemisë u dha shtysë për shkak të natyrës së tyre digjitale: ata lejuan çdo pjesëmarrës, nga shtëpia e tyre, të ndajnë ekranin e kompjuterit të tyre për të vazhduar festën edhe kur njerëzit nuk mund të takoheshin personalisht.

"Shumë njerëz kanë punë shumë teknike, punojnë nga shtëpia dhe ndërveprojnë me pak njerëz gjatë një dite", komenton Zachary Reese, drejtor i Love and Communication Lab, një qendër misioni i së cilës është të eksplorojë kompleksitetin e marrëdhënieve ndërpersonale.

“Festat e Power Point mund të kryhen me çdo sistem, softuer ose aplikacion. Për mua, më duket thjesht një strategji e Microsoft për të shtrydhur më shumë lëng nga programi i tij i njohur. Ose është thjesht një mënyrë për t'i dhënë një kthesë, duke sjellë ide dhe përdorime të PowerPoint-it, i cili tashmë është i famshëm në vetvete në mbarë botën,” thotë Sara Mompart, dizajnere grafike, për EL PAÍS.

Përkundër faktit se ajo kurrë nuk ka marrë pjesë në këtë lloj feste, as nuk ka ndërmend ta bëjë një gjë të tillë, ajo e di për ekzistencën e tyre nga "duke lexuar rreth tyre në disa tabela mesazhesh dhe faqe dizenjuese".

@socialsolitaire Power Point Night >>> #powerpoint ♬ baddie background - Dersim 👅

Për pjesët argëtuese të programeve të tilla, ajo thotë se, “me shije të mirë dhe sens estetik, rezultatet janë të pabesueshme. Ka shumë gjëra që mund t'i japin interaktivitet dhe dinamizëm një PowerPoint: animimi i logos, përdorimi i modelimit 3D, kalimet tërheqëse midis fotove, futja e videove, "shpjegon ajo.

Nga ana e tij, i vetëdijshëm për trendin, Microsoft tashmë ofron udhëzues për organizimin e këtij lloj feste dhe madje ka krijuar shabllone të ndryshëm me të cilët mund të ndërtojë prezantime. "Festimet në PowerPoint janë një mënyrë e mrekullueshme për t'u lidhur me miqtë, familjen ose kolegët", thotë kompania.

Kërkimi për "Idetë e festave në PowerPoint" ofron tema si "miqtë tuaj nëse do të ishin personazhe nga The Office ", "një këngë për të përshkruar çdo person në grupin tuaj të miqve", "gjëra që do të bënit nëse do të ishit president", " opinionet tuaja më të papëlqyeshme, "çiftet tuaja të preferuara të famshëm" dhe "kafenetë më të mira në qytetin tuaj". Nuk tingëllon shumë keq, nëse nuk do të duhej të shpenzonim kohë për t'i bashkuar gjërat.

Shtëpia si mjedis i kohës së lirë

Raporti spanjoll “Të rinjtë, koha e lirë dhe teknologjia. Një vështrim në strukturën jetike të rinisë përmes kohës së lirë dhe teknologjisë” zbulon se ndryshimi kryesor në aktivitetet e kohës së lirë në vitet e fundit është përfshirja dërrmuese e kohës së lirë që kryhet përmes mjeteve teknologjike.

Aplikacionet e takimeve kanë bërë të mundur gjetjen e një partneri pa dalë kurrë nga shtëpia, aplikacionet e shpërndarjes së ushqimit kanë përjashtuar nevojën për të dalë për të ngrënë dhe platformat e transmetimit kanë sjellë kinemanë në dhomën e gjumit. 74.6% e të anketuarve thanë se aktiviteti që bëjnë më shumë në kohën e lirë është biseda dhe shfletimi në internet, krahasuar me 22.7% që u përgjigjën se kalojnë më shumë kohë duke dalë natën.

Pika më e rëndësishme këtu, nga një këndvështrim historik, është rënia e të dalurave në mbrëmje, përkatësisht, shkuarja në bare, bare dhe klube.

“Panorama e këtyre ndryshimeve duket se tregon kohën e lirë që po ndodh gjithnjë e më shumë përmes teknologjisë digjitale dhe po ndodh gjithnjë e më shumë në shtëpi”, thonë Elena Rodríguez San Julián dhe Juan Carlos Ballesteros Guerra, bashkëautorë të studimit.

“Nëse i kushtojmë vëmendje etimologjisë së (fjalës spanjolle për punë) negocio , nga latinishtja nec-otium , ajo që nuk është kohë e lirë, bëhet e qartë se po humbasim kohën e lirë. Sepse, duke e bërë atë fitimprurës, ne i mohojmë vetes hapësira autentike për shkëputje, ku mund të rikuperojmë fizikisht dhe mendërisht dhe ku mund të eksplorojmë veten përtej produktivitetit tonë. Dhe, përveç kësaj, qëndrimi në modalitetin e punës shtrembëron spontanitetin dhe çiltërsinë që na duhen për të ndërtuar marrëdhënie të tjera jo-pune që janë të rëndësishme, si miqësitë. Pra, në vend që të kërkojmë miq ndaj të cilëve mund t'u heqim mashtrimet tona profesionale dhe të tregojmë dobësinë tonë, ne vazhdojmë të përpiqemi të projektojmë një imazh konkurrues që do të tërheqë aleatë dhe partnerë të mundshëm, "thotë Vara.

Eksperti i lidershipit Divieso nuk mendon kështu. “Për gjeneratat e reja, këto lloj aktivitetesh u ofrojnë atyre liri dhe lidhje më të madhe shoqërore. Ato gjithashtu i lejojnë ata të zhvillojnë aftësi të tilla si komunikimi, kreativiteti dhe të menduarit kritik dhe të nxisin inovacionin dhe kreativitetin. Pasojat e mos dijes se si të shkëputeni mund të jenë negative dhe të çojnë në djegie dhe stres .

Por në përgjithësi, nëse arrijmë të gjejmë një ekuilibër, ky lloj aktiviteti mund të sjellë përfitime të konsiderueshme”, thotë ai.

Sigurisht, gjithmonë do të ketë nga ata që preferojnë të shkojnë në lokal.

Burimi: El Pais/Përshtati Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë