Filma

Filmat më të mirë që mund të shihen këtë mars

Përfshirë daljen e parë të Robert Pattinson si Batman, një film aksion fantastiko-shkencor për multiverset dhe animacionin më të fundit të Pixar, këta janë filmat e padiskutueshëm të këtij muaji.

Paris, 13th District

Regjisori Jacques Audiard është më i njohur për drama të dhunshme dhe të ngarkuara politikisht. Por “Paris, 13th District” është diçka ndryshe. Përshtatur nga një roman grafik nga Adrian Tomine, dhe bashkë-shkruar nga Céline Sciamma, kjo është një komedi, e xhiruar bardh e zi, që ndërthur disa tregime të shekullit të 21-të. Noémie Merlant, Lucie Zhang, Makita Samba dhe Jehnny Beth janë katër protagonistët e tij të rinj.

The Batman

Botës nuk i mungojnë filmat e Batman-it, por ky, i drejtuar nga Matt Reeves dallon nga të tjerët. Më e rëndësishmja, Robert Pattinson është në rolin e Batman, duke luajtur një Kalorës të Errët shumë të dehur. Regjisori Reeves do të shprehej: “Fillova të mendoj: Po sikur të ndodhte ndonjë tragjedi dhe ky djalë të bëhet kaq i izoluar, ne nuk e dimë se çfarë po bën? A është ky djalë një lloj narkoman i pakujdesshëm dhe i pamatur?” Dhe e vërteta është se ai është njëlloj i varur nga droga. Droga e tij është varësia e tij ndaj kësaj përpjekjeje për hakmarrje”.

Lucy and Desi

“Being The Ricardos” i nominuar për Oscar i Aaron Sorkin tregoi historinë e Lucille Ball (Nicole Kidman) dhe Desi Arnaz (Javier Bardem), yjet e martuar të një prej sitcom-eve të preferuara të Amerikës, I Love Lucy. Nëse ju ka lënë të dëshironi të dini më shumë për Ballin dhe Arnazin, atëherë mos shikoni më larg se “Lucy and Desi”, një dokumentar i drejtuar nga një tjetër yll i sitcom, Amy Poehler. Kjo është “një lëvizje jashtëzakonisht e këndshme në karrierën e Ballit”, thotë Fionnuala Halligan në Screen Daily. Ajo tregon vitet e saj si një aktore dytësore, partneritetin e saj me Arnazin, një drejtues bande kubane, dhe krijimin e studios së tyre të Hollivudit.

The Lost City

Në një mënyrë të ngjashme me klasiken e vitit 1984 Romancing The Stone, te “The Lost City” luan Sandra Bullock si Loretta, dhe Channing Tatum si Alan, modeli i çuditshëm që pozon për kopertinat e romaneve të saj. Kur një miliarder i çmendur (Daniel Radcliffe) rrëmben Lorettën dhe e çon atë në xhungël, Alan vendos ta shpëtojë atë, pavarësisht se nuk ka asnjë përvojë ose aftësi përkatëse. Ky lloj filmi aventuresk i rrëmbyeshëm është rikthyer aktualisht në modë.

Turning Red

Turning Red është animacioni i parë i Pixar që drejtohet vetëm nga një grua, i pari që zhvillohet në Kanada dhe i pari që sillet rreth një heroine nga një familje aziatike: heroina në fjalë është Mei Lee (Rosalie Chiang), e cila kthehet në një panda të stërmadhe të kuqe të ashpër sa herë që është e stresuar. Një tjetër gjë që e dallon Turning Red nga filmat e mëparshëm të Pixar është stili i tij vizual. Regjisorja, Domee Shi, u frymëzua nga karikaturat japoneze që ajo shikonte kur ishte në moshën e Mei në fillim të viteve 2000.

Great Freedom

Në fund të Luftës së Dytë Botërore, Hans (Franz Rogowski) më në fund lirohet pas vitesh vuajtjesh në një kamp përqendrimi, për t’u dërguar në burg pothuajse menjëherë më pas. Sipas një kodi penal gjerman të shekullit të 19-të, paragrafi 175, çdo aktivitet homoseksual konsiderohej krim, kështu që Hans sfidues arrestohet dhe burgoset vazhdimisht gjatë viteve. “Great Freedom” e ndjek atë nga viti 1945 deri në vitin 1968 – më shumë se koha e mjaftueshme që ai të miqësohet me një vrasës të dënuar (Georg Friedrich) që takon në burg. Kritiku i filmit, Gary M Kramer e quan dramën prekëse, “një portret kompleks, me shumë shtresa të një njeriu që po vepron në mënyrë subversive brenda rregullave të një sistemi kufizues për të arritur dëshirat e tij”.

The Outfit

Imagjinoni një gangster në çdo film amerikan dhe me siguri do të mendoni për dikë me një kostum të qepur në mënyrë të përsosur. Por kush e bën rrobaqepësinë e papërlyer? Në The Outfit, njeriu me matës shiriti dhe gërshërë është Leonard (Mark Rylance), nga Londra, i cili u zhvendos në Çikago në vitet 1950. Klientët e tij më të mirë janë gangsterët (Simon Russell Beale, Johnny Flynn, Dylan O’Brien), të cilët vlerësojnë rrobaqepësinë e tij pothuajse po aq sa e vlerësojnë dyqanin e tij si një vend të dobishëm për të ruajtur pako të paligjshme.

Nitram

Me regji të Justin Kurzel, filmi është një biografi e zymtë e njeriut që vrau 35 njerëz dhe plagosi 23 të tjerë në Port Arthur në Tasmania në vitin 1996. Nitram fitoi tetë çmime kryesore në Academy Awards të Australisë, duke përfshirë ato për filmin, regjinë, skenarin dhe të katër kategoritë e aktrimit: Judy Davis, Anthony LaPaglia dhe Essie Davis luajnë së bashku me Caleb Landry Jones në rolin kryesor. Edhe kritikët australianë e vlerësuan filmin. “Kurzel ka një talent të veçantë për qoshet e errëta të kulturës australiane”, shkroi kritiku i filmit, Paul Bynes.

Everything Everywhere All At Once

Multiverset ndjehen si shija e stinës. Dy muaj përpara “Doctor Strange” në Multiverse of Madness, ja një tjetër film aksion fantastiko-shkencor i vendosur në realitete të shumta alternative. Shkruar dhe drejtuar nga Daniel Kwan dhe Daniel Scheinert, “Everything Everywhere All At Once” luan Michelle Yeoh si Evelyn, “një grua e rraskapitur kinezo- amerikane që duket se nuk mund t’i mbarojë taksat e saj”. Më pas, ajo zbulon se ka probleme më të mëdha. Ajo mund të aksesojë kujtimet dhe aftësitë e një numri të pafund Evelyn nga universe të pafundme të ndryshme – dhe ajo duhet ta përdorë atë fuqi për të shpëtuar të gjitha ato universe nga forcat e së keqes.

Marrë nga BBC, përshtati në shqip Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë