Transmetimi goditi shpejt Hollywood-in. Në vazhdën e saj, industria po garon për të gjetur një mënyrë të re për të bërë biznes, duke rimenduar se kush është përgjegjës, si vendosen kontratat dhe si paguhen yjet.
Studiot po përmbysin nivelet e tyre të menaxhimit, duke fuqizuar drejtuesit me formime në zhvillimin e biznesit, teknologjisë dhe strategjisë. Prodhuesit, kineastët dhe aktorët si Will Smith dhe Tom Hanks po përpiqen të mbrojnë interesat e tyre në kontrata të reja që nuk ndërtohen rreth shitjeve të biletave në kinematë.
Me shumicën e teatrove në Amerikë të mbyllura dhe studiot me miliarda dollarë filma të pa publikuar, “prindërit” e korporatave e shohin transmetimin si mundësinë e tyre më të mirë për rritje. Të ardhurat e arkave të vitit të kaluar ishin vetëm 2.28 miliardë dollarë, nga 11.4 miliardë dollarë në 2019.
Shumë njerëz po pyesin se sa po harxhojnë kompani si Apple apo Amazon në filma dhe shfaqje dhe sa kohë duhet që ato filma të shfaqen në kinema, nëse do të shfaqen.
Për të treguar se sa ndryshime dramatike po ribën Hollywood-in, Warner Bros., nga WarnerMedia për herë të parë në historinë e saj gati 100-vjeçare, nuk ka një ekzekutiv të vetëm, puna e vetme e të cilit është të mbikëqyrë prodhimi dhe shpërndarja e filmave të destinuar për ekranin.
Në dhjetor, kompania njoftoi se do të debutonte në të gjitha 17 filmat e Warner Bros ’2021, përfshirë” Matrix 4 “dhe” Dune “, në kinematë e Amerikës.
Kjo i la një punë të ndërlikuar Toby Emmerich, kreut të divizionit të filmit Warner Bros. dhe HBO Max, i cili kishte ndërtuar karrierën e tij në marrëdhëniet e tij të forta, një element kryesor i Hollywood. Në mëngjesin e 3 dhjetorit, ai thirri drejtuesit e agjencive të fuqishme të talenteve për të hedhur në erë marrëveshjet që ai kishte bërë me ta për filma të destinuar fillimisht për shfaqje ekskluzive teatrale, sipas njerëzve të njohur me këtë çështje.
Aktorët dhe prodhuesit më të mirë shpesh negociojnë për një përqindje të shitjeve të biletave, por lajmet e Emmerich prishën shpresat. Sado i padëshiruar të ishte lajmi, disa e simpatizuan gjendjen e tij të vështirë.
WarnerMedia ka thënë se planifikon të përdorë qasjen e saj hibride vetëm deri në vitin 2021 dhe mbetet e përkushtuar në shpërndarjen teatrale. Studioja tha se ka negociuar gjithashtu marrëveshje të reja me aktorë dhe kineastë, duke përfshirë përparime të garantuara, për t’i kompensuar ata për rënien e pritshme të të ardhurave.
“Në të gjithë botën, të ardhurat e gjeneruara nga teatrot dhe filmat fluturonin rreth 40 miliardë dollarë në vit në vitet që çuan deri në pandemi”, sipas Shoqatës së Filmit Motion.
Kjo është pak krahasuar me parashikimet financiare të transmetimit. Deri në fund të vitit 2020, shërbimet e transmetimit të abonimit duhet të tejkalojnë 50 miliardë dollarë në të ardhura globale me 880 milion përdorues, sipas Statista, një firmë kërkimore mediatike. Deri në vitin 2025, ai pret që shërbimet duke përfshirë Disney +, Netflix dhe HBO Max të numërojnë 1.34 miliardë përdorues dhe të gjenerojnë 85 miliardë dollarë në të ardhura globale.
Ndërsa studiot zakonisht ndajnë gjysmën e të ardhurave të biletave me kinema, ato mbajnë shumicën e parave të gjeneruara nga shërbimet e transmetimit.
“Platforma e transmetimit në këto kompani të mëdha mediatike është në qendër të iniciativës së tyre.” thotë Josh Grode, shefi ekzekutiv i Legendary Entertainment, i cili financoi dhe prodhoi dy filma me buxhet të madh për Warner Bros. që pritet të debutojnë në kinema dhe në HBO Max njëkohësisht këtë vit.
Warner Bros testoi strategjinë e shpërndarjes hibride me “Wonder Woman 1984” në Ditën e Krishtlindjes. Pas katër javësh, filmi fitoi 35.8 milion$, me gati dy të tretat e kinemave në Amerikë të mbyllura. Kompania tha se afër gjysma e abonentëve e shikuan filmin gjatë ditës së tij të parë. Warner nuk pranoi të tregonte se sa abonentë shikuan filmin ose sa abonentë të rinj tërhoqi filmi.
Në tetor, Emmerich, një producent dhe shkrimtar, u ngarkua me përgjegjësinë për të bërë filma si për HBO Max ashtu edhe për teatrot. Eprorët e tij kanë marrë një rol më aktiv në mbikëqyrjen e prodhimit dhe shpërndarjes së filmave, sipas kolegëve të tanishëm dhe të mëparshëm.
Ato përfshijnë Jason Kilar, një ish-shef i teknologjisë së Amazon që bashkë-themeloi shërbimin streaming Hulu, të rekrutuar nga CEO i AT&T John Stankey në Prill për të qenë shefi ekzekutiv i WarnerMedia.
Në ditën e investitorëve të Walt Disney Co. më 10 dhjetor, CEO Bob Chapek iu drejtua kamerës ndërsa pranë tij u shfaq një grafik kompjuteri, duke treguar një kopje të vizionit të shkruar nga Ëalt Disney të vitit 1957 për kompaninë që ai themeloi. Në qendër të të gjitha ndarjeve të kompanisë ishin filmat teatralë. Chapek vazhdoi të përshkruajë një epokë moderne, me Disney + drejt konsumatorit në zemër të gjithçkaje.
Disney, gjithashtu, ka ndryshuar radhët e saj të larta. Pas një riorganizimi të kohëve të fundit, veterani katër dekadash i Hollivudit, Alan Horn, i cili e drejtoi studion e filmit drejt një suksesi të paparë në boks në vitet 2010, nuk ka më përgjegjësi fitim-humbje ose vendos se si do të shpërndahen filmat. Kjo punë tani i përket Kareem Daniel, një MBA i Universitetit të Stanfordit me një detyrë në Goldman Sachs para se të bashkohej me Disney në 2007. Ai la postin e tij si president i sektorit të produkteve të konsumit të Disney dhe tani raporton drejtpërdrejt te Chapek.
Jo çdo studio po kalon nga premierat teatrale. Një rrezik: vendosja e filmave në shërbimet e transmetimit i bën ata të rrezikuar nga pirateria dixhitale, e cila ka të ngjarë të dëmtojë të ardhurat ndërkombëtare të arka.
Vendimi i Comcast Corp. Universal Pictures vitin e kaluar për të kapërcyer kinematë dhe për të lëshuar “Trolls World Tour” në internet shkaktoi një debat publik me zinxhirin e teatrove AMC Entertainment Holdings Inc. Kompanitë punuan një marrëveshje verën e kaluar në të cilën Universal mund të lëshojë filma të rinj video në Youtube dhe platforma të tjera në më pak se 2 javë pasi dolën në kinema.
Netflix dhe Apple pyetën nëse Paramount Pictures do të ishte i gatshëm të shiste vazhdimin e “Top Gun: Maverick”, me protagonist Tom Cruise, i cili do të dilte në kinema verën e kaluar. Bazuar në fuqinë e perspektivave të perceptuara të filmit në kinema, studioja nuk pranoi të merrte parasysh ofertat, sipas njerëzve të njohur me këtë çështje. Deri më tani, “Top Gun: Maverick” do të debutojë në kinema këtë korrik.
Yjet, kineastët dhe regjisorët po shtyjnë studiot për pagesa shtesë ose shpërblime të tjera për të kompensuar atë që mund të jetë bërë në arkë. Sipas disa agjentëve të talenteve, bisedimet janë duke vazhduar me shërbimet streaming për të formuluar një model të ri kompensimi të bazuar në performancë që do të përfshinte një bonus kur një film është një hit në platformë.
Aktori Will Smith ishte në mes të xhirimeve të “Mbretit Richard” në Los Anxhelos, një biografi për babanë e yjeve të tenisit Serena dhe Venus Williams, kur mori një telefonatë nga agjencia e tij e talenteve, sipas një personi të njohur me këtë çështje. Marrëveshja e shpërndarjes që ai kishte lidhur me Warner Bros për filmin ishte prishur pas planit HBO Max.
Smith kishte rënë dakord për një marrëveshje prej 60 milion dollarësh me Warner Bros. me kusht që filmi të ishte në dispozicion në internet vetëm pas një shfaqjeje tradicionale teatrale pasi refuzoi një ofertë fitimprurëse nga Netflix. Kompania e tij e produksionit mori pjesë në një marrëveshje për të paguar 1 milion dollarë për të drejtat e historisë në të cilën filmi është bazuar. Smith dhe agjentët e tij po punojnë për të rinegociuar.
Pasi kaloi vite si drejtor i lartë i Warner Bros., Christopher Nolan, i cili shkroi dhe drejtoi “Parim” të vitit të kaluar, nuk ka gjasa të kthehet në studio me projektin e tij të radhës, pjesërisht sepse ai ishte i zhgënjyer me strategjinë e shpërndarjes hibride të studios për 2021.
Në rastin e “Wonder Woman 1984”, Warner Bros. arriti një marrëveshje me yllin Gal Gadot dhe regjisorin Patty Jenkins përpara njoftimit në nëntor se filmi do të shfaqte premierën në kinema dhe HBO Max ditën e Krishtlindjes. Ajo ra dakord të paguante Gadot dhe Jenkins 15 milion$ dhe 13 milion$, respektivisht, mbi tarifën e tyre të rregullt.
Disney ende nuk ka negociuar kushtet e reja me aktorin Tom Hanks pasi ndryshoi planet e shpërndarjes për “Pinocchio”. Hanks ishte regjistruar për të luajtur Gepetto në xhirim, fillimisht i destinuar për një shfaqje tradicionale teatrale. Filmi nuk ka filluar ende xhirimet. Më 10 dhjetor, Disney tha që “Pinocchio” do të debutonte në shërbimin e tij streaming.
E njëjta gjë është dhe për aktorin Jude Law, i cili pranoi të luante Kapitenin Hook në “Peter Pan&Wendy”.
Kineastë dhe aktorë të tjerë po përqafojnë projekte për kompanitë e transmetimit.
Kanë filluar të drejtojnë filmin me fitimin më të lartë të të gjitha kohërave, ku krijuesit e filmave të Disney “Avengers: Endgame”, Anthony dhe Joe Russo u përpoqën të gjenin një studio tradicionale të interesuar për shpërndarjen e filmit të tyre të ardhshëm, një projekt për një veteran të luftës në Irak. Vëllezërit Russo hoqën dorë nga pritja dhe në vend të kësaj shitën projektin, të titulluar “Qershi” për rreth 40 milion dollarë, pjesërisht sepse menduan se do të ishte mënyra më e shpejtë për të arritur një audiencë të madhe.
Regjisorja Sofia Coppola gjithashtu kohët e fundit nënshkroi me Apple për të bërë serialin e saj të parë episodik. Për të bërë projektin, një adaptim i romanit të Edith Wharton “Zakonet e vendit”, Coppola fitoi një nga ditët e pagës më fitimprurëse të karrierës së saj.
Burimi: Wall Street Journal. Përshtati: Gazeta “Si”
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.