“Book influencer” është një botë që ekziston prej ca kohësh, por ka përjetuar një moment të ri në vitet e fundit falë disa platformave sociale, veçanërisht ‘Instagram’-it. Përmes postimeve dhe story, çdokush mund të ndajë leximet e tij, t’i komentojë ato, të ndërveprojë me lexuesit e tjerë dhe, ndonjëherë, të ndikojë në vendimet e blerjes së përdoruesve. Brenda BookCity, u zhvillua një takim midis tre influencerave të librit, Giulia Ciarapica (@giulia_ciarapix), Francesca Crescentini (@tegamini) dhe Elena Giorgia (@lettricegeniale), për të shpjeguar se në çfarë konsiston roli i tyre dhe për t’iu përgjigjur ndonjë kritike.
Influencer, përtej paragjykimeve dhe përkufizimeve
Shpesh termi “Influencer” mbart me vete një kuptim negativ, nënçmues dhe kjo është arsyeja pse Giulia Ciarapica ka krijuar kolonën e saj “Book influencer tek kush?” “Është një kolonë që unë e fillova në blogun tim, një titull provokues për t’iu përgjigjur kaq shumë gjërave provokuese që janë thënë. Ndonjëherë termat Book influencer, Book bloger, përdoren në një mënyrë nënçmuese dhe konfuze. Ne jemi këtu pikërisht për të zgjeruar njohuritë e kësaj bote, të shtresuar dhe komplekse”.
Elena Giorgio është e etur të sqarojë: “Ndihem shumë lexuese, por jo “Book influencer”. Më pëlqen të lexoj dhe dua ta ndaj këtë pasion me të tjerët, por luftoj ta shoh këtë rol profesionalisht. Edhe nëse është e vërtetë që hyrja në botën e rrjeteve sociale krijon një komunitet që kënaqet dhe dëgjon ato që thua”.
Francesca Crescentini është një influencer e gjithanshme dhe, që vjen nga studimet editoriale, midis aspekteve të ndryshme të jetës së saj, ajo ndan në mënyrë të pashmangshme ato që lidhen me librat. “Kam punuar në një shtëpi botuese, përkthej, dhe i tregoj librat më shumë nga këndvështrimi i një eksperti. Librat janë pak nga ishulli im i lumtur, prandaj është e pashmangshme që do të flas për to, por askush prej nesh nuk pretendon absolutisht që kursen botimin”.
Rrjetet sociale dhe letërsia, një bashkim i mundshëm nëse dini si ta bëni
Sipas tre influencerave, është e mundur të kombinohen rrjetet sociale dhe letërsia, sepse, thotë Giulia, “rrjetet sociale janë një mjet në të cilin vendos përmbajtje, dhe pastaj e transmetoj me gjuhën dhe stilin më të përshtatshëm”. Gjuha është, pra, themelore, siç është kuptimi i destinacionit dhe shënjimi i kanalit të dikujt në një mënyrë të caktuar, duke mbajtur parasysh llojin e audiencës së cilës i drejtohet. “E rëndësishme është përshtatja e përmbajtjes me mediumin”, thekson Elena, “Nuk do të më pëlqente të bëja kritikë letrare përmes ‘Instagram’-it, sepse nuk di si ta bëj por edhe sepse nuk është vendi i duhur. Na duhet një ekuilibër, duhet të dimë se ku jemi, çfarë po bëjmë dhe kujt po i drejtohemi”.
Një lidhje midis librave dhe publikut
‘Book influencer’ janë akuzuar për sipërfaqshmëri, janë akuzuar për zhvlerësimin e botës së letërsisë në rrjetet sociale. Sipas Elenës, kjo rrjedh nga fakti se “mediat e vjetra kanë frikë nga ato të reja, të cilat janë shumë më të përdorshme dhe ‘kapin’ të rinjtë, sepse është më lehtë të ndjekësh një profil në Instagram sesa të blesh një insert kulturor. Frika, si gjithmonë, të çon në sulm dhe zhvlerësim të tjetrit”.
Efektiviteti i kanaleve të reja të komunikimit demonstrohet gjithashtu nga statistikat, thotë Giulia: “Më shumë se 40% e rritjes së shitjeve të librave vjen nga sugjerimet që arrijnë te lexuesi në internet”, pra nga një kanal që nuk është ai tradicional.
Francesca gjithashtu konfirmon këtë trend, duke kujtuar se rrjetet sociale japin mundësinë për të “ofruar një goditje të parë, për të afruar ata njerëz që mund të mos lexojnë asnjë libër në vit, por sepse vijnë nga një kontekst në të cilin nuk kanë qasje në asnjë përmbajtje të këtij lloji. Nëse arrijmë që dikush që nuk ka lexuar kurrë të dëshirojë të lexojë, për mendimin tim është diçka e mirë”.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.




