Gazeta Si – Gati tre vjet pasi u vu në internet, në nëntor 2022, OpenAI publikoi raportin e parë të thelluar mbi përdorimin nga përdoruesit të ChatGPT, chatbot-it më të popullarizuar në botë.
Studimi u krye nga organizata jofitimprurëse Byroja Kombëtare e Kërkimeve Ekonomike (NBER) bazuar në një mostër prej 1.5 milionë bisedash nga llogaritë falas dhe me pagesë.
Rezultatet e studimit tregojnë se si është rritur miratimi i ChatGPT gjatë vitit të kaluar, veçanërisht midis segmenteve të popullsisë që fillimisht dukeshin më pak të arritshme.
Përcaktimi i gjinisë së përdoruesit nuk është gjithmonë i lehtë, por sipas studimit, përqindja e njerëzve që përdorin emra femërorë, u rrit nga 34 përqind në fillim të vitit 2024, në 52 përqind majin e kaluar.
ChatGPT është gjithashtu katër herë më i përhapur në vendet me të ardhura të ulëta sesa në ato më të pasura.
Një gjetje veçanërisht e rëndësishme për përcaktimin se si ka ndryshuar marrëdhënia midis përdoruesve dhe ChatGPT përfshin analizimin e ndryshimit midis mesazheve që lidhen me punën dhe atyre që lidhen me jetën personale të përdoruesve.
Në fillim të vitit 2024, mesazhet që nuk lidhen me punën përbënin 53 përqind të totalit, por kjo shifër u rrit në 73 përqind majin e kaluar, duke konfirmuar se ChatGPT po përdoret gjithnjë e më shumë për qëllime personale dhe private.

Siç vunë në dukje autorët e studimit, “ndërsa shumica e analizave ekonomike të IA-së janë përqendruar në ndikimin e saj në produktivitetin e punës, ndikimi në aktivitetet jo të punës është i ngjashëm në shkallë dhe ndoshta më i madh”.
Për më tepër, afërsisht 80 përqind e ndërveprimeve të ChatGPT mund të gjurmohen në tre kategori.
Më të zakonshmet kanë të bëjnë me Udhëzimin Praktik dhe përfshijnë aktivitete të tilla si mësimdhënia dhe këshilla të përgjithshme se si të përfundohet një detyrë ose “ide krijuese”.
Më pas vjen Kërkimi i Informacionit, “i cili duket shumë afër zëvendësimit të kërkimeve në internet”, siç vërejnë autorët.
Së fundmi, Shkrimi përfshin shkrimin ose gjenerimin e teksteve të llojeve të ndryshme për punë ose studim.

Shkrimi është deri tani më i zakonshmi në mesazhet që lidhen me punën; megjithatë, aplikimi më i zakonshëm përfshin korrigjimin, përmbledhjen dhe përkthimin e teksteve ekzistuese në vend që t’i gjenerojë ato nga e para.
Gjinitë e ndryshme duket se e përdorin ChatGPT ndryshe. Përdoruesit me emra “tipikisht femërorë”, siç i përcaktuan autorët e studimit, kanë tendencë të dërgojnë më shumë mesazhe që lidhen me shkrimin dhe këshilla praktike, ndërsa përdoruesit me emra mashkullorë preferojnë ndihmë teknike se si të bëjnë diçka, të kërkojnë informacion dhe të redaktojnë ose krijojnë imazhe.
Studimi gjithashtu klasifikoi mesazhet bazuar në llojin e detyrave të kërkuara nga chatbot-i, duke i organizuar ato në tre kategori: Të kërkuarit, Të bërit dhe të shprehurit.
Kategoria e parë përfshin të gjitha mesazhet në të cilat përdoruesi i kërkon chatbot-it këshilla për një vendim ose për të zgjidhur një problem: pothuajse gjysma e ndërveprimeve të shqyrtuara (49 përqind) bien në këtë kategori.
Kategoria e dytë përfshin kërkesat për të kryer një veprim ose detyrë specifike, të cilat përfaqësojnë 40 përqind të totalit, ndërsa kategoria “shprehje” përfaqëson vetëm 11 përqind të totalit dhe përfshin ndërveprime në të cilat “përdoruesi shpreh mendime ose ndjenja, por nuk kërkon ndonjë informacion ose veprim”.

Vetëm një pakicë e përdoruesve të ChatGPT zbulojnë moshën e tyre kur regjistrohen në faqe. Megjithatë, nga të dhënat e pjesshme të disponueshme, studimi arrin në përfundimin se midis atyre që zbulojnë moshën e tyre, afërsisht 46 përqind e mesazheve vijnë nga përdorues midis 18 dhe 25 vjeç.
Sipas rezultateve, disa nga përdorimet më të diskutueshme të ChatGPT dhe chatbot-eve të ngjashme, janë ende relativisht të vogla.
Për shembull, vetëm 4.2 përqind e të gjitha mesazheve të analizuara përfshinin shkrimin e kodit kompjuterik, një nga aplikacionet më fitimprurëse në industri, duke pasur parasysh se shumë programues janë të gatshëm të paguajnë për një asistent më të mirë për shkrimin dhe redaktimin e kodit.
Përqindja e ChatGPT është shumë më e ulët se ajo e gjetur në një analizë të ngjashme të Claude, chatbot-it të Anthropic, i cili është veçanërisht i popullarizuar për kodim, i cili zbuloi se 33 përqind i janë përkushtuar pikërisht asaj.
Në muajt e fundit, ka pasur shumë diskutime rreth asaj se si disa njerëz po e përdorin AI-në si psikologë ose terapistë, aq sa edhe Sam Altman, kreu i OpenAI, ka shprehur dyshimet dhe frikën e tij në lidhje me këtë lloj aplikacioni.
Sipas studimit, megjithatë, mesazhet rreth marrëdhënieve ose jetës personale të përdoruesve, përbëjnë vetëm 1.9 përqind të totalit.
Edhe më e vogël (0.4 përqind) është përqindja e mesazheve që kanë të bëjnë me lojërat me role, simulimet dhe sektorin e lojërave në përgjithësi.
Përshtati: Gazeta “Si”
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.
.png)



