Nga Gazeta ‘Si’- Ditët e fundit, ndërsa mbyllja e TikTok në SHBA po diskutohej gjithnjë e më shumë, një aplikacion tjetër kinez i quajtur Xiaohongshu, ose RedNote në anglisht, ka fituar popullaritet të papritur në Shtetet e Bashkuara.
Nëse ByteDance nuk e shet deri më 19 janar, TikTok do të jetë i paligjshëm për t’u përdorur. Ofruesve të shërbimeve të internetit do t’u kërkohet gjithashtu që ta bëjnë aplikacionin të paarritshëm për shfletuesit e internetit në SHBA.
Çfarë është RedNote?
E lançuar në vitin 2013, RedNote është bërë një nga platformat sociale me rritjen më të shpejtë të Kinës, me një vlerë prej mbi 17 miliardë dollarësh, sipas Financial Times.
I njohur si Xiaohongshu, që përkthehet “libër i vogël i kuq”, RedNote përmban një ‘plan urbanistik’ të ngjashëm me Pinterest dhe shpesh përshkruhet si një version kinez i Instagramit.
Sipas TechCrunch, fokusi i aplikacionit në përmbajtjen afatshkurtër, ngjashëm me TikTok, e ka ndihmuar atë të shfaqet si një alternativë.
Fluksi i papritur i përdoruesve jashtë shtetit, shumë prej të cilëve e quajnë veten “refugjatë të TikTok”, po paraqet një sfidë të re për aplikacionin, i cili tani duhet të vendosë një ekuilibër midis përmbushjes së rregullave të rrepta të moderimit të përmbajtjes në Kinë, duke ofruar gjithashtu një përvojë pozitive për jo-kinezët e saj- të rinj.
@l_yuhann How to use Rednote!!! My favourite app got discovered!! #rednote #xiaohongshu #littleredbook #tiktokban #tiktokrefugee ♬ original sound – jen
Por, problem mbetet censura…
Megjithatë, vetëm disa ditë pas përdorimit të RedNote, disa kanë filluar të shprehin zhgënjimin për rregullat e censurës, të cilat shkojnë shumë përtej asaj me të cilën janë mësuar.
Nuk është vetëm përmbajtja e dhunshme, gjuha e urrejtjes ose pornografia që janë jashtë kufijve. Interneti i Kinës është i famshëm për censurimin e një liste gjithnjë në rritje të termave që konsiderohen të ndjeshme, qoftë edhe politikisht.
Fluksi i përdoruesve të panjohur me rregullat e internetit të Kinës ka bërë që RedNote të përpiqet të punësojë moderatorë të përmbajtjeve që flasin anglisht, të njohur me kulturën perëndimore.
Që nga fillimi i kësaj jave, RedNote është ngjitur në pozitën e parë në App Store të Apple në SHBA. Ndërsa është një nga platformat më të mëdha të mediave sociale të Kinës me 300 milionë përdorues, ajo nuk kishte fituar shumë rëndësi përtej botës kineze deri më tani.
Kompania ka “përpjekur për të gjetur mënyra për të moderuar përmbajtjen në gjuhën angleze dhe për të ndërtuar mjete përkthimi anglisht-kinezçe”, raportoi Reuters.
Sipas Yangcheng Evening News, një gazetë shtetërore, RedNote ka postuar reklama pune “urgjente” për moderatorë të fokusuar në menaxhimin e postimeve në anglisht. Një postim i tillë, i cili u shfaq për herë të parë në një platformë rekrutimi kinez, ishte hequr që nga e enjtja. Është e paqartë pse u fshi dhe CNN ka kontaktuar RedNote për koment.
Një postim tjetër, i cili ende shfaqet në faqen zyrtare të RedNote që nga e enjtja, tregon se kompania është në kërkim të “praktikantëve të operacioneve të inovacionit” të rinj që do të ndihmojnë në “promovimin e zhvillimit të shëndetshëm të ekosistemit të komunitetit të përmbajtjes” në anglisht.
Burimi: CNN/Përshtati Gazeta Si
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.