Teknologji dhe Inovacion

Në prapaskenë, Instagram dhe YouTube po përgatiten të përfitojnë nëse mbyllet TikTok

Instagrami i Metës dhe YouTube i Google po bëhen gati në prapaskenë për të mirëpritur përdoruesit e TikTok, nëse aplikacioni në pronësi kineze ndalohet nga Shtetet e Bashkuara.

Pasditen e së mërkurës, drejtuesit e Meta-s zhvilluan një seancë pyetjesh dhe përgjigjesh me disa punonjës të saj për gjendjen e politikës amerikane.

Alex Schultz, shefi i marketingut, drejtoi pyetje në lidhje me përqafimin e Metës me administratën e ardhshme të Trump dhe atë që ai tha se ishte gjendja e pasigurt e kompanisë jashtë shtetit, sipas dy të pranishmëve. Ai tha gjithashtu se Meta po i kushtonte vëmendje fatit të një prej konkurrentëve më të mëdhenj: TikTok.

“Në varësi të asaj që ndodh me TikTok, e cila është në pronësi të kompanisë kineze ByteDance dhe përballet me një ndalim në Shtetet e Bashkuara, Meta duhet të përgatitet për atë që mund të jetë një ndryshim sizmik në mënyrën se si amerikanët përdornin mediat sociale”, tha Schultz. Meta ka potencial për të përfituar, por ai tha se kompania duhet të jetë gati.

Meta, e cila zotëron Facebook, Instagram, WhatsApp dhe Threads, ka një interes të veçantë për rezultatin. Gjigandi i Silicon Valley, së bashku me YouTube-in e Google dhe aplikacionet e tjera të mediave sociale, mund të përfitojë nëse një ligj që ndalon TikTok nga Shtetet e Bashkuara hyn në fuqi të dielën, duke i lënë 170 milionë përdoruesit mujorë të TikTok në SHBA pa aplikacionin e tyre të preferuar. Gjykata e Lartë pritet të vendosë së shpejti nëse ligji federal në fjalë është kushtetues.

Në mënyrë private, Meta ka dërguar ekipe për t’u përgatitur për të tërhequr sa më shumë përdorues të TikTok. Kjo përfshin të bësh më shumë për t’iu drejtuar ndikuesve të njohur të TikTok dhe ndoshta ndryshimin e mëtejshëm të Instagramit për t’i bërë disa veçori më të njohura për përdoruesit e TikTok. Si për shembull, Instagram ofron Reels, video me formë të shkurtër që konkurron me TikTok.

“Instagrami është një shtëpi e natyrshme për krijuesit dhe përdoruesit e TikTok”, tha Richard Kramer, analist financiar.

“Ashtu si TikTok, aplikacioni ka blerje në internet dhe angazhim të fortë të përdoruesit.”

YouTube ka bërë gjithashtu ndryshime në aplikacionin e tij, veçanërisht YouTube Shorts, i cili u ofron përdoruesve video të shpejta, për të tërhequr krijuesit e TikTok.

Në tetor, YouTube zgjeroi gjatësinë maksimale të videove të YouTube Shorts në tre minuta, nga një, për të kapur krijuesit e mësuar me TikTok, ku videot mund të zgjasin deri në 10 minuta. Këtë javë, YouTube ftoi disa krijues që përdorin aplikacionin e tij dhe TikTok në një program “boot camp” në YouTube Shopping për t’u ngritur dhe për të funksionuar në platformë.

Në një deklaratë, një zëdhënës i Meta tha se kompania “po ndiqte lajmet”. Ai shtoi, “Ashtu si aplikacionet dhe shërbimet e tjera në këtë hapësirë ​​shumë konkurruese, ne sigurisht po vlerësojmë se çfarë mund të nënkuptojnë skenarë të ndryshëm të mundshëm për produktet tona.”

Një zëdhënëse e YouTube tha se kompania organizon rregullisht takime për të informuar krijuesit rreth veçorive dhe formateve të produktit.

Prej vitesh, Meta dhe Google janë përgatitur për mundësinë e një ndalimi të TikTok në Shtetet e Bashkuara. Planifikimi i tyre filloi në prill, kur Presidenti Biden nënshkroi një projekt-ligj që do të detyronte ByteDance t’u shiste TikTok pronarëve jo-kinezë ose të përballej me një ndalim në Shtetet e Bashkuara. TikTok paditi qeverinë federale për të kundërshtuar ligjin, me çështjen që shkoi përfundimisht në Gjykatën e Lartë.

Në publik, Meta dhe Google kanë qëndruar relativisht të heshtur për atë që mund të ndodhë nëse TikTok ‘dëbohet’ nga Shtetet e Bashkuara, por ata kanë qenë aktivë në prapaskenë, thanë tre persona të njohur me planet e kompanive.

Në takimin e Meta-s të mërkurën, të udhëhequr nga Schultz, drejtuesit diskutuan se si të ndahen burimet e brendshme, duke përfshirë punonjësit dhe mbështetjen financiare, pjesërisht për t’u marrë me një fluks të mundshëm përdoruesish të TikTok.

Disa ekipe kanë diskutuar se si të ndihmojnë përdoruesit e TikTok të kalojnë në Instagram, duke përfshirë edhe sjelljen e mundshme të disa prej videove të tyre TikTok në Instagram.

“Instagram dhe YouTube do të fitonin më shumë të ardhura dhe kohë të shpenzuar në aplikacionet e tyre nga përdoruesit nëse TikTok ndalohet”, tha në një intervistë John Blackledge, një analist në firmën e investimeve TD Cowen. Por Instagrami ka avantazhin, tha ai.

Përdoruesit e internetit në SHBA thanë se me shumë mundësi do të shikonin “Instagram Reels” pas ndalimit të TikTok, sipas sondazhit të fundit të TD Cowen me 2,500 konsumatorë. Reels do të tërhiqte 29 për qind të të anketuarve, ndërsa 23 për qind thanë se do të kalonin më shumë kohë në YouTube Shorts dhe 15 për qind do të kërkonin një aplikacion të ri, sipas sondazhit.

Mes reklamuesve, avantazhi i Instagram u shfaq edhe më i madh, me 56 për qind të blerësve të reklamave që i thanë TD Coëen në një anketë tremujorin e kaluar se klientët e tyre donin më shumë të reklamonin në Reels këtë vit. 24 për qind i dhanë përparësi YouTube Shorts, ndërsa 20 për qind preferuan TikTok.

Meta dhe Google nuk janë të vetmet kompani që përpiqen të përfitojnë nga fatkeqësia e mundshme e TikTok. Clapper, një aplikacion i ngjashëm me TikTok, këtë javë u ofroi disa krijuesve 200 dollarë për çdo video që ata bëjnë, e cila reklamon faqen e saj si një destinacion për përdoruesit e TikTok. Kompania tha se norma ndryshonte në bazë të përmbajtjes dhe ndjekjes së krijuesit. Dhe Xiaohongshu, një aplikacion kinez i ngjashëm me TikTok, i njohur në gjuhën e folur si “RedNote” në anglisht, është rritur gjithashtu në krye të App Store.

Megjithatë, cila kompani mund të marrë përsipër territorin e TikTok është larg të qenit e vendosur. Sammi Scotto, e cila prodhon përmbajtje për TikTok dhe ndihmon krijuesit e tjerë të bashkohen në platformat e mediave sociale, tha se nuk i vendos të gjitha goglat në një shportë.

“Do të jem e fokusuar në Instagram, YouTube dhe LinkedIn”, tha ajo, “por duke e mbajtur vëmendjen tek të tjerë aplikacione”.

Burimi: New York Times. Përshtati: Gazeta Si.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë