“Kam një lidhje të veçantë me festivalin e filmit në Kanë, sepse pikërisht këtu babai im, pasi u divorcua nga mamaja kur isha 6 vjeç, takoi njerkën time, e cila më rriti për 63 vjet. Pastaj u ktheva pesë herë, herën e parë me “The China Syndrome” dhe herën e fundit me "Liberace". Për këtë jam i nderuar nga ky çmim”. Michael Douglas i shndritshëm u takua me shtypin për të folur për karrierën e tij, i përqafuar nga dy Oscar, si producent i “One Flew Over the Cuckoo’s Nest” dhe si ylli i Wall Street.
“I pari ishte ‘The Streets of San Francisco’”, tha ai.
“Çelësi i suksesit ishte xhirimi në një spital të vërtetë psikiatrik, sepse aty gjetëm një mjek që i detyroi aktorët të merrnin pjesë në terapi grupi me pacientë të vërtetë. Dhe të mendosh se filmi, i cili mori 9 nominime dhe 5 Oscar, u refuzua nga të gjitha studiot. Fillova të prodhoj sepse njerëzit nuk e dinë se sa e vështirë ishte për mua të krahasoja veten me babain tim Kirk, dhe vetëm kur fitova Oscarin për Wall Street mendova se mund të dilja nga hija e tij”.
Takimi me aktorin 78-vjeçar ishte një mundësi për të hapur kutinë e kujtimeve, duke filluar nga “Wall Street”: “Oliver Stone më telefonoi pas dy javësh xhirime dhe më kërkoi të rishikoja xhirimet, duke më pyetur pse sillesha si një fillestar. Nuk më dukej aspak ashtu, por ai donte të më nxehte dhe ta fuste atë zemërim në personazhin e Gordon Gekko”.
Ndër filmat që shënuan një epokë, sigurisht që është “Basic Instinct”, i prezantuar në Kanë: “Më kujtohen ende njerëzit e tronditur në premierë, me skenat e seksit në atë ekran gjigant. Pjesa më e madhe e meritave për suksesin i takon Sharon Stone. Paul Verhoeven dhe unë e zgjodhëm atë pas audicionit të dhjetëra aktoreve, të cilat hoqën dorë kur Paul përmendte seksin në film.
Në atë kohë nuk kishte asnjë seksolog që të binte dakord për skenat e seksit, dhe kështu unë dhe Sharon filluam t’i provojmë ato si një koreografi, duke rënë dakord se ku do t’i vendosja duart unë dhe ku ajo. Në kinema dukeshim të pushtuar nga pasioni, por ishte thjesht punë e vështirë”.
Më pak e mbushur me seks eksplicit, por sigurisht jo më pak e diskutueshme ishte “Fatal Attraction”, e cila, siç tha aktori, “lindi nga një ide e thjeshtë: cili është makthi më i keq që mund t’ju ndodhë nëse tradhtoni gruan tuaj?”
Megjithatë, jo të gjithë patën të njëjtin reagim duke e parë: “Shkova në premierë në SHBA dhe pas skenës ku personazhi im mashtron dhe çrregullon shtratin sikur të kishte fjetur në shtëpi, njerëzit në sallë qeshën. Producenti më pëshpëriti në vesh: e shihni, publiku tashmë ju ka falur. Në Europë shkoi shumë ndryshe ku filmi krijoi një debat të vërtetë”.
Kur u pyet për paqartësinë që lidh shumë nga personazhet e tij, Douglas tha se ndryshe nga brezi i babait të tij, i cili doli nga Lufta e Dytë, dhe kërkoi një ndarje të qartë midis së mirës dhe së keqes, “e imja erdhi pas luftës në Vietnam, që ishte emblema e paqartësisë, dhe për këtë arsye kishte më shumë nuanca. Kryesisht jam përpjekur të interpretoj njerëzit e zakonshëm që e gjejnë veten të përfshirë në rrethana të jashtëzakonshme. Por kurrë nuk e dini nëse ata do të bëjnë zgjedhjen e duhur apo të gabuar”. /La Stampa/
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.