Filma

Festivali i Filmit në Venecia, rikthehen yjet e Hollivudit

Ekziston një ajër i mirë optimist rreth Festivalit të Filmit në Venecia që do të zhvillohet nga 1-11 shtator: filma shumë të pritur nga regjisorë të rëndësishëm. Pastaj kthimi i yjeve: Jessica Chastain me një rishikim    të “Scenes from a Marriage”, nga Bergman, Javier Bardem, Kirsten Dust me regjisorin Jane Campion, Isabelle Huppert, Olivia Colman me Dakota Johnson (debutimi regjisorial i aktores Maggie Gyllenhaal, nga romani “The Lost Daughter” nga Elena Ferrante), Kristen Steëart është Lady Diana në “Spencer” nga Pablo Larraín, Gérard Depardieu me Xavier Dolan për “Lost Illusions” nga Balzac, Charlotte Gainsbourg, Timothée Chalamet, Josh Brolin dhe Charlotte Rampling në filmin “Dune” të Denis Villeneuve, Tim Roth, Matt Dillon, Matt Damon, Dominique Sanda, Ben Affleck, Willem Dafoe etj.

Protagonistët, të pranishëm me tre filma, janë Toni Servillo (Sorrentino, Martone dhe Di Costanzo) dhe Guatemala i natyralizuar nga SHBA, Oscar Isaac, i ndjekur nga Penélope Cruz, Alba Rohrwacher dhe Silvio Orlando. Dhe pastaj shumë aktorë të dashur italianë, nga Valeria Golino te Maya Sansa, nga Jasmine Trinca te Riccardo Scamarcio. Nga 21 filma që konkurrojnë, pesë janë italianë.

“The Hand of God”, në të cilin Paolo Sorrentino është frymëzuar nga historia e tij më personale dhe e dhimbshme, humbja e prindërve të tij për shkak të rrjedhjes së gazit, ai ishte një djalë që kishte shkuar në stadium për të parë Maradonën. Në profilin e tij në Instagram, Sorrentino shkroi: “Si fëmijë, e ardhmja na duket e errët. Duke u lëkundur midis gëzimeve dhe hidhërimeve, ndihemi të papërshtatshëm. Por e ardhmja është prapa atje. Pa hile, kjo është historia ime dhe, ndoshta, edhe e jotja…”. Pastaj është “Freaks Out” e Gabriele Mainetti: midis Fellini dhe Leone, një grup interpretuesish cirku në Romën e okupuar në 1943 nga Nazistë, me Claudio Santamaria dhe Pietro Castellitto.

Konkurrojnë gjithashtu “America Latina” nga Damiano dhe Fabio D’Innocenzo, të cilët lëvizin nga Berlinale në Venecia në filmin e tretë.

Hapja është me “Madres Paralelas” të Pedro Almodóvar, që fitoi Luanin e Artë në 2019, por mungon që nga viti 1988. Janë dy gra beqare që po luftojnë me një shtatzëni të papritur. Nëse janë pesë nga njëzet e një regjisore femra në konkurs, Barbera thotë se filli i përbashkët (përveç luftërave) janë “Nënat Guximtare”. «Kaq histori me gra të abuzuara», duke filluar me «Dueli i fundit» nga Ridley Scott. Shumë filma janë të gjatë mbi dy orë. Masat anti Covid nuk kanë ndryshuar që nga edicioni i fundit: në fakt, thotë presidenti i Bienales Roberto Cicutto, kapaciteti në salla është 8000 spektatorë në ditë, por 4000 do të jenë në gjendje të hyjnë.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë