Më në fund Festivali i Filmit në Kanë! Pas mungesës së detyruar të vitit të kaluar për shkak të pandemisë, rifillon festivali më joshës i filmit në botë. Dhe e bën këtë me një nga regjisorët më të mëdhenj francezë, Leos Carax.
Gjithmonë një nga autorët më të çuditshëm të kinemasë europiane, Carax është përsëri pas kamerës për “Annette”, filmi i zgjedhur si titulli hapës i festivalit të këtij viti dhe vepra e tij e parë e xhiruar në anglisht.
Është një “musical” i shoqëruar nga këngët e Sparks, i cili luan Adam Driver dhe Marion Cotillard si çift, një artist kabare dhe një këngëtare me famë ndërkombëtare, jeta e të cilit revolucionarizohet nga lindja e vajzës së tyre të parë, Annette.

Një opera rock
“Annette” mund të përkufizohet si një opera e plotë rock, në të cilën pjesët muzikore nuk janë të kufizuara në shoqërimin e veprimit, por krijojnë një skenar të vërtetë më vete. Filmi hapet në një mënyrë thellësisht metakinematografike, me vetë Carax i cili nis aksionin, duke zënë një rol të ngjashëm me atë që tashmë është luajtur në “Holy Motors”. Ka shumë lidhje me filmin e vitit 2012 (nga reflektimi mbi rolin e interpretuesit te struktura narrative thellësisht episodike), por nuk mungojnë lidhjet e mundshme me zhanrin melodramatik, me të cilin Carax ishte përballur si në veprën e tij të parë, “Boy Meets Girl”, ashtu edhe në “Lovers of Pont-Neuf”.
Më shumë sesa dizajni i përgjithshëm, në momente tepër konfuze, llogariten momentet individuale në këtë film artistik, i cili lulëzon, por ka edhe rënie të papritura, edhe për shkak të ambicies së pakufishme dhe gjithmonë i denjë për vlerësim të madh të një autori që vazhdon të rrezikojë pas filmit, gjithmonë duke qëndruar në përputhje me veten e tij.
Performancë e shkëlqyeshme nga Adam Driver
I fuqishëm në pjesën e parë, filmi është më pak emocionues në pjesën e dytë, mbi të gjitha për shkak të një trendi narrativ që lufton të përfshijë siç duhet. Pjesa zanore, megjithatë, mbetet e një niveli të shkëlqyeshëm, si dhe provat e dy protagonistëve, midis të cilëve veçohet një Adam Driver i jashtëzakonshëm, i aftë të rritet gjithnjë e më shumë, film pas filmi: tashmë në “Marriage Story” lëvizëse të Noe Baumbach ai kishte dhënë një provë të vogël të aftësive të tij të këndimit, por këtu ai mban (vokalisht dhe fizikisht) një shfaqje shumë të komplikuar, plot nuanca të ndryshme psikologjike. Ai është padyshim pika e fortë e një filmi artistik me plot referenca letrare dhe kinematografike, i pajisur me imazhe të bukura të cilat ndonjëherë janë edhe të sforcuara.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.




