Mes festave të shkëlqyera dhe rreshtave të parë të mbushur me yje të Javës së Modës në Paris, vendi më ‘In’ në kryeqytetin e Francës të dielën pasdite ishte… një banjë publike. Ose një vend i projektuar që të duket si një e tillë, të paktën.
Të famshëm duke përfshirë Barry Keoghan, Chappell Roan dhe Jared Leto pozuan pranë lavamanëve të pajisur me pasqyra dhe mbajtëse sapuni të montuara në mur. Të ftuarit e industrisë më pas zunë vendet e tyre përballë një rreshti tualetesh.

Kjo ishte shfaqja vjeshtë-dimër 2025 e Valentino-s, e cila pa drejtorin kreativ të labelit italian, Alessandro Michele, të transformonte një ambient në Paris në një banjë atmosferike, të kompletuar me dysheme me pllaka dhe llamba. Modelet dolën nga (dhe nganjëherë zhdukeshin) kabinat e tualeteve, të lara me dritë të kuqe.
I quajtur “Le Meta-Theatre Des Intimites” (ose “Meta-Teatri i intimitetit”), prezantimi ishte një deklaratë e qëllimit nga Michele, i cili mori drejtimin e Valentino marsin e kaluar pas dy dekadash dizajnimi për Gucci.
Në shënimet e tij, Michele e përshkroi setin e tij si një hapësirë ”distopike, shqetësuese” të frymëzuar nga regjisori i ndjerë David Lynch. Duke iu referuar poetëve dhe filozofëve, duke përfshirë Michel Foucault, Hannah Arendt dhe Mario Perniola, ai shkroi se një banjë publike është “një kundërvend” që “neutralizon dhe pezullon” kufirin midis brenda dhe jashtë, midis publikut thellësisht intim dhe publikut të pashmangshëm.

Koleksioni i Michele bëri pothuajse të njëjtën gjë. Të brendshmet visheshin mbi veshje të sipërme ose bëheshin të dukshme nga dantella e tejdukshme.
Vizioni i Michele gjithashtu mund të jetë më i lidhur me politikën sesa marka është mësuar. Në një koment mbi debatet rreth banjove transgjinore, shënimet e Michele sugjeruan se banja e tij (në të cilën modelet androgjene ishin në mesin e atyre që shfaqnin rrobat e burrave dhe grave) ishte “krenarisht politike sepse ka potencialin të përmbysë çdo ‘klasifikim'”.

Është vetëm koleksioni i dytë gati për veshje e Michele për markën, por u prit mirë nga të ftuarit, të cilët duartrokitën dhe brohoritën për stilistin ndërsa ai doli në skenë para se edhe ai të zhdukej në një dhomë të vogël.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.