Filma

Triumfi i buxheteve të vogla, dështimi i transmetimit live-stream, deri te ‘skandali’ i Adrien Brody-t me orkrestrën / Momentet e veçanta të ceremonisë së çmimeve ‘Oscar’

Në ndryshim nga filmi “Openhaimer” i cili vitin e kaluar rrëmbeu çmimet kryesore, dhe i cili kishte një buxhet shumë të madh këtë vit Oscar është orientuar dejt filmave me buxhet të vogël. “Anora” dhe “ The brutalist” të cilët  rrëmbyen çmimet kryesore  kushtuan 6  dhe 10 milion dollarë  respektivisht. Këto faktorë e vulosën ceremoninë e 97-të Oscar si nata e triumfit të filmave të pavarur.

Dështimi i livestream-it

Këtë vit ndryshe nga vitet e tjera, transmetimi i Oscar i ishte besuar dhe platformës “Hoo-loo” e cila nëpërmjet pagesës do të bëntë të mundur shikimin e cermonisë nga celulari i amerikanëve. Por në mes të fjalimit të Brody, livestream-i ra duke lënë miliona amerikan pa sinjal dhe pa mundësinë e shijimit të ceremonisë Oscar.

Sean Baker, si fitues me filmin “ Anora” bëri një thirrje të fuqishme gjatë fjalës së tij, për më shumë filma të pavarur dhe për më shumë ekrane të cilat mund ta transmetojnë Oscar-in. Gjithsesi transemtimi livestream dështoi.

Adrien Brody-t nuk i mjaftojnë 45 sekonda fjalim.

Në natën  Oscar ka një rregull. Fjalimi i falënderimeve duhet të jetë maksimumi 45 sekonda. Nëse zgjatesh, është orkestra e cila të ndërpret. Por këtë rradhe ndodhi ndryshe. Brodyd nuk i mjaftuan 45 sekonda duke e zgjatur fjalimine  tij në 2 minuta. Sa herë orkestra tentonte ta shkëpuste, ai bënte me dorë shpesh duke urdhëruar: Fike atë muzikë dhe më lër të flas.

Natë horror-për filmat horror

 “The Substance” , një horror  i mbushur me gjak hyri në garë me pesë nominime Oscar dhe doli vetëm me një çmim, duke e fituar për grimin dhe stilimin e flokëve. Me fitues të mëparshëm në këtë kategori, përfshirë “The Wolfman” dhe “Bram Stoker’s Dracula,” mbrëmja e Oscar nuk ishte momenti i duhur për të shpresuar. Ylli Demi Moore u pa si kandidate kryesore për kategorinë e aktores më të mirë dhe shkrimtarja-regjisore Coralie Fargeat u konsiderua si një pretendente e madhe për skenarin  origjinal, por  të dyja humbën përballë Anora-s, një zgjedhje larg nga tradicionalja , por që qëndronte në terrenin më të sigurt të zhanrit. Edhe “Nosferatu”, një horror më serioz, nuk mundi të fitonte në asnjë nga katër kategoritë duke përmbyllur një natëtë frikshme për filmat e frikshëm.

Demi Moore vs Mickey Madison

Performanca e Mikey Madison në “Anora” është e jashtëzakonshme, por nuk mund të mos mos ndiheshe keq për Demi Moore, e cila ka pasur një periudhë magjike këtë sezon çmimesh. Ne mund të shpresojmë vetëm që “The Substance” të shënojë një rikthim në karrierë për të dhe që do të vazhdojmë ta shohim Moore në role vërtet emocionuese dhe të rëndësishme..

“Conclave” një dështim në Oscar

Ka qenë një sezon i çuditshëm, me kandidatët kryesorë që nuk dukeshin kurrë mjaftueshëm të fortë dhe me filma që ndiheshin si zgjedhje të pazakonta, shpesh radikale. Kishte një muzikale për shtriga, një komedi për një punonjëse seksuale, një opera për një shef kartele transgjinor. Kështu që “Conclave”, një adaptim i fortë i një romani të Robert Harris, plot me fytyra të njohura filloi të dukej si ishte fituesi potencial i lënë pas dore. Ishte një nga filmat më të pëlqyer nga publiku këtë sezon, pa ndonjë kontestim dhe kur fitoi çmimin Bafta për filmin më të mirë dhe më pas çmimin e ansamblit nga “Screen Actors Guild”, ndjehej sikur mund të shkonte për të fituar çmimin për filmin më të mirë. Por “Conclave” fitoi vetëm një kategori, duke e lënë në hije një nga filmat më të mirë të vitit të shkuar.

Burimi: The Guardian


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë