Toyota është në partneritet me Redwood Materials, një kompani riciklimi baterish e drejtuar nga bashkëthemeluesi i Teslas, JB Straubel, për të mbledhur dhe ricikluar bateritë e automjeteve. Plani është që të merren bateritë e vjetra, të konsumuara dhe ose t’i rinovojë ose t’i prishin në mënyrë që materialet e tyre të përdoren për të krijuar bateri të reja.
Redwood planifikon në mënyrë specifike prodhimin e materialeve për anoda dhe katoda, dy komponentë kryesorë të një qelize baterie. Qëllimi përfundimtar i kompanisë është të krijojë një “zinxhir furnizimi për automjetet elektrike”, që do të thotë se merr bateri nga EV-të e vjetra dhe i kthen ato në bateri për makina të reja.
Ndërsa Toyota aktualisht po lançon automjetin e saj të parë elektrik me bateri me rreze të gjatë, makinat më të reja nuk janë fokusi aktual.
Në vend të kësaj, Toyota dhe Redwood po fokusohen në “valën e parë të automjeteve elektrike me bateri”, të cilat janë mbi 20 vjeçare dhe po i afrohen fundit.
Veçanërisht, teknologjia dhe metodat e Redwood për riciklimin e baterive të automjeteve janë të reja. Kompania në shkurt ka nisur programin e saj për t’u marrë me automjetet elektrike, me Ford dhe Volvo si partnerë. Ndërsa Redwood ka planifikuar të riciklojë bateritë për një kohë, kapaciteti i kompanisë për ta bërë këtë në shkallë është relativisht i patestuar.
Bërja e baterive EV është jashtëzakonisht e shtrenjtë dhe disa kompani po përpiqen ta bëjnë atë në shkallë, gjë që pengon aftësinë e tyre për të prodhuar EV. Nuk duket se ky proces do të bëhet më i lirë së shpejti, kështu që ka patjetër një nxitje për prodhuesit e automjeteve që të kërkojnë dhe të ndihmojnë në financimin e përpjekjeve të riciklimit.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.