Teknologji dhe Inovacion

Tani do të ketë reklama edhe në WhatsApp

Është një ndryshim i jashtëzakonshëm, duke pasur parasysh mënyrën se si ka funksionuar aplikacioni deri më tani

Gazeta “Si – Kompania “Meta” ka njoftuar se aplikacioni i mesazheve WhatsApp do të fillojë t’u shfaqë reklama përdoruesve: ende nuk është e qartë se kur, por është një zhvillim i rëndësishëm, duke pasur parasysh se deri më tani aplikacioni ka funksionuar gjithmonë pa asnjë formë reklamimi.

Reklamat nuk do të shfaqen në biseda private, por vetëm në seksionin “Përditësime”, ai në pjesën e poshtme majtas, ku shfaqen aktualisht statuset e kontakteve dhe kanaleve.

Për profilizimin (domethënë katalogimin e shijeve dhe zakoneve të secilit përdorues individual) WhatsApp nuk do të përdorë të dhëna të ndjeshme siç janë thirrjet, grupet ose bisedat private: “Meta” tha se reklamat do të personalizohen bazuar në informacione më të përgjithshme, siç është vendndodhja e përdoruesit dhe gjuha e vendosur në aplikacion.

Që nga themelimi i tij, WhatsApp gjithmonë ka deklaruar se privatësia ishte një nga vlerat e tij dalluese: në vitin 2009 Jan Koum dhe Brian Acton krijuan aplikacionin me idenë e ofrimit të një shërbimi të thjeshtë, të drejtpërdrejtë dhe të sigurt mesazhesh, pa reklama ose ndjekje invazive.

Kjo qasje është konsoliduar me kalimin e kohës, veçanërisht me futjen e të ashtuquajturit enkriptim nga fillimi në fund, në vitin 2016.

Është një sistem enkriptimi që garanton që vetëm dërguesi dhe marrësi mund t’i lexojnë mesazhet e shkëmbyera.

Pikërisht për këtë arsye, futja e reklamave – megjithëse e kufizuar në një seksion dytësor dhe pa ndërhyrë në bisedat private – është një ndryshim i rëndësishëm krahasuar me filozofinë origjinale të aplikacionit.

Përveç reklamave, Meta ka njoftuar dy veçori të tjera të reja në lidhje me WhatsApp, të dyja të lidhura me seksionin “Kanalet”, një hapësirë ​​në aplikacion e krijuar për të ndjekur përditësimet nga kompanitë, mediat dhe krijuesit e përmbajtjes.

E para është mundësia e abonimit në kanale, pak a shumë si ajo që ndodh në YouTube: përdoruesit do të jenë në gjendje të zgjedhin të paguajnë një tarifë mujore në këmbim të përmbajtjes ekskluzive ose përditësimeve të rezervuara, jo të disponueshme për ata që ndjekin kanalin falas.

Ky është një funksion i projektuar posaçërisht për krijuesit dhe organizatat që duan të fitojnë para nga audienca e tyre në WhatsApp.

Veçoria e dytë e re ka të bëjë me sugjerimet e personalizuara: WhatsApp do të fillojë t’u sugjerojë përdoruesve kanale të ngjashme me ato që ata tashmë ndjekin ose që mund të jenë me interes për ta, bazuar në kritere të ngjashme me ato të ofruara për reklamat.

Në javët e fundit, “Meta” kishte njoftuar lajme të tjera mjaft të rëndësishme: që nga prilli, për shembull, u ka vënë në dispozicion përdoruesve italianë “Meta AI”, një asistent personal i bazuar në “Llama 3.2”, një model inteligjence artificiale i zhvilluar nga kompania.

Prezantimi i “Meta AI” ka prekur jo vetëm WhatsApp, por edhe shërbimet e tjera kryesore të grupit: Facebook, Instagram, Messenger.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë