Keshilla

Si ti ndihmoni të rinjtë për t’u vaksinuar kundër Covid-19?

Nga Laidon Shapo-Inkurajimi i marrjes së vaksinave ka të ngjarë të bëhet më sfidues ndërsa kalojmë nëpër grupet e vaksinimit, veçanërisht kur arrijmë brezat e rinj me përparësinë më të ulët.

Brezat e rinj kanë më shumë gjasa të jenë hezitues ndaj vaksinave (Freeman et al., 2021), pjesërisht sepse ata e perceptojnë veten se janë në rrezik më të ulët për të zhvilluar një formë të rëndë të COVID-19.

kuptuarit e sjelljes

Theksoni përfitimet pro-sociale të vaksinimit
Pasqyra e sjelljes: Theksimi i përfitimeve pro-sociale të vaksinimit është veçanërisht efektiv tek të rinjtë. Përfitimet shoqërore përfshijnë arritjen e imunitetit të tufës dhe mbrojtjen e të tjerëve, veçanërisht ato që cenohen dhe nuk mund të vaksinohen. Kombinimi i përmbajtjes informative dhe emocionale mund të jetë efektiv (Pfattheicher et al., 2020; Betsch et al., 2017).
Aplikimi i mundshëm: Përqendrohuni në përfitimet prosociale të vaksinimit në komunikimet e përshtatura për të rinjtë
Theksoni rëndësinë e vaksinimit. Jepni fakte duke nxitur ndjeshmëri ndaj të tjerëve.

Theksoni normat shoqërore në lidhje me vaksinimin

Pasqyra e Sjelljes: Theksimi se ka synime në rritje për t'u vaksinuar, se shumica e njerëzve po vaksinohen dhe që ata miratojnë ta bëjnë këtë, mund të nxisë në mënyrë efektive marrjen e vaksinave (Moehring et al., 2021; Palm et al., 2021; Bish et al. ., 2011; Bavel et al 2020). Meqenëse të rinjtë priren të jenë më të ndjeshëm ndaj ndikimit të bashkëmoshatarëve (Steinberg & Monahan, 2007), ka të ngjarë që normat shoqërore mund të jenë veçanërisht efektive kur synoni këtë grup.
Aplikimi i mundshëm: Theksoni normat shoqërore në komunikimet që synojnë të rinjtë. Bëni vaksinimin të dukshëm për të rinjtë e tjerë duke krijuar qendra vaksinimi në kampuset ose shkollat universitare. Filloni një premtim ‘Unë do të vaksinohem’ në mediat sociale.

Theksoni pasojat afatgjata shëndetësore të COVID-19.

Pasqyrë e sjelljes: Njerëzit kanë më shumë gjasa të vaksinohen nëse besojnë se COVID-19 është serioz dhe nëse besojnë se rrezikojnë ta infektojnë atë (Brewer et al., 2017; Godinho et al., 2016; Williams et al., 2020).
Aplikimi i mundshëm: Meqenëse të rinjtë janë më pak të rrezikuar nga zhvillimi i një forme vdekjeprurëse të COVID-19, nënvizoni pasojat e mundshme afatgjata të sëmundjes.

Përdorni lajmëtarë të besueshëm dhe koherent.

Pasqyra e sjelljes: Njerëzit ndikohen nga ai që jep një mesazh. ‘Lajmëtarët e butë’ janë figura që kanë ndikim sepse perceptohen si të ngjashme, të lidhura dhe të besueshme (Martin & Marks, 2019).
Aplikimi i mundshëm: Përdorni lajmëtarë që të rinjtë lidhen për të dhënë mesazhe vaksine. Këta, për shembull, mund të jenë ndikues të mediave sociale që janë në grupmoshën e tyre.

Bëni procesin vaksinues sa më të lehtë të jetë e mundur.

Pasqyra e sjelljes: Reduktimi i barrierave fizike ose logjistike ndaj vaksinimit mund të inkurajojë marrjen (Brewer et al., 2017).
Aplikimi i mundshëm: Krijoni qendra vaksinimi në vende të përshtatshme për të rinjtë (p.sh. pranë shkollave, universiteteve, zonave me demografi të re).

Motivoni vaksinimin përmes stimujve financiarë.

Pasqyra e sjelljes: Stimujt financiarë mund të motivojnë vaksinimin, veçanërisht për njerëzit që i perceptojnë rreziqet e infeksionit si të ulët, siç janë të rinjtë (Bronchetti et al. 2015, Betsch et al., 2015). Shpërblimet financiare konsiderohen më të pranueshme nëse dorëzohen si kuponë mbi para, vlera më të vogla mbi të mëdha dhe shpërblime të caktuara në krahasim me llotaritë (Hoskins et al., 2019). Sidoqoftë, jini të kujdesshëm kur ofroni stimuj financiarë pasi ato mund të minojnë motivimin e brendshëm të njerëzve për t'u vaksinuar (Frey & Jegen, 2002), dhe mund të perceptohet si një konfirmim se vaksinimi është i rrezikshëm ose i padëshirueshëm.
Aplikimi i mundshëm: Ftoni njerëzit të marrin pjesë në një program mbështetjeje për marrjen e vaksinave duke ofruar një shpërblim të vogël për marrjen e të dy dozave.


Copyright © Gazeta “Si”


Lajme të lidhura

Më Shumë