Para

Shqipëria s’ka përmirësim në luftën kundër pastrimit të parave. Kujdes me kriptovalutat

Nga Gazeta "SI" - Raporti paraprak i sapopublikuar nga Moneyval, mekanizmi për parandalimin e pastrimit të parave në BE, ka theksuar se Shqipëria nuk ka bërë proges në këtë drejtim.

Moneyval shkruan se nuk janë gjetur përmirësime në masat e goditjes së pastrimit dhe financimit të terrorizmit.

Ndër çështje të tjera, raporti shqyrtoi zbatimin e kërkesave të reja nga ndërkombëtarët për asetet virtuale, duke përfshirë, kriptovalutat dhe ofruesit e këtyre aseteve. Moneyval vendosi që Shqipëria të mbetet në procedurën e mbikëqyrjes për progresin e mëtejshëm.

LEXO EDHE:
- A mundet që kriptomonedhat të pastrojnë paratë e pista në Shqipëri?
- Asnjë licencë për kriptot, Braçe: Tregu po lulëzon me paratë e krimit! Rrezikojmë piramidat
- Gëzim Meta, shqiptari që po investon në Metaverse duke blerë NFT dhe tokë

Kjo e bën Shqipërinë vendin e vetëm pa përmirësim. Pas saj, është Polonia të cilës i kërkohet të shtrëngojë masat, por përsëri rezulton me ecuri pozitive.

Ky është raundi i 5-të i raportimeve për Shqipërinë. Gjatë gjithë vitit 2021 gjithsej 17 shtete iu nënshtruan proceseve aktive të monitorimit të Moneyval (përmes vizitave në terren, raporteve të miratuara, përcjelljes dhe procedurat e pajtueshmërisë).

Në total, Moneyval në koordinim me Task Forcën e Veprimit Financiar, FATF, jep 37 rekomandime për vendet që janë nën monitorim për financimin e veprimtarive kriminale.

  1. R.1 Vlerësimi i rreziqeve dhe aplikimi i një qasjeje të bazuar në rrezik
  2. R.2 Bashkëpunimi dhe Koordinimi Kombëtar
  3. R.3 Vepra penale e pastrimit të parave
  4. R.4 Konfiskimi dhe masat e përkohshme
  5. R.5 Vepra penale e financimit të terrorizmit
  6. R.6 Sanksionet financiare në lidhje me terrorizmin dhe financimin e terrorizmit
  7. R.7 Sanksionet financiare në lidhje me përhapjen e tyre
  8. R.8 Organizatat jofitimprurëse
  9. R.9 Ligjet e fshehtësisë së institucioneve financiare
  10. R.10 Kujdesi i duhur ndaj klientit
  11. R.11 Mbajtja e shënimeve
  12. R.12 Personat e ekspozuar politikisht
  13. R.13 Banka korrespondente
  14. R.14 Shërbimet e transferimit të parave ose vlerave
  15. R.15 Teknologjitë e reja
  16. R.16 Transfertat bankare
  17. R.17 Mbështetja tek palët e treta
  18. R.18 Kontrollet e brendshme
  19. R.19 Vendet me rrezik më të lartë
  20. R.20 Raportimi i transaksioneve të dyshimta
  21. R.21 Dorëzimi dhe konfidencialiteti
  22. R.22 DNFBP-të: Kujdesi i duhur ndaj klientit
  23. R.23 DNFBP: Masa të tjera
  24. R.24 ​​Transparenca dhe pronësia e përfituar e personave juridikë
  25. R.25 Transparenca dhe pronësia e përfituar e marrëveshjeve ligjore
  26. R.26 Rregullimi dhe mbikëqyrja e institucioneve financiare
  27. R.27 Kompetencat e mbikëqyrësve
  28. R.28 Rregullimi dhe mbikëqyrja e DNFBP-ve
  29. R.29 Njësitë e inteligjencës financiare
  30. R.30 Përgjegjësitë e autoriteteve të zbatimit të ligjit dhe hetimit
  31. R.31 Kompetencat e autoriteteve të zbatimit të ligjit dhe hetimit
  32. R.32 Korrierët Cash
  33. R.33 Statistikat
  34. R.34 Udhëzime dhe reagime
  35. R.35 Sanksionet
  36. R.36 Instrumentet ndërkombëtare
  37. R.37 Ndihma e ndërsjellë juridike

Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë