Gazeta Si – Nuk dihen ende shkaqet e aksidentit që ndodhi në Uashington mbrëmjen e së mërkurës, kur një avion u përplas në fluturim me një helikopter ushtarak: të gjithë personat në bord, 60 pasagjerë dhe 4 anëtarë të ekuipazhit të avionit, vdiqën në aksident, përfshirë dhe 3 ushtarë që ishin në helikopter.
Gjatë natës mes të enjtes dhe të premtes, autoritetet gjetën kutinë e zezë me të dhënat e fluturimit dhe regjistruesin e komunikimit nga kabina e avionit, por në pritje të analizës së tyre, tashmë po dalin shumë informacione që mund të ndihmojnë hetuesit në ditët në vijim.
Avioni ishte nisur nga Wichita, Kansas, dhe po ulej në aeroportin “Ronald Reagan” në Uashington, kur u përplas me helikopterin.
Avioni ishte një avion CRJ-700 me dy motorë, i operuar nga “PSA Airlines”, një degë e “American Airlines” që operon fluturime rajonale në Shtetet e Bashkuara. Helikopteri ishte një Sikorsky UH-60 Black Haëk.
Një nga gjërat që po diskutohet më shumë është mundësia që helikopteri ka devijuar nga rruga e tij dhe që avioni e ka gjetur papritur përballë, ndaj për këtë arsye nuk ka mundur ta shmangë.
Gazeta “New York Times” shkruan se ka marrë informacione të disa detajeve mbi këtë hipotezë nga një hetim i brendshëm i nisur nga Administrata Federale e Aviacionit (FAA), Agjencia Federale e Shteteve të Bashkuara që merret me sigurinë dhe kontrollet e aviacioni dhe nga disa njerëz të njohur me faktet.
Helikopteri ushtarak duket se ka fluturuar shumë lart dhe jashtë rrugës së tij të fluturimit të miratuar fillimisht: në zonën e aeroportit “Ronald Reagan”, ku ka shumë trafik fluturimi komercial, helikopterët duhet të marrin leje nga kulla e kontrollit për të fluturuar mbi avion dhe zona tranzit, dhe pas marrjes së tij nuk mund të fluturojnë më lart se rreth 60 metra.
Sipas informacioneve që zotëronte “New York Times”, helikopteri, i cili po udhëtonte nga veriu në jug, i kërkoi kullës së kontrollit të devijonte rrugën e saj: kulla e kontrollit dha leje dhe u tha pilotëve të helikopterit të fluturonin pas aeroplanit të “PSA Airlines”, që në atë kohë po mbërrinte nga jugu.
Për arsye që nuk dihen, helikopteri nuk do të kishte ndjekur trajektoren e treguar nga kulla e kontrollit dhe gjithashtu do të kishte fluturuar në një lartësi prej rreth 90 metrash.
Tani për tani FAA ka konfirmuar atë që është raportuar nga “New York Times” dhe nuk ka dashur të komentojë.
Një tjetër gjë për të cilën është folur shumë në mediat amerikane orët e fundit, është se në këtë aksident mund të ketë kontribuar fakti që kulla e kontrollit të trafikut ajror në aeroportin “Reagan” nuk kishte staf në atë kohë.
“Washington Post”, ndër të tjera, shkruan se hetimi paraprak i FAA flet për një numër të pamjaftueshëm të njerëzve në punë mbrëmjen e së mërkurës.
Sipas hetimit, dy persona menaxhonin punën që normalisht duhet të kishin qenë katër. Përsëri, as FAA dhe as Shoqata Kombëtare e Kontrollorëve të Trafikut Ajror nuk donin të komentonin.
Çështja e mungesës së stafit në kullën e kontrollit të Aeroportit “Regan” është folur në fakt për mjaft kohë.
Sipas raportit vjetor më të fundit të Kongresit mbi fuqinë punëtore të kontrollit të trafikut ajror, në vitin 2023 aeroporti ishte më shumë se një e treta nën nivelet e kërkuara të personelit (me 19 nga 30 kontrollues).
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.