Shumë marka veshjesh kanë nisur të realizojnë veshje të bukura edhe për masa të mëdha. Kjo gjë është një përmirësim për konsumatorët që janë të shëndetshme, por a është ky një motiv për kompanitë?
Asgjë nuk e bën Aisha Fairclough të ndihet e vlerësuar si blerëse kur shikon që veshja i përshtatet.
“Të jesh në gjendje të hysh në një dyqan dhe të gjesh madhësinë tënde i bën klientët të ndjehen se janë parët,” thotë ajo.
Për vite me radhë, kjo përvojë ndodhte rrallë për Fairclough, themelues i “Body Confidence Canada”, pasi pak shitës shisnin veshje me masa të mëdha. Konsumatorët si ajo, të kategorizuar si ‘plus size’, më së shumti u është dashur të bëjnë në dyqane me rroba të përdorura. Por gjatë pesë viteve të fundit, ka ndryshuar pikëpamja për personat e shëndetshëm
“Njerëzit e famshëm dhe grupet e modës kanë mbështetur nga jashtë veshjet me masa të mëdha,”thotë Tom Burgess, analist i industrisë për firmën kërkimore të tregut global IBISWorld me bazë në SHBA. Si rezultat, markat e pavarura të modës dhe korporatat shumëkombëshe në Amerikën e Veriut dhe Mbretërinë e Bashkuar kanë zgjeruar diapazonin e madhësive të tyre.
“Në fakt, tregu i masave të mëdha është rritur dy herë më shpejt,” thotë Alice Rodrigues, konsulente e vjetër në Alvanon, një firmë ndërkombëtare konsulente për biznesin e veshjeve.
Duke ndjekur gjurmët e kompanive të tilla si H&M, Nike, Anthropologie, Asos, Lululemon Athletica është një nga shitësit më të fundit që ofron, veshje me masa të mëdha. Kjo gjë ndodh shtatë vjet pasi kryetari i kompanisë Chip Wilson dha dorëheqjen pas vërejtjeve të tij se “trupat e disa grave thjesht nuk janë për disa veshje të Lululemon”. Në 2005, Wilson tha se aso kohe se shitja e veshjeve me masë të madhe do të sillte humbje në kompani. Ndërsa, shumë konsumatorë që janë injoruar nga shitësit për vite me radhë janë skeptikë në lidhje me këtë përfshirje të re në modë.
Megjithatë, kur kompanitë shtojnë opsione për veshje “size plus”ka akoma shumë mënyra se si ata mund të godasin akordin e gabuar me tregun e tyre të synuar. Ekziston gjithashtu shqetësimi se shitësit me pakicë tradicionalë që zgjerojnë gamën e tyre nuk janë me të vërtetë gjithëpërfshirës, sepse ato ofrojnë një numër të kufizuar të masave të mëdha sesa një larmi prej tyre.
“Përmasat gjithëpërfshirëse do të thotë që të gjitha trupat të përfshihen në modë. Në vend të kësaj, është sikur dizajnerët të zgjedhin një numër që ata mendojnë se është mjaft i madh për të përfshirë masat “size plus” dhe të ndalojnë. Disa marka kanë filluar të kujdesen për blerësit me madhësi modeste, por ato nuk kanë shkuar aq larg sa duhet “, thotë Fairclough.
Thomaï Serdari, profesor i marketingut në Shkollën e Biznesit Leonard N Stern të Universitetit të New York-ut, thotë se konsumatorët e konsiderojnë atë “një shuplakë në fytyrë” kur një shitës me pakicë fillon një koleksion të veshjeve me masë të madhe. Të jep përshtypjen se kompanitë thjesht po përpiqen të kapin një pjesë të tregut pa një angazhim real ndaj komunitetit.
“Kjo është me të vërtetë edhe më e parespektueshme për konsumatorët,” thotë ajo.
Në përgjigje të kritikave se nuk është mjaft gjithëpërfshirëse, Lululemon thuhet se nëpërmjet rrjeteve sociale njoftoi se veshjet për masa të mëdha janë një hap fillestar për komnainë.
“Në fillim të këtij viti, ne bëmë hapin e parë të rëndësishëm drejt krijimit të një shumëllojshmërie më gjithëpërfshirëse të produkteve duke prezantuar një gamë të re të masës dhe oferta të përshtatshme,” shkroi një zëdhënësi i Lululemon.
Marie Southard Ospina, një Hebden Bridge, gazetare në Mbretërinë e Bashkuar që mbulon çështje të imazhit, thotë se ajo dyshonte se markat e veshjeve do të krijonin ndonjëher veshje me masa të mëdha.
“Kur shoh marka me një histori të injorimit ose nënvlerësimit të plotë të trupave të shëndetshëm përpiqen të hyjnë në trend duke shtuar disa veshje me masë të madhe, nuk më duket sikur kujdesen për njerëzit e shëndetshëm. Sinjalizimi i virtytit është padyshim një term i mirë për ta,”thotë ajo.
Fairclough vlerëson markat dhe dizajnerët kanadezë që u shërbyen klientëve të të gjithë personave të shëndetshëm. Në këtë grup, ajo përfshin dizajnerë të tillë si Joseph Ribkoff, Anika Reid dhe Jeanie Becker si dhe shitësin me pakicë Toni Plus.
Burimi:BBC. Përktheu: Gazeta “Si”
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.