Inteligjenca artificiale(AI) supozohej të ishte diçka që mund ta bënte vetëm Google.
Kompania ka kultivuar një reputacion për të bërë baste afatgjata në të gjitha llojet e teknologjive të largëta, dhe shumica e kërkimeve që mbështesin valën aktuale të chatbot-eve të fuqizuara nga AI u zhvilluan në laboratorët e saj.
Megjithatë, një startup i quajtur OpenAI është shfaqur si një lider i hershëm në të ashtuquajturën AI gjeneruese – softuer që mund të prodhojë tekstin, imazhet ose videot e veta – duke lançuar ChatGPT në nëntor.
Suksesi i saj i papritur ka bërë që kompania mëmë Google Alphabet Inc. të arrijë në një nënfushë kyçe të teknologjisë që shefi ekzekutiv Sundar Pichai ka thënë se do të jetë ” më e thellë se zjarri ose energjia elektrike “.
ChatGPT, të cilin disa e shohin si një sfidues eventual për motorin tradicional të kërkimit të Google , duket dyfish kërcënues duke pasur parasysh lidhjet e ngushta të OpenAI me Microsoft Corp. Ndjenja se Google mund të jetë prapa në një fushë që e ka konsideruar si një forcë kyçe , ka çuar në një masë jo të vogël ankthi në Mountain View, Kaliforni, sipas punonjësve aktualë dhe të mëparshëm.
Siç thotë një punonjës aktual: “Ka një kombinim jo të shëndetshëm të pritshmërive anormalisht të larta dhe pasigurisë së madhe për çdo iniciativë të lidhur me AI.”
Bashkëthemeluesit e Google, Larry Page dhe Sergey Brin, gjithashtu janë përfshirë më shumë në kompani sesa kanë qenë në vite, me Brin që madje ka dorëzuar ndryshime kodi në Bard, chatbot i Google-it në formë ChatGPT.
Menaxhmenti i lartë ka deklaruar një “kod të kuq” që vjen me një direktivë që të gjitha produktet e saj më të rëndësishme – ato me më shumë se një miliard përdorues – duhet të përfshijnë AI gjeneruese brenda muajve, sipas një personi me njohuri për këtë çështje. Në një shembull të hershëm, kompania njoftoi në mars se krijuesit në platformën e saj video YouTube së shpejti do të jenë në gjendje të përdorin teknologjinë për të shkëmbyer virtualisht veshjet .
Google nuk është parë kurrë si një lider në rrjetet sociale, ndërsa ekspertiza e tij në AI është e padiskutueshme. Bonuset e punonjësve dikur ishin të lidhura me suksesin e Google+. Punonjësit aktualë dhe të mëparshëm thonë se të paktën disa vlerësime të punonjësve të Google do të ndikohen nga aftësia e tyre për të integruar AI gjeneruese në punën e tyre.
Në fund, mobilizimi rreth Google+ dështoi . Rrjeti social luftoi për të gjetur tërheqje me përdoruesit, dhe Google përfundimisht tha në 2018 se do të mbyllte produktin për konsumatorët. Një ish-ekzekutiv i Google e sheh dështimin si një përrallë paralajmëruese. “Mandati nga Larry ishte që çdo produkt duhet të ketë një komponent social,” thotë ky person. “Përfundoi mjaft keq.”
Google nuk është i vetëm në bindjen e tij se AI është tani gjithçka. Silicon Valley ka hyrë në një cikël të plotë reklamash , me kapitalistët dhe sipërmarrësit që e shpallin veten vizionarë të AI, duke u larguar nga fiksimet e fundit si blockchain dhe kompanitë që shohin çmimet e aksioneve të tyre të rriten pas shpalljes së integrimeve të AI. Javët e fundit, CEO i Meta Platforms Inc. Mark Zuckerberg është fokusuar në AI dhe jo në metaverse – një teknologji që ai e deklaroi së fundmi aq themelore për kompaninë saqë kërkoi ndryshimin e emrit të saj.

Inteligjenca artificiale gjeneruese në veçanti vjen me rreziqe që e kanë penguar Google të nxitojë në treg. Në kërkim, për shembull, një chatbot mund të japë një përgjigje të vetme që duket se vjen drejtpërdrejt nga kompania që e ka bërë atë, ngjashëm me mënyrën se si ChatGPT duket të jetë zëri i OpenAI. Ky është një propozim thelbësisht më i rrezikshëm sesa ofrimi i një liste lidhjesh me faqet e tjera të internetit.
Nuk është e padëgjuar që njerëzit ose organizatat të kontribuojnë në mënyrë të konsiderueshme në zhvillimin e një teknologjie të re ose të një tjetër, vetëm për të parë dikë tjetër të realizojë përfitime financiare marramendëse pa to.
Keval Desai, një ish-punonjës i Google, i cili tani është drejtor menaxhues i firmës së kapitalit sipërmarrës Shakti, citon shembullin e Xerox Parc, laboratori kërkimor që hodhi themelet për pjesën më të madhe të epokës së kompjuterave personale, vetëm për të parë Apple Inc. dhe Microsoft të vijnë dhe të ndërtojnë mbi kurrizin e saj perandoritë e tyre trilionë dollarëshe.
“Google dëshiron të sigurohet që nuk është Xerox Parc i epokës së tij,” thotë Desai. “I gjithë inovacioni ndodhi atje.”
Burimi: Bloomberg/ Përshtati: Gazeta Si
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.
.png)



