Motosport

Pjesa e përparme nuk ulet dhe RB19 fluturon rrafsh me tokën, sekreti i Red Bull-it

Gazeta Si – Lartësi konstante nga asfalti me çdo ngarkesë karburanti, falë punës së kombinuar të sospensionit dhe aerodinamikës. Në këtë mënyrë, Vershtapen dhe Perez fluturojnë në pistë dhe këtë e treguan edhe në Bahrein.

“Ata kanë bërë diçka më shumë”. Godasin fjalët e Sharl Leklerk pas tërheqjes nga gara e parë e Botërorit, i ndërgjegjshëm se makinat Red Bull ishin të pakapshme për Ferrarin. Skuderia kampione arrinte të fitonte 1 sekondë për xhiro dhe kjo bën diferencën.

Qendrueshmeria, nje nga detajet qe e ben Red Bullin-in ndryshe. Gazeta Si, 6 mars 2023

Po çfarë ka përmirësuar Red Bull-i gjatë dimrit? Cili është skreti? Nuk janë vetëm llogaritjet kronometrike ato që flasin për vizionin e shprehur nga Leklerk. Ka impresionuar dinamika e makinës RB19 në krahasim me makinat e tjera. Red Bull-i kishte një qëndrueshmëri perfekte, makina duket e ndjeshme në ndryshimin e ngarkesës me karburant. Dhe kjo bën diferencën.

Reaktiviteti dhe konsumimi i reduktuar i gomave përfaqësojnë një faktor kompetitiv vendimtar. RB19 e Vershtapen dhe Perez nuk karakterizohet vetëm nga aerodinamika efiçente dhe e rafinuar. Ka një kombinim perfekt mes dinamikës dhe konceptit aerodinamik, i dukshëm në sipërfaqe dhe ai në fund të makinës. Janë elementë që e bëjnë Red Bull-in perfekt.

Dihet që lartësia nga toka është një faktor, nga i cili varet paraqitja erodinamike e makinës. Praktikisht, sa më shumë një makinë ecën me fundin afër asfaltit, aq më e lartë është ngarkesa e prodhuar. Rreziku është se duke qenë shumë afër asfaltit, makina mund ta prekë atë, sidomos kur është me sarbatorin plot me karburant.

Grafiku qe tregon se makina ruan lartesine nga toka. Gazeta Si, 6 mars 2023

Por makina RB19 nuk ka asnjë ndryshim, pavarësisht se e ka sarbatorin plot apo me pak karburant. Është për t’u habitur se si ruan në mënyrë konstante lartësinë, e pa ndikuar nga ndryshimi i peshës.

Kjo arrihet veçanërisht flaë pjesës së përparme të makinës, që mban të njëjtën skemë ‘pull rod’ të 2022-shit, me një elasticitet të lartë të krahëve. Kjo karakteristikë ka funksionin që të mos e lejojë makinën të ulet dhe kontrollon më mirë ndryshimin e lartësive nga toka. Makina nuk ulet nga ndryshimi i drejtimit dhe frenimi në fund të segmenteve të drejta.

Makinat Red Bull fluturojnë rrafsh me tokën, por pa e prekur asfaltin dhe ky duket se është sekreti i tyre i madh. Kanë një qëndrueshmëri të jashtëzakonshme.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë