Meta dhe Microsoft nuk janë të vetmet kompani me interes për metaverse. Të enjten, Nike njoftoi një partneritet me Roblox për të ofruar një hapësirë virtuale falas të quajtur Nikeland. Nikeland përfshin mini-lojëra të tilla si ‘tag’, ‘dodgeball’ dhe ‘the floor is lava’ që lojtarët mund t’i luajnë me miqtë e tyre. Integrimi në metaverse lejon lojtarët të përdorin telefonin për të përkthyer lëvizjet e jetës reale në lojë. Në këtë mënyrë, ato mund të bëjnë lëvizje reale në botën virtuale. Natyrisht, ekziston gjithashtu një sallë dixhitale ku lojtarët mund të zgjedhin avatarin e tyre.
Sipas CNBC, ky është vetëm fillimi i asaj që marka ka planifikuar për hapësirën. Në të ardhmen, Nike mund të krijojë gara të lidhura me ngjarje sportive globale. Për shembull, mund të bëjë lojëra futbolli kur të nisë Kupa e Botës 2022 në Katar. Salla e ekspozitës gjithashtu një ditë mund të ketë produkte dhe t’i lejojë përdoruesit të bashkë-krijojnë artikuj të ndryshëm.
Nuk është çudi të shohësh Nike partnere me Roblox për metaverse. Me më shumë se 200 milionë përdorues aktivë në muaj, është një nga lojërat më të njohura mes fëmijëve dhe adoleshentëve. Duke ofruar një hapësirë të lirë ku këta të rinj mund të ndërveprojnë me markën, Nike krijon një rrugë që ata të bëhen klientët e saj në botën reale.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.
.png)



