Futboll

Nga biletat NFT te shallet e lidhura: Si do të jetë të shkosh në një ndeshje të Premier League pas 20 vjetësh

Pas muajsh pritjeje, sezoni i ri i Premier League më në fund filloi fundjavën e kaluar.

Përpara sezonit të ri, Manchester City njoftoi se do t’u sigurojë tifozëve të tij shalle ‘smart’.

Klubi tha se shallet e lidhur do të zbulojnë se sa ndikohen tifozët nga veprimi në fushë dhe do të fuqizojë ‘një të ardhme më gjithëpërfshirëse’.

Ndërkohë, Chelsea përfundoi përhapjen e saj të 5G në stadiumin e tij këtë vit, duke u dhënë tifozëve ‘një përvojë të qetë dhe të lidhur në ditët e ndeshjeve’.

Në të ardhmen e afërt, më shumë teknologji të reja mund t’u japin klubeve të Premier League akses dhe kontroll edhe më të madh të tifozëve dhe të dhënave të tyre.

MailOnline ka folur me ekspertë për të parë se si do të jetë të shkosh në një ndeshje të Premier League pas 20 vjetësh dhe nëse të shkosh në një fushë futbolli do të jetë përsëri një përvojë e drejtpërdrejtë.

Javën e kaluar, Manchester City zbuloi se ka testuar një shall të ri të zgjuar futbolli me një grup të zgjedhur tifozësh.

Shalli i lidhur, i krijuar në bashkëpunim me kompaninë e teknologjisë Cisco, ka një sensor biometrik të integruar në pëlhurë.

Sensori regjistron një sërë përgjigjesh emocionale dhe fiziologjike, duke përfshirë rrahjet e zemrës, temperaturën e trupit dhe rrjedhjen e gjakut nëpër lëkurë.

Të dhënat e shallit do t’i japin klubit një kuptim më të mirë se si ndihen tifozët në momente të ndryshme të një ndeshje futbolli dhe emocionet fiziologjike që kalojnë.

Tifozët mund të tregojnë një rritje të rrahjeve të zemrës dhe temperaturës së trupit gjatë momenteve vendimtare të një ndeshjeje si për shembull një humbje penalltie ose një fitoreje e minutës së fundit.

Manchester City nuk ka zbuluar se si tifozët mund të marrin një të tillë, por mendohet se së shpejti mund të bëhen një produkt standard në dyqanin e klubit.

Bileta NFT

Në vend që të blinin thjesht një biletë standarde të ndeshjes, tifozët mund të blejnë një biletë NFT (token jo i këmbyeshëm), i cili do t’u jepte atyre akses në asetet ekskluzive përveç shikimit të ndeshjes.

Një NFT është një shenjë dixhitale unike që shitet pa asnjë formë fizike, duke siguruar në mënyrë efektive certifikimin e pronësisë. Ato janë vlerësuar si një mënyrë për të shitur vepra arti dhe asete dixhitale.

Tim Mangnall, CEO i Capital Block, një firmë konsulence për markat sportive, tha për MailOnline se një sasi e kufizuar e NFT-ve mund të blihej në internet për çdo ndeshje, pothuajse si një version dixhital i një programi ndeshjesh.

Kjo NFT mund të lidhet me përmbajtje gjithëpërfshirëse që nuk është e disponueshme për t’u aksesuar në një biletë standarde të ndeshjes, për shembull, një bisedë nga menaxheri i klubit të tyre pas ndeshjes.

Ju mund të merrni për shembull një “menaxher NFT”, ku shkoni dhe blini atë produkt dixhital nga një menaxher. le të themi menaxheri i Arsenalit Mikel Arteta.

Kur të ktheheni në shtëpi, do të keni një mesazh privat nga Mikel Arteta që është i ulur në zyrën e tij dhe thotë “ne luajtëm shumë mirë” ose “ne luajtëm shumë keq”.

Biletat NFT do të shfaqen në një aplikacion në një smartphone dhe do të ofrojnë një opsion alternativ për një biletë standarde të ndeshjes, megjithëse do të kushtojnë më shumë para sepse ato ofrojnë akses në ato veçori ekstra ekskluzive përveç shikimit real të një ndeshjeje.

METAVERSI

Në fillim të këtij viti, Manchester City gjithashtu njoftoi se po punon me Sony për të ndërtuar një version virtual të stadiumit të tij Etihad brenda ‘metaverse’.

Klubet e tjera të Premier League pritet gjithashtu të përqafojnë metaversen, një hapësirë ​​kolektive e përbashkët virtuale që përmban avatarë të njerëzve realë, të aksesuar përmes internetit dhe të shikueshme në kufjet e realitetit virtual (VR).

Shumë stadiume në metaverse do të shfaqen si interpretime dixhitale, nga dhomat e zhveshjes deri te tribunat dhe lojtarët që vrapojnë nëpër fushë.

Kudo që të jenë në botë, tifozët në shtëpi mund të hyjnë në stadium përmes internetit dhe ta shikojnë ndeshjen nga vendi i tyre në një ‘seksion të tifozëve metaverse’ të caktuar posaçërisht.

Biletat për të hyrë në këtë tribunë speciale metaverse do të ishin pak më pak të shtrenjta se një biletë për të hyrë realisht në stadium.

“Imagjinoni që ju jeni ulur në shtëpi dhe blini një biletë ose një NFT ose çfarëdo që të jetë për të hyrë në Ethiad”, tha Mangnall.

Atëherë ju nuk e keni të ndaluar se ku mund të shkoni. Dhe më pas mund ta ndiqni ekipin në dhomën e zhveshjes.

“Mund të jesh atje dhe mund të dëgjosh atë bisedë të shpejtë para ndeshjes dhe më pas të dalësh prej saj dhe pastaj të kesh ulësen tënde specifike”.

Syze AR

Një tjetër produkt që së shpejti mund të jetë i disponueshëm për fansat janë syzet ose kufjet inteligjente të realitetit të shtuar (AR) të dizajnuara posaçërisht.

Këto pajisje të veshjes AR do të mbivendosnin grafika dixhitale ose informacione mbi atë që fansat shohin në fushë.

Nëpërmjet AR, tifozët që mbanin syze mund të shihnin statistikat e lojtarëve në lojë si distanca e kaluar, gjuajtjet në portë dhe pasimet e bëra, të gjitha në kohë reale.

Ndërsa një spektator sheh rezultatin e një lojtari, statistikat dhe shifrat mund të shfaqen për atë lojtar në syze, njësoj si në fund të ekranit të televizorit në Ndeshjen e Ditës.

Bluzat gjithashtu do të jenë shumë më ndryshe

Bluzat e futbollit gjithashtu mund të duken shumë të ndryshme në 20 vjet, me elemente teknologjike të qëndisura në pëlhurë.

Një kamerë shumë e vogël, pothuajse si një aparat telefoni inteligjent, mund të vendoset në kompletet e lojtarëve, duke u dhënë tifozëve transmetime të drejtpërdrejta të këndvështrimit të tyre, me gjasë në një aplikacion.

Ndërkohë, kodet e mëdha QR në pjesën e përparme të gjoksit të secilit lojtar mund t’u japin fansave një lidhje me statistikat që përditësohen vazhdimisht.

Tifozët gjithashtu mund ta drejtojnë telefonin e tyre inteligjent te kodet QR, të cilat do të ishin unike për çdo lojtar në momentet kryesore të ndeshjes, si për shembull menjëherë pasi të kenë shënuar.

Do të ketë më shumë përfshirje të fansave

Një fushë tjetër interesante është se si klubet po përdorin teknologjinë për t’u dhënë tifozëve të tyre më shumë ide se si funksionon klubi.

Çuditërisht, është klubi i Ligës së Dytë, Crawley Toën, ai që po udhëheq rrugën.

Në fillim të këtij viti, drejtuesit e Crawley Toën nënshkruan me një lojtar bazuar në një votim midis mbështetësve se cili pozicion duhet të forcohet.

Tifozët dhe mbajtësit e NFT-së u lejuan të vendosnin nëse dëshironin një portier, mbrojtës, mesfushor apo sulmues.

Në përgjithësi, shumica e tifozëve donin një mesfushor, kështu që ata përfunduan nënshkrimin e mesfushorit Jayden Davis.

“Audienca live ka ardhur duke u ulur dhe ne e dimë këtë pra kurrë nuk i dihet, mund të vijë një kohë ku të ketë vetëm ekrane dixhitale kudo”.

Shpresojmë se do të ketë ende një mënyrë që fanatikët e futbollit të shijojnë një ndeshje futbolli në të njëjtën mënyrë si ka qenë për qindra vitet e fundit.

Mund të ketë edhe një seksion ‘pa teknologji’ në tribuna ku çdo pajisje do të ndalohet dhe tifozët do të shikojnë një ndeshje si zakonisht.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë