Treg

NFT-të, kriptovalutat dhe Web3 janë skema marketingu me shumë nivele për një brez të ri

Në një reklamë të kohëve të fundit për shkëmbimin e kriptomonedhave FTX, futbollisti Tom Brady pyet me sa duket të gjithë në listën e tij të kontakteve, “A jeni të interesuar?”

A do t’i bashkoheni atij për të blerë disa kriptomonedha?

 Fusha është tarifë e thjeshtë e miratimit të personazheve të famshëm, e krijuar për të përfituar nga FOMO që është taktika standarde psikologjike e atyre që tashmë janë investuar në kriptomonedha dhe teknologji të lidhura me to, dhe që do të donin që ne të tjerët të hynim në bord. Z. Brady ka një aksion të kapitalit në FTX.

Një këndvështrim i stilit “Je i interesuar?” është gjithashtu tipik për kompanitë e suksesshme të marketingut në shumë nivele. Të dyja e bëjnë një virtyt faktin se hyrja jonë do të pasurojë padyshim ata që na nxitin ta bëjmë këtë, duke rritur vlerën e zotërimeve ose rrjetit të tyre. Dhe pastaj, hej, e njëjta gjë mund të jetë e vërtetë për ne!

Por, si e bën njeriun të pasur zotërimi ose tregtimi i kriptove, të cilat në fund të fundit janë thjesht të dhëna – pafundësisht të riprodhueshme, gjoja pothuajse falas falë internetit?

 Duke përdorur blockchain – një lloj bazë të dhënash publike që çdokush mund t’i qaset dhe të gjithë mund (gjoja) t’i besojnë – është e mundur të krijohet një pjesë e të dhënave, e njohur si një shenjë, që është unike në botë dhe nuk mund të riprodhohen. Me fjalë të tjera, është e mundur të bëhet një objekt digjital, qoftë një pjesë arti apo një monedhë kripto.

Ekziston një paradoks në rrënjën e ekosistemit në rritje të kriptove – një shkëputje midis teknologjisë dhe ekonomisë. Ndërsa asetet individuale digjitale – Bitcoin, fotografi të “majmunëve të mërzitur” që artisti Beeple ka prodhuar ndonjëherë – mund të jenë unike, natyra themelore e internetit do të thotë se ka, në total, një furnizim potencialisht të pafund të kriptomonedhave. NFT-të dhe të gjitha argumentet e tjera të shkëmbyeshme që përbëjnë “kripto” dhe vizionin më të gjerë për një internet të decentralizuar të njohur si “Web3”.

Koleksioni “Bored Ape”

Ekonomia bazë sugjeron një rezultat të pakënaqur: kur kërkesa për diçka është e kufizuar – ka vetëm kaq shumë njerëz në tokë dhe vetëm kaq shumë para tradicionale për t’u konvertuar në tokena dhe kriptomonedha – dhe oferta është e pafundme, çmimi mesatar i atij aktivi.

Ashtu si çdo mjet tjetër shkëmbimi dhe ruajtjeje vlerash që nga guaska dhe siklat e Mesopotamisë, edhe fotot e “majmunëve të mërzitur” me meritë të diskutueshme artistike kanë vlerë sepse mjaft njerëz thonë se e bëjnë këtë.

Çelësi për të kuptuar prirjen afatgjatë në vlerën e aseteve digjitale të supozuara të pakta është të kuptosh se si ndryshon gjenerata e fundit e tyre nga ato të mëparshme. Në atë që mund të quhet teknologjitë e bazuara në blockchain “gjenerata e parë”, si Bitcoin, ka vetëm kaq shumë “monedha” dhe krijimi i atyre që ekzistojnë është i vështirë dhe i shtrenjtë. Por teknologjitë e gjeneratës së dytë po diversifikohen me shpejtësi në një sërë aplikacionesh të mundshme marramendëse, nga “kontratat inteligjente” që gjurmojnë origjinën e mallrave luksoze deri te konkurrentët e rinj për Facebook. Dhe për të bërë të gjitha këto, këto teknologji bazohen në idenë se i vetmi kufi për atë që mund të bëhet me to është imagjinata njerëzore.

Barrierat për krijimin e gjërave të reja të bazuara në blockchain janë të ulëta dhe – falë interesit intensiv dhe investimeve masive – po bien gjatë gjithë kohës. Kolegu ime Joanna Stern e demonstroi këtë kur vendosi një pjesë të artit të djalit të saj në blockchain – dhe në këtë mënyrë teknikisht “krijoi një NFT”.

Rezultati është se pothuajse kushdo mund të krijojë një NFT, nga artistët e vërtetë te artistët mashtrues. (OpenSea, lideri në këtë hapësirë ​​për nga vëllimi, kohët e fundit tha se shumë nga NFT-të e krijuara në platformën e saj janë plagjiaturë, false ose spam.) Dhe ndërsa krijimi i kriptomonedhës tuaj mund të jetë sfidues, krijimi i një “token” të ri në një blockchain ekzistues , që për shumë aplikacione është pothuajse e njëjta gjë, nuk është shumë më e vështirë se krijimi i një NFT.

Në të vërtetë, nëse dikush do të distilonte të gjithë premtimin e Web3 në një fjali të vetme, ajo do të ishte kjo: Për shkak të lehtësisë së krijimit të argumenteve të reja dhe ndërtimit të bizneseve të reja rreth tyre, Web3 ka potencialin për të siguruar sigurimin e çdo sasie të dhënash ose kodi ne prodhojmë ndonjëherë. Një mënyrë tjetër për ta thënë këtë: Web3 përfaqëson një mënyrë për të financuar çdo ndërveprim të mundshëm njerëzor.

“Web3 është një mënyrë e tillë hiper-kapitaliste për t’u përpjekur për të riformuluar ueb-in,” thotë Catherine Flick, një studiuese e vjetër në etikën e teknologjisë, e cila mëson informatikë dhe përgjegjësi sociale në Universitetin De Montfort të Britanisë. Kjo pikëpamje e marrëdhënieve njerëzore dhe mundësia për të përfituar prej tyre prek ndjenjat e shumë amerikanëve të pasigurisë ekonomike dhe nuk është ndryshe nga skemat e marketingut të drejtpërdrejtë, vetëm kjo ka për qëllim më shumë të rinjtë e padrejtë, shton ajo.

Matt Galligan, bashkëthemelues i XMTP Labs, një kompani që punon në një sistem komunikimi për përdoruesit e blockchain, thotë se, ndërsa nxjerrja e parave nga çdo gjë që dikush bën ndonjëherë mund të duket distopike, është e ngjashme me modelet e biznesit të Facebook, Google dhe të tyre. konkurrentët. Dallimi, shton ai, është se ato kompani, ndër më të vlerësuarat në tokë, arrijnë të mbajnë të gjitha paratë që rezultojnë.

Matt Galligan

Lehtësia e krijimit të kripto të reja është një nga arsyet që lindin çdo ditë kaq shumë NFT, token dhe biznese të reja që pretendojnë se bazohen në kripto, ose në blockchain, ose në ndonjë fjalë sallatë të termave të lidhur. Mentaliteti i nxitimit të arit të shumë prej atyre me zërat më të lartë dhe shtrirjen më të madhe në komunitetin e kriptove ndihmon gjithashtu. Por kjo mani për të qenë të hershëm për modelet e biznesit që nga natyra i shpërblejnë ata që janë të parët, kontribuon gjithashtu në shkallën e lartë të dështimit të tyre.

Hulumtimet e fundit kanë zbuluar se shumica e NFT-ve nuk shesin. Një listë e vështirë gjithëpërfshirëse e NFT-ve për projekte kripto, përfshin afro 2.400 hyrje. Për çdo kriptomonedhë të re që ruan çdo vlerë, ka shumë që bëhen të pavlefshme. Një shembull i fundit: monedha “Let’s Go Brandon”, e cila për pak kohë pa një shpërthim interesi nga kritikuesit e Presidentit Biden, më pas iu bllokua sponsorizimi i një automjeti Nascar dhe që atëherë ka rënë në vlerë.

Sjellja e rrezikshme dhe mashtrimet e reja janë bërë të zakonshme, duke përfshirë një taktikë të quajtur “tërheqje qilimash”. Në një version, zhvilluesit, shpesh të fshehur pas identiteteve pseudonime në internet, ofrojnë një token ose monedhë të re, më pas marrin të gjitha paratë ose kripto-njerëzit e tregtuar për të dhe largohen. Kreu i Komisionit të Letrave me Vlerë dhe Shkëmbim të SHBA-së ka thënë se kripto-ja në tërësi është një “Perëndim i Egër” që ka nevojë për rregullim më të fortë.

Tushar Jain, partneri menaxhues në firmën e investimeve të kriptove me bazë në Austin, Multicoin Capital, beson se industria e kriptove ka nevojë për më shumë qartësi nga rregullatorët, për të ndihmuar të gjithë të identifikojnë aktorët e këqij. Ai thotë se rregulloret aktuale janë shumë të paqarta dhe se deri më tani SEC është fokusuar në ndjekjen e kompanive që thotë se po i shkelin ato, në vend që të bëjë të qartë se si të mos shkelin rregulloret.

Jo të gjithë ata që përdorin kripto dhe NFT si pjesë e biznesit të tyre janë të shqetësuar nëse ato janë asete financiare të tregtueshme dhe nëse rregullatorët do ose duhet të jenë të interesuar për to. Kjo për shkak se argumentet kripto mund të përdoren si të gjitha llojet e gjërave që nuk janë letra me vlerë, nga anëtarësimi në një klub deri tek gjurmimi i vendndodhjes së një kontejneri transporti. Në të vërtetë, disa nga bizneset e bazuara në blockchain që duken më të besueshme si kandidatë për të mbijetuar në afat të gjatë, nuk i trajtojnë fare argumentet që përdorin si letra me vlerë.

Friends With Benefits, një grup prej rreth 3.500 artistësh, kodues dhe lloje të tjera krijuese, krijoi tokenin e vet, $FWB si një mjet për shitjen dhe regjistrimin e anëtarësimeve në grup. Njerëzit që mbajnë pesë argumente FWB mund të aksesojnë ngjarjet e lidhura me grupin në një qytet të caktuar, dhe nëse një person ka 75 argumente të kenë akses në të gjitha ngjarjet kudo në botë, si dhe një shërbim bisede FWB të organizuar në Discord.

“Misioni ynë është të tregojmë se kripto nuk është e frikshme, kripto nuk është një klub djemsh apo ndonjë gjë tjetër – është thjesht një mjet tjetër për kulturën”, thotë Raihan Anwar, një bashkëthemelues i FWB që jeton në Los Anxhelos.

XMTP Labs, kompania e bashkëthemeluar nga z. Galligan, e cila ka marrë investime nga firmat e kapitalit sipërmarrës, duke përfshirë Andreessen Horowitz, do të emetojë tokenin e saj. XMTP dhe investitorët e saj do të zotërojnë një pakicë të argumenteve të lëshuara. Ky është një model i zakonshëm biznesi për kompanitë Web3, shumë prej të cilave synojnë të përfitojnë nëpërmjet emetimit dhe vlerësimit të tokenave të tyre, në vend të shitjeve konvencionale ose abonimeve të shprehura në gjëra të vjetra të çuditshme si dollari amerikan.

Thënë kështu, modeli i biznesit i z. Galligan nuk është ndërtuar mbi kapitalizimin e ndonjë rritjeje të vlerës së NFT-ve që lëshon kompania e tij.

“Ne nuk mendojmë se mënyra e vetme për të fituar para në këtë është ‘Token Go Up’,” thotë ai, duke iu referuar një meme të zakonshme në qarqet Ëeb3, e cila aludon në idenë se njerëzit mund të pasurohen duke lëshuar një token dhe duke parë vlera e tij rritet në qiell nëse ata bindin mjaft njerëz që të pranojnë vizionin e tyre.

Për shkak se qëllimi i XMTP është krijimi i një standardi të ri, të hapur për komunikime – si emaili, vetëm i modernizuar – z. Galligan mendon se kompania e tij mund të fitojë para duke u konsultuar për kompanitë që duan të përdorin protokollin.

Dr. Flick nuk është i bindur se edhe përpjekjet më dashamirëse për të krijuar organizata të shpërndara ose startup-e në Web3 mund të kapërcejnë ndonjëherë pabarazitë e natyrshme në zinxhirët e bllokimit. Organizatat e bazuara në Blockchain kanë në mënyrë të pashmangshme një strukturë ekonomike në formë piramide, në të cilën ata që hyjnë herët fitojnë shpërblime disproporcionale përmes vlerësimit të vlerës së argumenteve të tyre, argumenton ajo. Ata që vijnë më vonë ka të ngjarë të përfitojnë pak ose të humbasin para duke u bashkuar.

Për këto arsye, është e mundur që edhe nëse Web3 dhe kriptovalutat në afat të gjatë rezultojnë në një grusht kompanish të vlefshme, investitorët individualë të vegjël, siç ndodh shpesh, nuk do të jenë ata që përfitojnë nga ngritja e tyre.

“Unë mund të jem plotësisht i gabuar për të gjithë këtë,” thotë z. Galligan, i cili ka ndërtuar dhe shitur një numër të startup-eve të teknologjisë më parë. “Por nëse ka sukses, sepse kam qenë herët, a nuk duhet të shpërblehet dikush për atë rrezik?”

Burimi: The Wall Street Journal; Përshtati Gazeta “Si”


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë