Nga Gazeta Si - Ajo që dikur ishte e paimagjinueshme tani po ndodh në të vërtetë: Netflix po nxjerr një plan më të lirë transmetimi që përfshin reklama.
Netflix fillimisht tha se plani i tij i mbështetur nga reklamat nuk do të arrinte deri në fillim të vitit të ardhshëm, por tani niveli i ri i “Basic with Ads” do të nisë shumë më shpejt se sa pritej.
Kur do të arrijë plani i Netflix i mbështetur nga reklamat?
Plani “Basic with Ads” i Netflix do të nisë zyrtarisht më 3 nëntor, në orën 9 të mëngjesit.
Kjo datë është disa muaj më herët sesa qëllimi i deklaruar publikisht i Netflix “në fillim të vitit 2023” për t’u mbështetur nga reklamat. Por nga brenda, drejtuesit e Netflix kishin vendosur “në fund të vitit 2022”, sipas raporteve.
Sa do të kushtojë Netflix me reklama?
Netflix me reklama do të kushtojë 6,99 dollarë në muaj për një transmetim të vetëm, ose 3 dollarë në muaj më pak se plani i tij më pak i shtrenjtë pa reklama.
Për disa kontekste, Paramount+ dhe Peacock Premium (i cili, në mënyrë konfuze, mbështetet nga reklamat, kundrejt Peacock Premium Plus pa reklama) kushtojnë secila 4,99 dollarë në muaj, ndërsa Hulu e mbështetur nga reklama kushton 6 dollarë/muaj.
Ndërkohë, HBO Max me reklama shkon për 10 dollarë në muaj, ndërsa Disney+ do të paguajë 8 dollarë në muaj për planin e tij të ardhshëm “me reklama”.
Plani më i lirë pa reklama i Netflix aktualisht kushton 9,99 dollarë në muaj për një transmetim të vetëm.
A do të ofrojë Netflix me reklama rezolucion video 4K HDR?
Jo. Në vend të kësaj, Netflix me reklama do të transmetojë me cilësi video deri në 720p, e cila llogaritet si HD, por jo “full-HD” (ose 1080p).
Aktualisht, vetëm plani më i shtrenjtë i Netflix - Premium (19,99 dollarë në muaj) - ofron transmetim 4K HDR, me katër transmetime për familje. Plani Standard Netflix me 15,49 dollarë në muaj përfshin dy transmetime 1080p.
Ndërkohë, plani bazë i Netflix 9,99 dollarë në muaj ofron vetëm një transmetim të vetëm 480p – tani për tani. Kjo do të ndryshojë në nëntor, kur përdoruesit e Netflix me reklama të kenë një rritje deri në 720p.
Ashtu si Netflix, shumica e transmetuesve të tjerë rezervojnë transmetimet e tyre 4K HDR për abonentët e tyre pa reklama, megjithëse kjo nuk është një politikë universale; Paramount+, për një, lejon abonentët e mbështetur nga reklamat të transmetojnë në 4K.
Sa pauza komerciale do të ketë Netflix me reklama?
Abonentët e Netflix me reklama do të duhet të kalojnë 4-5 minuta reklama në orë, me reklamat që shfaqen në fillim dhe gjatë filmit. Çdo reklamë do të jetë ose 15 ose 30 sekonda.
Kjo shifër 4-5 minuta në orë është pak a shumë në përputhje me konkurrentët e Netflix. Për shembull, versioni “me reklama” i HBO Max është mesatarisht rreth katër minuta në orë, ndërsa Peacock përfundon me rreth pesë minuta në orë.
A do të ofrojë Netflix me reklama të njëjtën përmbajtje si Netflix pa reklama?
Jo, gjithçka. Netflix licencon shumë nga filmat dhe shfaqjet televizive të tij nga palë të treta dhe këto marrëveshje do të duhet të rinegociohen përpara se Netflix të mund të fusë reklama në ato video për transmetim.
Sipas bashkë-CEO i Netflix, Ted Sarandos, “shumica dërrmuese e asaj që njerëzit shikojnë në Netflix” do të ishte e disponueshme “sot” në një ofertë të mbështetur nga reklamat, por “jo të gjitha”. Thënë kështu, Netflix është në diskutime me ofruesit e tij për të “pastruar disa përmbajtje shtesë”.
Rastësisht, është pothuajse e sigurt që shfaqjet origjinale të Netflix, të tilla si ‘Stranger Things’, ‘Ozark’ dhe ‘The Witcher’, do të jenë të disponueshme për transmetim të mbështetur nga reklamat ditën e parë.
A do të ofrojë Netflix i mbështetur nga reklama shkarkime për shikim jashtë linje?
Një nga përfitimet më të mira të ofruara nga transmetuesit e mëdhenj është aftësia për të shkarkuar videot e tyre për t’i parë jashtë linje, e përkryer për të parë me kohë seritë tuaja të preferuara.
Fatkeqësisht – por jo çuditërisht – Netflix nuk do t’i lejojë abonentët e Netflix me reklama të shkarkojnë video për shikim jashtë linje.
Në të vërtetë, praktika e transmetuesve që ndalojnë përdoruesit me reklama të shkarkojnë video është pothuajse normë, dhe kjo përfshin Paramount+, i cili përndryshe është mjaft liberal me veçoritë e tij të mbështetura nga reklamat.
Ku do të nisë së pari Netflix me reklama?
Përveç SHBA-së, Netflix me reklama do të nisë më 3 nëntor në Australi, Brazil, Kanada, Francë, Gjermani, Itali, Japoni, Kore, Meksikë, Spanjë dhe Mbretërinë e Bashkuar.
Duke pasur parasysh që Netflix është i disponueshëm në më shumë se 190 vende, ne do të presim që Netflix me reklama të debutojë në shumë territore të tjera në muajt në vijim.
Pse Netflix po lançon një plan të mbështetur nga reklama?
Netflix humbi abonentë gjatë tremujorit të parë dhe të dytë të 2022, duke i dhënë fund një dekade rritjeje dhe duke e çuar çmimin e aksioneve të Netflix në një kthesë. Dhe ndërsa Netflix është i kudondodhur në Amerikën e Veriut, ai ka vështirësi të fitojë tërheqje në pjesën tjetër të botës, ku po përballet me konkurrencë të ashpër nga shërbimet më të lira të transmetimit.
Ndërkohë, konkurrentët në rritje të shpejtë të Netflix, duke përfshirë HBO Max, Disney+, Paramount+, Peacock dhe Hulu, të gjithë kanë – ose po përgatiten të nxjerrin – planet e tyre më të lira të mbështetura nga reklamat, të cilat aktualisht nënvlerësojnë planet më të lira të Netflix-it pa reklama.
Pra, ndërsa nuk ishte shumë kohë më parë që drejtuesit e Netflix talleshin me idenë e planeve më të lira të mbështetura nga reklamat, kompania ndryshoi papritmas kursin pasi u bë e qartë se rritja e saj dikurshme, në dukje e pandalshme, kishte ngecur.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.