Treg

Në Gjermani, nuk është pirë kurrë kaq pak birrë!

Të paktën që kur nisën të llogariteshin statistikat, nga viti 1993, ndikojnë inflacioni dhe të rinjtë që janë bërë më të përgjegjshëm

Gazeta Si – Në fillim të gushtit, Zyra Federale Gjermane e Statistikave njoftoi se në gjashtë muajt e parë të këtij viti, shitjet e birrës në Gjermani ishin më të ulëtat e regjistruara ndonjëherë që nga fillimi i përpilimit të këtyre të dhënave në vitin 1993.

Rënia krahasuar me të njëjtën periudhë në vitin 2024 ishte 6.3 përqind: një nga rëniet më të mëdha ndonjëherë, e krahasueshme me atë të parë në fillim të vitit 2020, kur epidemia e koronavirusit shkaktoi mbylljen e bareve dhe restoranteve.

Është gjithashtu një trend që ka qenë i vazhdueshëm në Gjermani për vite me radhë. Pavarësisht se është vendi i tretë më i madh që pi më shumë birrë në Bashkimin Evropian në raport me popullsinë e tij (pas Republikës Çeke dhe Austrisë), konsumi është ulur me afërsisht një të tretën në dekadat e fundit: në vitin 1994, në Gjermani u konsumuan 133 litra birrë për frymë, ndërsa në vitin 2024, u konsumuan vetëm 88 litra.

Gjermania është vendi kryesor në prodhimin e birrës në Evropë, me 1,500 fabrika birre. Megjithatë, nga viti 2020 deri në vitin 2024, çmimi i birrës u rrit me 22 përqind, kryesisht për shkak të kostove më të larta të energjisë (prodhimi i birrës është një aktivitet që kërkon shumë punë, që kërkon ngrohje dhe ftohje të sasive të mëdha të lëngut).

Inflacioni gjithashtu luan një rol, megjithëse në mënyra më pak të drejtpërdrejta: për shembull, njerëzit po hanë më rrallë në restorante dhe nëse e bëjnë këtë, shpesh përmbahen nga pirja e alkoolit, duke u përpjekur ta ulin disi faturën e tyre.

Një ndryshim më i gjerë kulturor është gjithashtu në proces. Popullsia e Gjermanisë po plaket dhe të rinjtë po konsumojnë më pak alkool sesa në të kaluarën, pjesërisht, sepse janë më të vetëdijshëm për pasojat e tij shëndetësore (një trend që Gjermania e ndan me shumë vende të tjera, ku të rinjtë janë më pak të pamatur sesa dikur).

Në vitet e fundit, shitjet e birrave dhe pijeve joalkoolike të bëra duke përzier birrën me pije joalkoolike (siç është Radler, i cili kryesisht bëhet duke përzier birrën dhe limonadën) janë rritur ndjeshëm.

Gjermania deri më tani ka miratuar politika më tolerante për alkoolin sesa vendet e tjera evropiane. Ligji lejon pirjen e birrës që nga mosha 16 vjeç dhe madje edhe nga mosha 14 vjeç nëse shoqërohet nga prindërit (ka diskutime për rritjen e moshës minimale për konsumimin e të gjitha llojeve të alkoolit në 18 vjeç).

Ky ndryshim po ka një ndikim veçanërisht negativ në bizneset e vogla: dhjetëra të tilla janë mbyllur në pesë vitet e fundit.

Shumë prej tyre po përpiqen të kufizojnë rënien e mundshme të të ardhurave në të ardhmen duke investuar më shumë në produkte joalkoolike, të cilat pritet të bëhen edhe më të njohura në të ardhmen.

Disa janë përpjekur gjithashtu të promovojnë konsumin e birrës tek të rinjtë, duke u përpjekur ta paraqesin atë si një produkt në modë dhe tërheqës, por pa shumë sukses.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë