Patenta është depozituar nga Nio më 9 maj 2017 dhe prezanton të ashtuquajturin “garazh stereoskopik të ndërrimit të baterive”, duke ofruar një qasje të re për uljen e kostos së ndërtimit të stacioneve të karikimit të makinave elektrike.
Dizajni me dy nivele përmban një strukturë garazhi stereoskopik që synon të zvogëlojë koston e ndërtimit të çdo stacioni të zëvendësimit të baterive.
Sipas përmbledhjes së patentës, teknologjia përmban një mekanizëm lëvizës, hapësira parkimi të lëvizshme dhe një njësi të dedikuar të ndërrimit të baterive që lejon automjetet të pozicionohen automatikisht në një vendndodhje të synuar, ku modulet e tyre të ruajtjes së energjisë mund të ndërrohen në mënyrë efikase sipas nevojës.
Metoda synon të zgjidhë kostot e larta të ndërtimit të stacioneve të zëvendësimit të baterive. Stacioni i shkëmbimit të baterive të gjeneratës së katërt të Nio, i cili u prezantua në dhjetor 2023, lejon ruajtjen e më shumë baterive në çdo stacion dhe një proces shkëmbimi më të shpejtë.
Mekanizmi i drejtimit e lëviz automjetin në pozicionin e synuar, duke lejuar që bateria e vdekur të zëvendësohet me një bateri të ngarkuar në një kohë shumë më të shkurtër. Ky sistem përmirëson cilësinë e shërbimit duke ulur kostot e infrastrukturës së stacioneve të karrikimit, shtoi kompania.
Nio ka gjithsej 2600 stacione zëvendësimi të baterive në Kinë dhe ka kryer më shumë se 56.4 milionë zëvendësime baterish deri më tani. Në Evropë, kompania ka 56 stacione shkëmbimi baterish. Sistemi u mundëson pronarëve të automjeteve të zëvendësojnë shpejt një bateri të zbrazët me një të plotë dhe garanton cilësi maksimale të baterisë. /Telegraf
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.