Ngjarje

‘National Geographic’ pushon nga puna të gjithë autorët e shkrimeve

National Geographic, revista mujore me bazë në Uashington, kaloi një tjetër tranzicion të vështirë, pasi iu desh të pushonte nga puna të gjithë autorët e shkrimeve.

Pushimet nga puna janë të fundit në një seri shkurtimesh të botimeve të teknologjisë këtë vit.

Gjithsej u pushuan nga puna 19 autorë shkrimesh, përfshirë edhe departamentin e vogël audio të revistës. Atyre u ishte thënë që në prill se do të shkurtoheshin.

Artikujt tani do t’u besohen profesionistëve të pavarur ose do të mblidhen nga redaksia.

Është raundi i dytë i pushimeve nga puna në nëntë muajt e fundit dhe i katërti që nga fillimi i një sërë ndryshimesh pronësie në 2015. Në shtator, Disney hoqi gjashtë redaktorë pas një riorganizimi të revistës.

Punonjësit që do të largohen thanë të mërkurën se revista ka shkurtuar kontratat e fotografisë që i lejonin fotografët të kalonin muaj në terren, duke prodhuar imazhet e famshme të revistës. Në një përpjekje të mëtejshme për të ulur kostot, kopjet nuk do të shiten më në stendat e gazetave në Shtetet e Bashkuara duke filluar nga viti i ardhshëm, njoftoi kompania në një deklaratë të brendshme muajin e kaluar.

Autori i National Geographic, Craig Welch, shkroi në Twitter në lidhje me këtë: “Sapo mbërriti National Geographic i ri, duke përfshirë artikullin tim të fundit, të 16-të dhe të fundit… Isha shumë me fat. Unë kam pasur mundësinë të punoj me gazetarë të jashtëzakonshëm dhe të tregoj histori të rëndësishme globalisht. Ishte një nder”.

Revista ka një rrugëtim të gjatë pas, e nisur kryesisht nga rënia epokale e shtypit dhe nga roli i dixhitalit në mënyrën e dhënies së lajmit, National Geographic ka mbetur një produkt pothuajse artizanal: një revistë mujore, fotot, grafika e së cilës dhe artikujt ndonjëherë ishin rezultat i muajve të kërkimit dhe raportimit.

Në kulmin e tij në fund të viteve 1980, National Geographic kishte 12 milionë abonentë në Shtetet e Bashkuara dhe miliona të tjerë në mbarë botën. Ishin të shumtë ata që e pëlqyen aq shumë vëmendjen që ofronte për botët e tjera - Hapësira, thellësitë e oqeanit, vendet pak të njohura në planet. Mbetet një nga revistat më të lexuara në Shtetet e Bashkuara, në një kohë kur revistat nuk lexohen më. Në fund të vitit 2022, ajo kishte pak më pak se 1.8 milionë abonentë, sipas organit të vlerësimit “Aleanca për Mediat e Audituara”.

National Geographic u krijua nga Shoqëria Kombëtare Gjeografike e Uashingtonit, një fondacion i themeluar nga 33 akademikë, shkencëtarë dhe udhëtarë aspirues për aventura, duke përfshirë Alexander Graham Bell. Fillimisht revista iu shit publikut si një promovim për t’u bashkuar me shoqërinë. Ngadalë por në rritje të vazhdueshme, ai u kthye në një botim të pavarur, duke arritur një milion abonentë në vitet 1930.

Revista më pas u tejkalua në fitime dhe vëmendje nga videot, duke përfshirë kanalin televiziv kabllor National Geographic dhe Nat Geo Wild, një kanal me fokus kafshët.

Roli i spikatur i revistës vazhdoi të zbehej përmes një serie riorganizimesh të korporatave që filluan në vitin 2015, kur Shoqëria National Geographic ra dakord të krijonte një partneritet me 21st Century Fox, e cila mori kontrollin e shumicës në këmbim të 725 milionë dollarëve. Partneriteti iu bashkua Disney-t në vitin 2019 si pjesë e një marrëveshjeje masive prej 71 miliardë dollarësh midis Fox dhe Disney.

Në një email dërguar Washington Post të mërkurën, zëdhënësi i National Geographic, Chris Albert, tha se ndryshimet e stafit nuk do të ndikojnë në planet e kompanisë për të vazhduar botimin e një reviste mujore, “por në vend të kësaj, ata do të na japin më shumë fleksibilitet për të treguar histori të ndryshme dhe për të arritur audiencën tonë, në platformat tona të shumta”. /Il Post/


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë