Gazeta Si – Në Shtetet e Bashkuara, ekziston një burrë që e ka shndërruar frikën në biznes. Emri i tij është Ron Hubbard dhe është themeluesi i “Atlas Survival Shelters”, një kompani që, në “Sulphur Springs”, në buzë të përvëluar të Tornado Alley në zemër të Teksasit, ka ndërtuar bunkerë nëntokësorë me porosi për ata që duan të sigurojnë një të ardhme edhe kur gjithçka tjetër përreth tyre shembet.
Nga kapsula të thjeshta çeliku për familjet e klasës së mesme, deri te komplekset nëntokësore me kinema, kuzhina graniti dhe sisteme filtrimi ajri, strehimoret e Hubbard për fundin e botës tani janë ndër më të njohurat dhe të vlerësuarat, jo vetëm midis predikuesve të “ditës së fundit”, por edhe midis milionerëve.
Si Marc Zuckerberg, i cili në gusht 2014 bleu një truall toke mjaftueshëm të madh në ishullin Havaian të Kauai-t për të ndërtuar një kompleks luksoz prej 1,500 akrash, poshtë të cilit i kërkoi Hubbard të ndërtonte strehimin e tij nëntokësor. Shkurt, nga frika në simbol statusi.
300 strehime në vit
Hubbard, një ish-saldator dhe projektues, historia e të cilit u raportua së fundmi nga “Times”, shkëlqen në një treg në rritje, të nxitur nga tensionet gjeopolitike, ndryshimet klimatike dhe ndjenja e pasigurisë që mbizotëron edhe në shtresat më të pasura të shoqërisë amerikane.
I intervistuar nga “Associated Press” dhjetorin e kaluar, Hubbard shpjegoi se Covid, pushtimi rus i Ukrainës dhe shpërthimi i luftës Izrael-Hamas po nxisin shitjet.
Sipas të dhënave të mbledhura nga analistët e industrisë, kompania e tij ndërton rreth 300 strehimore çdo vit.
Çmimet variojnë nga disa dhjetëra mijëra dollarë deri në shuma gjashtëshifrore, duke përmbushur kërkesat e klientëve që i përkasin aristokracisë së re teknologjike dhe financiare.
Kush janë “mbijetuesit”
Megjithatë, nxitimi për strehim nuk është vetëm çështje miliarderësh. Në Shtetet e Bashkuara, “mbijetuesit”, të cilët përgatiten në mënyrë aktive për emergjenca të ardhshme ose të mundshme të lidhura me ndryshime të thella në rendin shoqëror, politik ose mjedisor, janë vazhdimisht në rritje.
Këtu, ne i njohim ata vetëm nga filmat fantastiko-shkencorë, por në Amerikë, shumë familje po grumbullojnë furnizime, armë dhe teknologji mbijetese, duke ushqyer një industri që, sipas disa vlerësimeve, vlen mbi 11 miliardë dollarë në vit.
Hubbard, i cili e quan veten “Batmani i bunkerëve”, është bërë fytyra e saj më e njohur, një lloj sipërmarrësi-guru i aftë të shesë mbrojtje në kohë irracionaliteti dhe ankthi kolektiv.
Të gjithë kundër të gjithëve
Sigurisht, nuk ka mungesë polemikash dhe rivaliteti. Hetimet gazetareske amerikane kanë raportuar përplasje të ashpra midis ndërtuesve të bunkerëve, akuza të ndërsjella dhe madje edhe episode të dyshuara të sabotimit.
Shkurt, një mjedis që pasqyron të njëjtën klimë mosbesimi që nxit kërkesën e klientëve: ata që përgatiten për katastrofë nuk u besojnë askujt, madje as të llojit të tyre.
Ndërkohë, ekspertët e emergjencave po e zbehin entuziazmin e tyre: një bunker nuk garanton paprekshmërinë e premtuar.
Çështja e vërtetë, paralajmërojnë ata, nuk është se kush mund të gërmojë më thellë, por si të ndërtohen shoqëri më elastike në sipërfaqe.
Sidoqoftë, Ron Hubbard, i cili është një emër i ngjashëm me themeluesin e “Scientology”, vazhdon të marrë porosi.
Për klientët e tij, një strehë nuk është vetëm çelik dhe beton: është siguria e të qenit në gjendje të mbyllësh botën.
Një privilegj i kushtueshëm, një që ilustron më mirë gjeografinë e re të frikës sesa shumë analiza.
Përshtati: Gazeta “Si”
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.
.png)



