Ata mbërritën në Festivalin e Sanremos si ndër më të preferuarit, por ndoshta askush nuk e priste një konsensus kaq unanim ndaj tyre. Një valë e vërtetë dashurie për Mahmood-in dhe Blanco-n, fituesit e këtij edicioni edhe para fitores reale: Kënga e tyre, me të cilën pushtuan Festivalin e 72-të përballë Elisa dhe Gianni Morandi, u rendit menjëherë në vendin e parë në renditjen e këngëve më të dëgjuara në Itali dhe gjithashtu “theu” audiencën në transmetim, duke vendosur rekordin absolut italian të luajtjeve në 24 orët e para në Spotify.
“Nuk po e kuptoj fare se çfarë po ndodh, sikur të ishim në një flluskë këtu”, rrëfeu Mahmood të premten në mbrëmje, gjatë një live në Instagram me “Corriere”.
Dashuria që i pushtoi, që vinte nga audienca e tyre, ajo e të rinjve dhe e Gjeneratës Z, por edhe e aftë të përfshinte më shumë grupe të rriturish, nga ata që i njihnin pak e deri te ata që deri më tani, ndoshta, i kishin cilësuar me një “kjo është gjithçka autotune”, ishte shqetësuese, sic thotë Blanco.
“Tani ndihemi të detyruar të përgjigjemi, në një farë kuptimi na jep edhe një ankth të caktuar”. Ajo që është e padyshimtë është se dyshja e tyre funksionoi dhe që të dy kanë zëra dhe dinë ta përdorin atë (siç u dëgjua edhe gjatë interpretimit).
Për Alessandro Mahmud, 29 vjeç, i cili gjithashtu fitoi në 2019 me “Soldi”, ishte një konfirmim. Për Riccardo Fabbriconi (ky është emri i vërtetë i Blanco-s), 18 vjeç, i cili do të bëhet 19 vjeç më 10 shkurt, konkurrenti më i ri në garën e këtij edicioni, si dhe këngëtari më i ri mashkull që ka fituar ndonjëherë, ky është një kushtim i vërtetë për publikun popullor kombëtar pas suksesit të albumit të tij debutues “Blu celeste”, i lëshuar verën e kaluar, dhe pas këngëve të para të regjistrimit si “La song nostra”, “Notti in bianco” ose “You make me crazy”.
Lindja e “Brividi”, ndodhi spontanisht dhe thuajse papritur.
“Ne u takuam këtë verë rastësisht në studion e Michelangelo (producenti Michele Zocca, me ta në skenë për t’i shoqëruar në piano) në Veskovato, në provincën e Kremones. Refreni lindi nga një akord i gabuar në piano. Më pas secili prej nesh punoi me vargjet për të treguar jo vetëm për dashurinë, por edhe për ndjenjat sipas këndvështrimit tonë”, tha Blanco. Duke u parë sërish pas disa muajsh, dy kantautorët kishin gjetur menjëherë kiminë e duhur, pavarësisht ndryshimit në moshë dhe qasjeve të ndryshme, Mahmood më i qetë, ndërsa Blanco më i egër dhe i paparashikueshëm, edhe pse tepër i përqendruar për moshën e tij.
Në këngë, edhe vizionet e tyre të ndryshme të ndjenjave, njëra më eterike, tjetra më trupore, janë përzier në mënyrë të përsosur, duke krijuar idenë se njeriu mund të dashurojë në një kuptim universal në një baladë bashkëkohore me prekjen e duhur urbane, të lirë dhe pa etiketa, me gjithë frikën dhe vuajtjet e rastit. Pra, nëse në videon e “Brividi” Mahmood përqafon një djalë dhe Blanco ndjek një vajzë, duke e ndarë dashurinë midis homoseksualitetit dhe heteroseksualitetit, ata duket se na kujtojnë se dashuria është universale.
“Në vitin 2022 nuk mund të qëndrojmë më indiferentë, duhet të jemi në gjendje t’u japim dinjitet të gjitha zgjedhjeve dhe shpresoj që më shumë se ne artistët që kanë një rol drejtues në Itali ta bëjnë këtë. Brezi ynë jeton dhe mendon lirshëm, jemi të lodhur nga njerëzit që përpiqen të paragjykojnë të tjerët, gjykimi është si vdekja”, ka thënë Alessandro.
Të dy kishin theksuar se nuk donin të ishin përfaqësues.
“Nuk ndihemi kampionë të asgjëje. Jemi të lumtur që njerëzit thonë se jemi marrë me çështje të rëndësishme, por nuk duket se kemi bërë ndonjë gjë të veçantë: kemi folur për gjëra që janë të përditshme për ne dhe që duhen marrë si të mirëqena, edhe nëse nuk janë ende. Megjithatë, nuk duket se kemi bërë kushedi se çfarë”.
Gjithsesi, fitorja e tyre na tregoi se të paktën një pjesë e vendit po jeton në botën moderne dhe e ka pranuar atë me të gjitha ndryshimet që ka sjellë.
Renditja finale e 25 këngëve të Sanremo:
1- Mahmood & Blanco, Brividi
2- Elisa, O forse sei tu
3- Gianni Morandi, Apri tutte le porte
4- Irama, Ovunque sarai
5- Sangiovanni, Farfalle
6- Emma, Ogni volta è così
7- La Rappresentante di lista, Ciao ciao
8- Massimo Ranieri, Lettera di là dal mare
9- Dargen D’Amico, Dove si balla
10- Michele Bravi, Inverno dei fiori
11- Matteo Romano, Virale
12- Fabrizio Moro, Sei tu
13- Aka 7Even, Perfetta così
14- Achille Lauro, Domenica
15- Noemi, Ti amo non lo so dire
16- Ditonellapiaga e Rettore, Chimica
17- Rkomi, Insuperabile
18- Iva Zanicchi, Voglio Amarti
19- Giovanni Truppi, Tuo padre, mia madre, Lucia
20- Highsnob & Hu, Abbi cura di te
21- Yuman, Ora e qui
22- Le Vibrazioni, Tantissimo
23- Giusy Ferreri, Miele
24- Ana Mena, Duecentomila ore
25-T ananai, Sesso occasionale
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.