Treg

Luis Vuitton, Prada dhe Moncler deklarojnë humbje. Klasa e mesme nuk po shpenzon!

Një rënie e shpenzimeve të turistëve ka prekur firmat luksoze në Europë dhe Japoni, duke shtuar sfidat për industrinë që po përballet me tarifat amerikane.

Shitjet në shtëpinë e Louis Vuitton, ashtu si edhe në Prada e Moncler kanë rënë na shpenzimet më të pakëta të turistëve amerikanë në Europë dhe kinezëve në Japoni. Një vit më parë, gjërat ishin ndryshe, kur jeni u dobësua dhe dollari ishte forcuar.

Avantazhet e kursit të këmbimit janë zbehur. Jeni ka nisur të rikuperojë, kurse dollari është dobësuar. Si rezultat, markat luksoze po përballen me kërkesa më të pakta në SHBA dhe Kinë që janë historikisht tregjet e tyre më të mëdha.

LVMH deklaroi rënie me 9% gjatë tremujorit të dytë. Moncler deklaron 2% humbje, njësoj sa Prada.

Rënia e dollarit me 10% krahasuar me euron në fillim të 2025, po i dekurajon amerikanët që të blejnë jashtë vendit. Frika e inflacionit në SHBA e lidhur edhe me tarifat e Trump ka pakësuar edhe më tej forcën konsumatore që të realizojnë fantazitë e tyre si në serialin “Emily in Paris” duke blerë në dyqanet  më luksoze të kontintentit, si dhe sigurinë investitore.

Edhe Richemont që pati shitje të mëdha nga Cartier dhe Van Cleef & Arpels, pritet të përballet me presion nga rënia e kërkesës së turistëve në Europë dhe Japoni. Besueshmëria te konsumatorët kinezë mbetet e ulët dhe kërkesa në SHBA është e brishtë për shkak të pasigurisë ekonomike.

Analistët presin një rënie prej 2% në të ardhurat botërore të luksit këtë vit, duke pësuar regres në parashikimet e mëparshme të rritjes. Disa fajësojnë vitet e rritjeve të ashpra të çmimeve, ndërsa ekspertë si Luca Solca nga Bernstein theksojnë se konsumatorët e klasës së mesme kërkojnë “pazar” dhe markat kanë nevojë të përshtaten./FinancialTimes


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë