Treg

Lufta godet akoma më tej rikuperimin e shitjeve të makinave në Europë

Lufta në Ukrainë po thellon problemet e zinxhirit të furnizimit të prodhuesve europianë, duke gërryer pritshmëritë për një rikuperim në shitjet e makinave në rajon.

Regjistrimet e makinave të pasagjerëve në Europë ranë 19% në mars, tha të mërkurën(20 prill) Shoqata Europiane e Prodhuesve të Automobilave. Ishte rënia e nëntë mujore radhazi mes ndalesave të prodhimit për shkak të luftës në Ukrainë që goditi furnizuesit vendas.

“Mungesat e pjesëve dhe ndalesat e prodhimit në lidhje me luftën në Ukrainë janë vendosur të kufizojnë furnizimin me automjete dhe të vonojnë një rikuperim të pritshëm të shitjeve”, shkroi në një shënim analisti i Bloomberg Intelligence, Michael Dean.

Regjistrimet e makinave po bien jashtë pritshmërive pas rekordit të ulët të vitit të kaluar, kur mungesa e gjysmëpërçuesve i la në punë impiantet. Rënia e vazhdueshme tregon për një krizë të thelluar të zinxhirit të furnizimit për prodhuesit. Volksëagen AG javën e kaluar paralajmëroi për më shumë dhimbje në furnizim dhe luhatje të paparashikueshme të çmimeve të mallrave pasi prodhuesi kryesor i nikelit, aluminit dhe çelikut Rusia sheh më shumë presion nga sanksionet.

Prodhuesi i turbinave Siemens Energy AG tha të mërkurën se po goditet nga një “rëndim i kufizimeve ekzistuese të zinxhirit të furnizimit” që po rëndojnë mbi të ardhurat dhe përfitimin. Muajin e kaluar, BMË AG shkurtoi kthimet e pritshme nga prodhimi i automjeteve për shkak të pasojave nga pushtimi.

Deri më tani, industritë europiane kanë bartur peshën kryesore të mungesës së zinxhirit të furnizimit të përkeqësuar nga lufta. Kompanitë e mallrave të konsumit janë përballur gjithashtu me shtrydhje të kostos, por Heineken NV dhe Danone SA raportuan shitje të forta të birrës dhe ujit në shishe për tremujorin e fundit, duke përfituar nga një lehtësim i kufizimeve të Covid në pjesën më të madhe të botës.

Pavarësisht bllokimeve të reja në Kinë, L’Oreal SA gjithashtu postoi shitje më të mira se sa pritej të kozmetikës.

Për prodhuesit e makinave, pushtimi rus i Ukrainës ka ndërprerë furnizuesit lokalë të parzmoreve të telit, duke detyruar VW dhe BMW të ndalojnë përkohësisht prodhimin. Prodhuesit e makinave gjithashtu kanë filluar të tërhiqen nga pritshmëritë për përmirësime në disponueshmërinë e gjysmëpërçuesve me pengesat që shihen tashmë duke arritur vitin e ardhshëm. Ndërsa kërkesa vazhdon të tejkalojë ofertën, inflacioni rekord në rajonin e euros mund të fillojë të ndikojë në vendimet e blerjes, sipas parashikuesit LMC Automotive.

Shitjet në Europë pritet të përmirësohen mezi këtë vit, me inflacionin që ka të ngjarë të frenojë kërkesën bazë, tha LMC Automotive në një raport. Parashikuesi uli vlerësimin e tij për rritjen në Europën Perëndimore në vetëm 0.4%, duke pritur që dërgesat do të jenë vetëm 10.63 milionë, shumë më poshtë shifrës prej 14 milionë që industria po pastronte para pandemisë. Çmimet e konsumit në eurozonë u rritën në një rekord prej 7.5% në mars nga një vit më parë, duke i kaluar vlerësimet dhe nga 5.9% në shkurt.

“Lufta do të shkatërrojë kërkesën bazë gjithashtu, përmes inflacionit më të lartë për më gjatë dhe të ardhurave reale më të ulëta,” tha LMC. “Të paktën tani për tani, kërkesa është ende duke tejkaluar ofertën.”

Burimi: Bloomberg/ Përshtati: Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë