Gjigandi i transmetimit do të raportojë të martën të ardhurat e tij të tremujorit të dytë dhe po bëhet një nga momentet më të rëndësishme në historinë 25-vjeçare të kompanisë.
Netflix po kalon një vit të tmerrshëm. Në prill, kompania raportoi se kishte humbur abonentë në tremujorin e parë të 2022, hera e parë që ndodh diçka e tillë për më shumë se një dekadë. Aksionet e Netflix gjithashtu kanë rënë, duke zhdukur miliarda dollarë në vlerën e tregut çka bëri edhe që kompania të pushojë nga puna qindra punonjës.
Humbja e abonentëve nuk ishte problemi i vetëm që bëri që bota e Netflix të kthehej përmbys. Një perspektivë e dobët për tremujorin e dytë tronditi investitorët: Netflix (NFLX) parashikoi se do të humbiste 2 milionë abonentë në pranverë.
Çfarëdo që të ndodhë të martën mund të riformësojë të ardhmen e kompanisë, si dhe të gjithë sektorit të transmetimit.
“Netflix do të shkatërrohet nëse raportohet një numër më i lartë apo dhe i njëjti numër abonentësh që janë larguar”, thotë Andrew Hare, nënkryetar i kërkimit në Magid.
Ndërkohë Netflix po i mbështet shpresat te shpëtimtari i vetëm i mundshëm: reklamimi.
Kompania njoftoi të mërkurën e kaluar se do të bashkëpunojë me Microsoft në një plan të ri, më të lirë abonimi të mbështetur nga reklamat. Pavarësisht se Reed Hastings, CEO i Netflix, ka qenë “alergjik” ndaj idesë për vite me radhë, reklamat tani janë një pjesë kryesore e planeve të Netflix për të rritur të ardhurat në të ardhmen.
Kompania po fokusohet gjithashtu në kufizimin e ndarjes së fjalëkalimeve.
Por a do të ketë ndonjë nga këto rëndësi nëse shifrat e së martës janë aq të dobëta sa Wall Street t’i kthejë plotësisht shpinën Netflix-it?
“Sapo Netflix të nënvlerësohet shumë nga tregu, të gjitha bastet janë të dështuara”, tha Hare.
Megjithatë, transmetuesi ka disa gjëra që funksionojnë në favor të tij.
Si fillim, është ende Netflix, lideri i transmetimit me 221.6 milionë abonentë në mbarë botën. Ai gjithashtu raporton numra të lartë në një treg që ka probleme jashtë kontrollit të Netflix, si rritja e inflacionit.
“Investitorët do t’u japin atyre kohë për të kaluar problemet, por Netflix gjithashtu duhet të gjejë një rrugë drejt rritjes së menjëhershme”, thotë Hare.
Bankat e mëdha nisën sezonin e fitimeve javën e kaluar, duke vënë në pikëpyetje drejtuesit përballë investitorëve dhe anëtarëve të platformës ku të gjithë kanë një gjë në mendjen e tyre: Recesionin.
Nuk mund të mohohet se ekonomia është historia dhe investitorët besojnë se titanët bankar janë bashkautorë të cilët duan të dinë se çfarë do të ndodhë më pas.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.