Nga Gazeta ‘Si’ – Nëse lundroni nëpër X (Twitter), duket se simpatia për Izraelin pas sulmeve të muajit të kaluar është venitur.
Mbështetësit e palestinezëve kanë dalë jo vetëm në rrugë, por edhe në tastierë.
“Në fillim isha i zemëruar me Hamasin dhe Palestinën për sulmet”, shkroi një përdorues, “por tani pasi kam parë më shumë se çfarë po ndodh, nuk mund ta mbështes një regjim të tillë në Izrael. #Palestinë e lirë”.
A pasqyrojnë pikëpamje të tilla opinionin e përgjithshëm?
DMR, një firmë teknologjike e AI (inteligjenca artificiale), mblodhi 1 milion postime nga Instagram, Twitter dhe YouTube nga 7 deri më 23 tetor.
Të gjitha përmbanin hashtags nga një listë me numra të ngjashëm të termave pro-izraelitë dhe pro-palestinez në anglisht.

DMR më pas ndërtoi një model për të klasifikuar postimet si mbështetëse të njërës anë, tjetrës ose asnjërës. Ai u trajnua për përmbajtjen në anglisht, por gjithashtu përpunoi postime në çdo gjuhë që përfshinte hashtags anglisht.
DMR gjeti një ndryshim të mprehtë kundër Izraelit me kalimin e kohës. Më 7 tetor, të dyja palët kishin përafërsisht të njëjtën mbështetje. Deri më 19 tetor postimet pro-palestineze ishin 3.9 herë më të zakonshme se ato pro-izraelite.
Izraeli ka ecur shumë më keq në internet sesa në sondazhet e opinionit të përgjithshëm publik.
Një sondazh me amerikanët nga YouGov gjeti tre mbështetës të Izraelit për çdo mbështetës palestinez më 20 tetor – me dy herë më shumë postime pro-palestineze në një ditë në mediat sociale amerikane.
Në Britani, një tjetër sondazh i YouGov gjeti mbështetje të barabartë për secilën palë atë ditë, kur palestinezët fituan betejën britanike të mediave sociale me një diferencë gjashtë me një.
Një nga shkaqet e këtij hendeku është mosha. Përdoruesit e mediave sociale anojnë nga të rinjtë dhe njerëz të tillë janë jashtëzakonisht pro-palestinez në pikëpamjet e tyre.
Për më tepër, kampioni i DMR nuk përfshinte Facebook, i cili mund të jetë platforma më pro-izraelite për shkak të përdoruesve të saj më të vjetër.
Në sondazhet e njerëzve në Danimarkë, Francë, Spanjë dhe Suedi, Izraeli tërhoqi më shumë simpati totale, por opinionet e pjesëmarrësve të rinj përputheshin me raportet e mediave sociale.
Megjithatë, në Amerikë dhe Britani, pikëpamjet e mediave sociale janë edhe më pro-palestineze sesa ato të të anketuarve të rinj në sondazh. Mbështetësit e Izraelit tregojnë më pak zell për ‘luftime’ në internet.
Burimi: The Economist/ Përshtati: Gazeta Si
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.




