Google po planifikon tarifë për veçoritë e kërkimit të përmirësuar me AI, në atë që do të ishte ndryshimi më i madh i modelit të të ardhurave të kompanisë në historinë e saj.
Propozimet e Google, të raportuara fillimisht nga Financial Times, kërkojnë që kompania të ofrojë ekskluzivisht funksionin e saj të ri të kërkimit për përdoruesit e shërbimeve të saj premium të abonimit, në të cilat klientët tashmë duhet të regjistrohen nëse duan të përdorin asistentë të inteligjencës artificiale në mjete të tjera të Google, si Gmail.
Me atë përvojë kërkimi, duke u testuar për përdoruesit e përzgjedhur, AI gjeneruese e Google përdoret për t'iu përgjigjur pyetjeve drejtpërdrejt me një përgjigje të vetme, në një stil të ngjashëm me qasjen e ChatGPT.
“Kërkimi i AI është më i shtrenjtë për t'u llogaritur sesa proceset tradicionale të kërkimit të Google. Pra, në tarifimin e kërkimit të AI, Google do të kërkojë të paktën të kompensojë këto kosto," tha Heather Daëe, shkencëtare e të dhënave.
Konkurrentët në kërkimin e AI ofrojnë plane të ngjashme abonimi. Perplexity , një motor kërkimi i fuqizuar nga AI, nuk shfaq reklama, por ofron një nivel "pro" mujor prej 20 dollarësh që ofron akses në modele më të fuqishme të AI dhe përdorim të pakufizuar.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.