Kur fëmijët e vegjël të Sari Davidson silleshin keq, ajo i quante ata “kokëfortë”. Ajo nuk e dinte që një ditë do ta përdorte atë emër për një biznes startup.
Në vitin 2005, kur djali i saj i parë ishte gati 1 vjeç, ai do të hidhte në mënyrë të përsëritur kupën e tij të gjelbër në tokë gjatë shëtitjeve me karrocë. “Për të, ishte një lojë kapjeje. Duke hedhur filxhanin dhe duke parë mamanë që e merrte”,-thotë ajo.
Duke mos gjetur një produkt që do të zgjidhte problemin, Davidson mësoi veten të qepte dhe krijoi fiksimin e saj, një rrip që do të mbante kupën në sediljen ose karrocën e një fëmije.
Rripat, të quajtura SippiGrips, ishin pëlhura najloni me fjongo të qepur në krye për disa hollësi. Por materiali ishte aq i lëmuar sa gotat vazhdonin të rrëshqisnin nga pëlhura.
Ajo bëri më shumë eksperimente, dhe deri në vitin 2007 ishte gati të merrte pjesë në një garë për kanalin e blerjeve QVC.
Davidson nuk e fitoi konkursin, por vendosi t’i jepte vetes një shans të fundit, në një shfaqje tregtare të produkteve për fëmijë. “Në rregull, kjo është!”. “Nëse njerëzve nuk u pëlqen, unë do e lë.”
Siç doli, ajo u shit nga SippiGrips në gjysmë të rrugës së shfaqjes, dhe Target ofroi ta vendoste produktin në ekran përmes një programi për produktet e shpikura nga prindërit. Kështu lindi BooginHead.
Sari Davidson, themeluesja e BooginHead, është mirënjohëse që gjatë pandemisë djemtë e saj mund ta shohin atë duke punuar si një sipërmarrëse.
Në ditët e para të kompanisë, zonja Davidson punonte në punën e saj ditore dhe më pas i kalonte netët me BooginHead, duke paketuar kuti në garazhin e saj për Amazon. Ajo u largua nga Microsoft në 2010, kur biznesi i saj arriti në 1 milion dollarë në shitje.
Me kalimin e viteve, ajo ka zgjeruar linjën e saj të produkteve, dhe tani produkti më i shitur është një mbajtëse biberoni universale që ngjitet në mënyrë të sigurtë në veshjet e fëmijëve. Në vitin 2019, shitjet e saj totale arritën në 5 milion dollarë dhe ishin shumë pak më poshtë se ajo shifër për vitin 2020.
Duke parë sa larg ka arritur, ajo thotë: Frustrimi është shpesh nëna e shpikjes. Ishte një problem i thjeshtë që duhej rregulluar. E dija që do të krijoja diçka.
Zonja Davidson, tani 47 vjeçe, u rrit nga prindër sipërmarrës të cilët shpesh thoshin: “Është më mirë të punosh për veten tënde”.
Si një nënë beqare e dy djemve, njëri 17 dhe tjetri 13, ajo është mirënjohëse që gjatë pandemisë djemtë e saj mund ta shohin atë duke punuar, ashtu siç shikonte prindërit e saj. Madje djemtë kanë qenë pjesë e projekteve të zyrës.
“Djali im më i vogël pëlqen të dëgjojë për bisedat që kam me punonjësit e mi dhe më jep ide të reja produkti. Më i madhi shikonte ‘Shark Tank’ me mua dhe ne bënim pauzë në pjesë të caktuara, në mënyrë që ai të jepte mendimin e tij në lidhje me fushën e tyre dhe se si ata mund të bënin më mirë. Unë mendoj se të dy në mënyrën e tyre e shohin atë që po bëj dhe sa shumë po punoj dhe më vlerësojnë më shumë për shkak të saj, “thotë ajo.
Burimi:Wallstreet Journal/Përshtati:Gazeta “SI”
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.