Filma

Filmat më të mirë për t’u parë këtë shtator

Nga Gazeta “Si” – Filmat e këtij shtatori janë të larmishëm, duke përfshirë një horror psikologjik me Harry Styles dhe Florence Pugh, një film biografik të Marilyn Monroe dhe Viola Davis në një epikë historike, Nicholas Barber rendit publikimet e padiskutueshme të shtatorit.

  1. Blonde

Blonde është një nga filmat më të pritur të vitit – dhe një nga më të diskutueshmit. Bazuar në romanin e Joyce Carol Oates, është një biografi e madhe e Marilyn Monroe (Ana de Armas), ku përzihen fakte dhe trillime. Ai gjithashtu ka përmbajtje të mjaftueshme seksuale. Disa komentues e kanë akuzuar filmin si shfrytëzues, por regjisori i tij, Andrew Dominik nuk kërkon falje. “Është një film kërkues – është ajo që është, thotë atë që thotë”, tha ai për “ScreenDaily”. “Dhe nëse publiku nuk e pëlqen, ky është problemi i audiencës. Nuk kandidon për poste publike… Blonde është filmi më i mirë në botë për momentin. Është një kryevepër”. Në Netflix nga 28 shtatori.

  • Don’t Worry Darling

Harry Styles dhe Florence Pugh luajnë Alice dhe Jack, një çift që jeton një jetë në dukje perfekte në Amerikën e viteve 1950: ata janë të rinj, të bukur dhe të martuar të lumtur, Jack ka një punë të paguar mirë. Alice është miqësore me amvisat e tjera të zonës dhe ato jetojnë në një qytet të shkretëtirës në Kaliforni, i krijuar për të qenë një utopi. Por, sigurisht, diçka është shumë e gabuar – dhe shefi i vetëkënaqur i Jack (Chris Pine) mund të jetë pas kësaj. Filmi i dytë me regji nga Olivia Wilde. Detajet e komplotit janë jashtëzakonisht të pakta, megjithëse Pugh ka përmendur lidhjen e saj me filmat e saj të tjerë. “Unë mendoj se të gjithë filmat e mi kanë atë element të grave që detyrohen të futen në një cep, detyrohen të japin një mendim, detyrohen në një mënyrë jetese”, i tha ajo Andrea Cuttler në Harper’s Bazaar. Do të publikohet ndërkombëtarisht nga 23 shtatori.

  • Bros

Çuditërisht, kjo është komedia e parë romantike e madhe e Hollivudit që ka pothuajse tërësisht një kast kryesor LGBTQ+. Billy Eichner luan një njujorkez neurotik, i cili është krenarisht beqar derisa takon një avokat të sinqertë dhe të çuditshëm (Luke Macfarlane). Do të lançohet më 30 shtator në SHBA dhe Kanada, dhe 28 tetor në Mbretërinë e Bashkuar.

  • The Woman King

Tani më në fund kemi ‘The Woman King’, me regji të Gina Prince-Bythewood. Një Viola Davis e aftë në palestër luan si Nanisca, një gjeneral që stërvit grupin e luftëtarëve që mbron një mbretëri të Afrikës Perëndimore në shekullin e 19-të. “Unë kurrë nuk kam pasur një rol si ky më parë”, tha Davis për Krystal Brent Zook në ‘Vanity Fair’. “Është transformuese. Dhe të jesh producent në të, dhe të dish se unë kisha një dorë në realizimin e tij… E dija se çfarë do të thoshte për gratë e zeza që ulen në atë kinema. Përgjegjësia është vërtet e lartë”. Do të lançohet më 16 shtator në SHBA dhe Kanada dhe 4 tetor në Mbretërinë e Bashkuar.

  • Catherine Called Birdy

Lena Dunham, krijuesja dhe ylli i serialit televiziv hit ‘Girls’, bën kërcimin nga Nju Jorku i shekullit të 21-të në Anglinë e shekullit të 13-të në ‘Catherine Called Birdy’. Përshtatur nga romani i Karen Cushman për të rinjtë, në komedinë e periudhës feministe të Dunham-it luan Bella Ramsey (Game of Thrones) si një adoleshente e gjallë që dëshiron të jetë po aq e pavarur sa vëllezërit e saj. Kur prindërit e saj me para, Andrew Scott dhe Billie Piper, vendosin se është koha që ajo të martohet me një aristokrat të pasur, sado i vjetër dhe i papërshtatshëm që të jetë ai, ajo është e vendosur të prishë planet e tyre.

  • Moonage Daydream

‘Moonage Daydream’ nuk është një dokumentar i zakonshëm rock – por atëherë, David Bowie nuk ishte një yll i zakonshëm rock. Shkrimtari-regjisori Brett Morgen nuk përpiqet të katalogojë çdo pjesë të jetës dhe karrierës së tij. Në vend të kësaj, ai përqendrohet në zhvillimin personal dhe filozofik të Bowie – dhe në veçanti vendosmërinë e tij për të vazhduar të mësojë dhe eksperimentojë dhe të përfitojë maksimumin nga çdo ditë. “Në çdo hap, filmi i Morgen është një përmbledhje bombastike, tepër stimuluese, prekëse, pohuese e jetës dhe rrezikuese e etikës dhe pjekurisë së artistit si person”, thotë Robert Daniels në RogerEbert.com. “Me pak fjalë, Moonage Daydream është filmi që Boëie do ta kishte bërë me krenari”. Do të publikohet ndërkombëtarisht më 16 shtator.

  • The Silent Twins

June dhe Jennifer Gibbons ishin binjake identike që u rritën në një qytet të vogël të Uellsit në vitet 1970. Fëmijët e vetëm me ngjyrë në zonë, ata u ngacmuan në shkollë, duke u tërhequr përfundimisht nga shoqëria deri në pikën ku krijuan botën e tyre të gjallë të fantazisë dhe refuzuan të komunikonin me askënd përveç njëra-tjetrës. Motrat tani janë subjekt i filmit të parë në gjuhën angleze nga Agnieszka Smoczyńska e Polonisë. Letitia Wright (Black Panther) dhe Tamara Lawrance (Kindred) luajnë rolet kryesore. “Filmi shikon (në mënyrë delikate) rolin e racës dhe gjinisë në mënyrën se si motrat Gibbons u fshinë nga sistemi”, thotë Peter Bradshaw në “The Guardian”.

  • Both Sides of the Blade

Claire Denis ka qenë një nga figurat më të nderuara në kinemanë franceze për dekada, por “Both Sides of the Blade” është “një nga filmat e saj më të mirë deri më tani”, thotë Randy Myers në ‘The Mercury News’. Juliette Binoche dhe Vincent Lindon luajnë në rolin e Sara dhe Jean, një prezantuese në radio dhe një ish-lojtare profesioniste e regbisë, të cilët janë martuar për një dekadë – ose kështu duket. Por kur Sara dallon ish-dashnorin e saj François (Grégoire Colin) në një rrugë në Paris, martesa e tyre fillon të prishet dhe të shkërmoqet.

Drama erotike e Denisit është “një romancë dinake, shqetësuese e trekëndëshit që ndez inatet dhe dëshirat e vjetra dhe pasqyron në mënyrë metaforike marrëdhëniet e ngatërruara politike në Lindjen e Mesme”, thotë Myers.

  • See How They Run

Ndërkohë që ne jemi duke pritur për vazhdimin e ‘Knives Out’, këtu është një tjetër rrëqethës, ky i drejtuar nga Tom George dhe i shkruar nga Mark Chappell. Janë vitet 1950, Sam Rockwell dhe Saoirse Ronan luajnë një inspektor policie të lodhur dhe të mbrojturin e tij tepër të etur, të cilët janë caktuar të hetojnë një vrasje brutale në një teatër në Londër. Adrien Brody është anëtari i ekuipazhit që ka një fund të tmerrshëm, pikërisht kur producentët e një shfaqjeje po planifikojnë ta kthejnë shfaqjen e tyre hit në një film.

Pinocchio

Le të fillojë beteja e Pinocchios! Matteo Garrone bëri një adaptim të mrekullueshëm italian të romanit klasik të Carlo Collodi në 2019, por kjo nuk i ka penguar dy regjisorë të famshëm të hyjnë me versionet e tyre. Në nëntor, ne do të shohim animacionin e errët satirik të Guillermo del Toro. Por së pari kemi xhirimin e filmit vizatimor të Disney nga Robert Zemeckis. Tom Hanks luan si Geppetto marangozin e vetmuar, Benjamin Evan Ainsworth është djali prej druri që gdhend, Cynthia Erivo është Zana Blu që sjell në jetë Pinokun dhe Joseph Gordon-Levitt zërin e animuar Jiminy Cricket.

Do Revenge

“Do Revenge” është një komedi amerikane me regji të Jennifer Kaytin Robinson, e cila bashkëshkruajti filmin së bashku me Celeste Ballard. Në të luajnë Camila Mendes, Maya Hawke, Rish Shah, Sophie Turner dhe Austin Abrams. Komploti u frymëzua nga “Të huajt në tren” të Alfred Hitchcock. Do të jetë në Netflix nga 16 shtatori.

Marrë nga BBC, përshtati në shqip Gazeta “Si”


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë