Duke filluar nga filmi Napoleon i Ridley Scott, filmi biografik i Sophia Coppola-s për Priscilla Presley dhe prequel-i i Hunger Games ja disa nga filmat e këtij muaji që nuk duhen lënë pa parë.
The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes
Ky film i paraprin filmit të shumëpritur “Wonka”. Ai bazohet në romanin distopik “YA” të Suzanne Collins-it, dhe zhvillohet 64 vjet para ngjarjeve të filmave të mëparshëm “Hunger Games”. Coriolanus Snow, i portretizuar nga Tom Blyth, përgatitet për të qenë mentori i një vajze të re, të luajtur nga Rachel Zegler, për lojën e 10-të vjetore të urisë në Kapitol. Collins e përshkruan atë si një garë të ashpër, primitive, që zhvillohet në një mjedis të teknologjisë së ulët. Kufizimet e pasluftës të Kapitolit nënkuptonin se arena ishte një arenë e vjetër sportive e ripërdorur, me burime minimale për organizime.
The Marvels
Kapitenia Marvel e Brie Larson kthehet për të shpëtuar planetin nga alienët e këqij, por puna e saj vështirësohet ndjeshëm këtë herë nga një defekt kozmik që e lidh atë me dy superheroina të tjera. Sa herë që përdor fuqitë e saj, ajo ndërron vendet ose me Photon (Teyonah Parris) ose me znj. Marvel (Iman Vellani). Duke folur për Marvels, vetë Marvel Studios janë përpjekur për të rifituar vrullin që kur Avengers: Endgame doli në vitin 2019.
Saltburn
Emerald Fennell, e njohur për debutimin e saj fitues të Oskarit me “Promising Young Woman”, prezanton “Saltburn”, një histori satirike që ndjek një student të Oksfordit asocial, të luajtur nga Barry Keoghan. I ftuar për të kaluar verën në një mjedis luksoz me Jacob Elordi-n, ai duhet të dëshmojë veprimet e familjes së privilegjuar ekstravagante të djalit, të portretizuara nga Rosamund Pike dhe Richard E Grant.
Dream Scenario
Në “Dream Scenario”, Nicolas Cage portretizon Paul Matthews, një profesor universiteti modest, i cili papritur fillon të shfaqet në ëndrrat e njerëzve. Pavarësisht mungesës së karizmës së tij në klasë, kjo aftësi e veçantë ngre pyetje në lidhje me veçantinë e tij dhe nëse ajo duhet ta katapultojë në pasuri dhe famë. Duke tërhequr paralele me veprën e mëparshme të Cage në “Adaptation”, kjo komedi surreale shërben si një reflektim shqetësues mbi kulturën moderne të të famshmëve, ku njohja globale mund të rrjedhë nga përpjekjet minimale, por fama mund të pasojë po aq lehtë.
Priscilla
Filmi biografik i Sofia Coppola “Priscilla” ofron një kontrast të fortë me portretizimin e gjallë të Elvis Presley-t të Baz Luhrmann. E fokusuar në jetën e gruas së Mbretit, kjo dramë intime thellohet në kompleksitetin e betejave personale të Priscilla Beaulieu (Cailee Spaeny), në vend që të magjepsë botën e showbiz-it. Në vitin 1959 në një bazë ushtarake amerikane në Gjermani, historia nis teksa një Priscilla 14-vjeçare tërheq vëmendjen e ushtarit të përmalluar Elvis (Jacob Elordi).
The Killer
Pas kryeveprës së tij të ndërlikuar “Mank”, David Fincher zgjedh një qasje më të thjeshtë me “The Killer”, një thriller aksion tërheqës i përshtatur nga një roman grafik francez nga Alexis "Matz" Nolent. Michael Fassbender është një vrasës gjakftohtë, metodat e përpikta efikase të të cilit marrin një kthesë dramatike kur një fatkeqësi pariziene e detyron të bëjë një ndjekje mbarëbotërore, duke eliminuar ata që kërkojnë ndëshkim për gabimin e tij.
Next Goal Wins
“Next Goal Wins” rrëfen udhëtimin frymëzues të ekipit të futbollit të Samoas Amerikane, i vendosur për të kapërcyer statusin e tyre famëkeq si futbollistët më të dobët në botë pas një humbjeje shkatërruese 31-0 ndaj Australisë në vitin 2001. Nën drejtimin e trajnerit holandezo-amerikan Thomas Rongen, historia e ekipit të dobët u bërë për herë të parë dokumentar. Përshtatja e Taika Waititi, me Michael Fassbender, ofron një përzierje të ngrohtë të komedisë dhe dramës.
May December
“May December” thellohet në dinamikën intriguese të martesës jokonvencionale 20-vjeçare të Gracie (Julianne Moore) dhe Joe (Charles Melton), e cila filloi kur Gracie ishte 36 vjeçe dhe Joe ishte një nxënës 13-vjeçar. Pavarësisht jetës së tyre idilike buzë liqenit me fëmijët e tyre, pyetja e vazhdueshme mbetet: a e mohon kënaqësia e tyre e dukshme tabunë e marrëdhënies së tyre?
Fallen Leaves
Një nga filmat më të vegjël dhe më të qetë të këtij viti, “Fallen Leaves” është gjithashtu një nga më të vlerësuarit: komedia romantike tipike e Aki Kaurismäkit fitoi çmimin e jurisë në Festivalin e Filmit në Kanë në maj dhe aktualisht ka një rezultat perfekt prej 100 për qind në Rotten Tomatoes. Filmi zhvillohet në Helsinkin bashkëkohor. Ansa (Alma Poyst) dhe Holappa (Jussi Vatanen) janë të dy në punë të mërzitshme dhe me pagesë të ulët, por mund të bien në një marrëdhënie dashurie.
Wish
“Wish” shënon 100-vjetorin e Walt Disney me një animim që i bën homazh temave dhe stileve të animacionit të shekullit të inaugurimit të studios. Drejtuar nga Chris Buck (bashkëdrejtor i Frozen) dhe Fawn Veerasunthorn, përralla muzikore shpaloset në një mbretëri magjike ku Mbreti Magnifico (Chris Pine) zotëron aftësinë për të përmbushur dëshirat e subjekteve të tij. Megjithatë, 17-vjeçarja Asha (Ariana DeBose) sfidon mbizotërimin ekskluziv të mbretit mbi këtë pushtet.
Pencils vs Pixels
“Pencils vs Pixels” gjurmon ndryshimin në karikaturat e Disney nga rilindja e tyre e viteve 1990 te dominimi i animacionit 3D të gjeneruar nga kompjuteri pas publikimit të Toy Story në 1995. Dokumentari, i drejtuar nga Bay Dariz dhe Phil Earnest, ofron një studim shekullor të artit të filmave vizatimorë të Hollivudit, duke vënë në pah figura kyçe si Nine Old Men and Mary Blair. Richard Whittaker i Austin Chronicle vlerëson filmin për eksplorimin e tij gjithëpërfshirës të trashëgimisë së pasur të animacionit amerikan, duke shfaqur njohuri nga ekspertë të industrisë.
Napoleon
Ridley Scott, i njohur për regjinë e “Alien”, “Blade Runner” dhe “Gladiator”, përgatitet për filmin e tij të 28-të, një biografi ambicioze e Napoleon Bonapartit. Me Joaquin Phoenix si gjenerali francez dhe Vanessa Kirby si gruaja e tij Josephine, epika triorëshe përmban gjashtë sekuenca kryesore beteje.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.