Para

Ferrari do të pranojë tashmë kriptomonedhat si pagesë për makinat

Ferrari ka nisur të pranojë pagesat në kriptomonedha për makinat luksoze në SHBA dhe shumë shpejt do ta bëjë të mundur dhe në Europë, sipas shefit të marketingut.

Shumica e klientëve të kompanive luksoze

Shumica dërrmuese e kompanive me aksione publike janë larguar nga kriptot pasi paqëndrueshmëria e bitcoin dhe aseteve të tjera i bën ato jopraktike për tregti. Rregullimi i parregullt dhe përdorimi i lartë i energjisë kanë parandaluar gjithashtu përhapjen e kriptos si një mjet pagese.

Këto përfshijnë prodhuesin e makinave elektrike Tesla, i cili në vitin 2021 filloi të pranonte pagesa në bitcoin, monedha më e madhe e kriptove, përpara se CEO Elon Musk ta ndalonte atë për shkak të shqetësimeve mjedisore.

Shefi i marketingut i Ferrarit, Enrico Galliera tha se kriptovalutat kishin bërë përpjekje për të reduktuar gjurmën e tyre të karbonit përmes futjes së softuerit të ri dhe një përdorimi më të madh të burimeve të rinovueshme.

“Objektivi ynë për të arritur neutralitetin e karbonit deri në vitin 2030 përgjatë gjithë zinxhirit tonë të vlerës është konfirmuar absolutisht,” tha ai në një intervistë.

Ferrari tha se vendimi erdhi si përgjigje ndaj kërkesave nga tregu dhe tregtarët pasi shumë nga klientët e saj kanë investuar në kripto. “Disa janë investitorë të rinj që kanë ndërtuar pasurinë e tyre rreth kriptomonedhave,” tha ai. “Disa të tjerë janë investitorë më tradicionalë, të cilët duan të diversifikojnë portofolet e tyre.”

Ndërsa disa kriptovaluta, si e dyta më e madhe, eteri, kanë përmirësuar efikasitetin e tyre të energjisë, bitcoin ende tërheq kritika për minierat e tij intensive me energji.

Ferrari dërgoi më shumë se 1800 makina në rajonin e saj të Amerikës, që përfshin SHBA-në, në gjysmën e parë të këtij viti.

Galliera nuk tha se sa makina Ferrari priste të shiste përmes kriptove. Ai tha se portofoli i porosive të kompanisë ishte i fortë dhe i rezervuar plotësisht deri në vitin 2025, por kompania donte të testonte këtë univers në zgjerim.

“Kjo do të na ndihmojë të lidhemi me njerëz që nuk janë domosdoshmërisht klientët tanë, por mund të përballojnë një Ferrari,” tha ai.

Kompania italiane, e cila shiti 13,200 makina në vitin 2022, me çmime që fillojnë nga mbi 200,000 euro (211,000 dollarë) dhe shkojnë deri në 2 milionë euro, planifikon të zgjerojë skemën e kriptove në Evropë deri në tremujorin e parë të vitit të ardhshëm dhe më pas në rajone të tjera ku kripto është e pranuar ligjërisht.

Evropa, Lindja e Mesme dhe Afrika (EMEA) është rajoni më i madh i Ferrarit, që përbën 46% të totalit të dërgesave të veturave të tij në gjysmën e parë të këtij viti.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë