Treg

Ndryshon rituali i kafesë në Itali

Në kohën e koronavirusit, rituali i kafesë në bar dhe mëngjesi me kapuçino dhe kroasan, nuk është më i njëjti për fiornetinet.

Me heret, ne ditet e para te epidemise, më pak klientë qarkullonin brenda mjedisve te bareve dhe restoranteve. Jashtë, në disa prej vitrinave, njoftimi shfaqet me dekalogun e dhjetë indikacioneve që duhen miratuar për të kufizuar përhapjen e infeksionit sa më shumë që të jetë e mundur, dhe nuk ka mungesë respektimi te distancës fizike te sigurisë.

Pronari i një bari në qendër te Firences shpjegon: “Këtë mëngjes, por për disa ditë me radhe qe kur u konfirmuan rastet e pare me koronavirus, ka shumë pak klientë. Ne duam t’i sigurojmë ata: ne pastrojme dhe dezinfektojmë dorezat e dyerve, mbajtësit e pecetave dhe çdo gje me produkte specifike. Gjithçka për të garantuar sigurinë maksimale për klientët. Dhe pastaj ne kemi vendosur piketa jashtë per një distancë të sigurt prej më shumë se një metër “.

Megjithatë këtë mëngjes, në qendër, vërehen disa bare të mbyllura dhe shumë pak klientë. Keshtu qe, shumica e fiorentineve kane preferuar të pinin kafe dhe të hanin mëngjes ne shtepi. Një qytet qe te rengjeth, nga Uffizi në Bargello deri te Palazzo Pitti, me të gjitha muzetë e mbyllura. Tregu i Porcellino, zakonisht i mbushur me turistë, gjithashtu hapi dhe filloi javën me një fytyrë tjetër, me shumë më pak tezga.

Vezhgimi në qendër vazhdon përgjatë rrugës së pazarit, ku nuk ka fare turistë. Një dyqan përmes Vigna Nuova, në qendër, ka vendosur shenimin: «Në përputhje me Dekretin e Kryeministrit, ne ftojmë klientët tanë të respektojnë rregullat. Stafi ynë do të sigurojë që distanca prej një metri midis vizitorëve të respektohet brenda dyqanit. ” Dhe duke pasur parasysh emergjencën dhe rregullat që synojnë gjithnje e me shume kufizimin e levizjes per te mbajtur ne kontroll perhapjen e virusit, në dritaren e një farmacie në Piazza della Signoria gjendet nje shenim që tregon në mënyrë specifike “Hyni me radhe, nga një klient “. Dhe vetëm për të shmangur tubimet e njerëzve dhe për të respektuar distancën e sigurisë, ftesa për klientët është që “Të presim radhën e tyre jashtë farmacisë”.

Por ka kaluar me shume se nje muaji qe Italia eshte ne nje emergjence shendetesore te paprecedente dhe italianet jane ngujuar te gjithe brenda  kater mureve, duke ndryshuar krejtesisht ritualin e kafese. Edhe kur duan ta pine me miqte, e konsumojne ate permes internetit duke fokusuar ne videot e telefoneve celulare nga  ballkoni i shtepive sheshet bosh dhe baret nen dryn.

Tregu i kafese ne Itali, siç raportojne mediet lokale eshte tronditur. Italia bart nje nga traditat me te vjetra te konsumit te kafese.

Kafeja është shumë e dashur në Itali, por jo të gjithë e dinë se historia e saj është e vjetër sa mijëra vjet. Kafeja më e konsumuar në Itali është ekspresi. Kjo tipologji merret duke pjekur dhe bluar farat e farave Arabica dhe Coffea robusta. Kafeja italiane lindi në Torino në 1884. Ekspresi është i famshem dhe i dashur në të gjithë botën si kafeja klasike italiane dhe është në qendër të pushimeve të drekës së miliona punëtorëve çdo ditë.

Megjithese nuk ka ende statistika ne lidhjen me tkurrjen e tregut te kafese ne Itali si pasoje e pandemise se Covid-19, tregu po vuan.

Perceptimet e aktoreve te tregut parashikojne nje renie deri ne 30 % ne vazhdimesi edhe pas çlirimit te kufizimeve.

Por pavaresisht krizes, ditët e fundit janë raportuar nisma të reja. Shumë kompani janë duke vendosur të shpërblejnë punëtorët për të garantuar praninë e tyre në linjat e prodhimit. Ky është rasti i Lavazza, i cili prezantoi një bonus prej 250 eurosh bruto për Mars dhe Prill, ose rrjeti italian Nestlé i cili me Sanpellegrino ka garantuar 100% të pagës edhe për ata që punojne me ore te reduktuara, përveç një bonusi mujor prej 500 euro bruto për ata që shkojnë në fabrikë.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë