Inteligjenca artificiale është e ardhmja. Të paktën sipas Coca-Cola. Kompania ka nxjerrë në treg një shije të re, të krijuar duke përdorur teknologjinë AI.
Coca-Cola Y3000 tashmë është shija e parë e krijuar nga inteligjenca artificiale dhe njerëzore.
Shija e pijes Y3000 ishte një proces me dy hapa. Së pari, studiuesit në Coca-Cola mblodhën “preferencat dhe tendencat kryesore të shijes për të kuptuar se çfarë imagjinojnë konsumatorët dhe mendojnë se si shijon e ardhmja”, tha një përfaqësues i kompanisë.
Më pas, ai informacion u grumbullua nga sistemi i inteligjencës artificiale të Coke-s për të “ndihmuar në zhvillimin e profileve të shijes”.
Coca-Cola nuk përshkruan se si shijon shija e re në asnjë prej materialeve të saj, por pija vjen në varietete normale dhe pa sheqer.
Inteligjenca artificiale u përdor gjithashtu për të zhvilluar paketimin futuristik të kanaçes.
“Ne duam të festojmë idenë e të gjithëve se si mund të duket e ardhmja”, tha në një deklaratë për shtyp drejtoresha e lartë e strategjisë globale e Coca-Cola, Oana Vlad.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.