Treg

Çmimet e karburantit të avionëve në rritje, fajësohen anijet

Buxhetet e kompanive ajrore që shkojnë për karburant do të turbulllohen. Vitin e ardhshëm, parashikohet që ato të përdorin naftë më të pastër, si pjesë e kontrolleve mbi emetimet që do të hyjnë në fuqi në nivel botëror në vitin 2020.

Ekzekutivët e kompanive ajrore po paralajmërojnë se ndryshimi i rregullave mund të rrisë çmimin e karburantit për avionët komercialë.

Paul Jacobson, shefi i financës së Delta Air Lines Inc. ka thënë më herët këtë muaj se rritja e çmimit të naftës bruto dhe ndryshimi i karburantit për anijet është një e “keqe” “neto” për kompanitë ajrore,” duke shtuar se  duke shtuar se rafineria e Deltas duhet të ndihmojë në kompensimin e ndikimit negativ.

Rafineritë prodhojnë tre kategori kryesore karburanti: benzinë për makina; duke përfshirë si karburantin naftë ashtu edhe karburantin jet fuel për avionë; dhe lëndë djegëse më të rënda të përdorura për qëllime të ndryshme industriale, duke përfshirë edhe karburantin për anije. Nga një konventë e marketingut, çmimet e karburantit jet fuel për avionë janë zakonisht të lidhura me çmimet e naftës, zakonisht duke u shitur për disa cent më shumë për një gallon.

Kompanitë ajrore dhe industria e naftës janë duke u përgatitur për një rritje të kërkesës për naftë ndërsa pronarët e anijeve pritet të kalojnë në karburante më të rënda. Nëse çmimi i naftës do të rritej, do ta pasonte edhe karburanti fuel jet për avionë.

“Karburanti fuel jet për avionë është pasoja e padëshiruar” e rregulloreve të reja detare, tha Mason Hamilton, analist i tregjeve të naftës në Administratën e Informacionit të Energjisë së SHBA-ve. “Ka një shkallë të lartë pasigurie mbi atë që do të ndodhë,” tha ai.

Një e panjohur e madhe është se sa kërkesa mund të rritet. Pronarët e anijeve kanë mënyra të ndryshme për të reduktuar emetimet. Ndërrimi i karburantit është një; por disa thjesht mund të instalojnë mekanizma kontrolli, që do të thotë nuk ka nevojë për naftë më të pastër.

Organizata Ndërkombëtare Detare, organi i Kombeve të Bashkuara që vendos standardet për industrinë detare globale, është duke kërkuar që anijet të zvogëlojnë përmbajtjen e squfurit në shkarkimet e tyre me më shumë se 85% deri në vitin 2020.

Administrata e Trump po mbështet një ndryshim më gradual të standardit të karburantit më të pastër.

Brian Pearce, ekonomisti kryesor në Shoqatën Ndërkombëtare të Transportit Ajror, pret që rregulloret e reja detare do të rrisin çmimin e karburantit, por nuk është i sigurt për masën.

Efekti i rregullave të emetimeve të reja mund të dëmtojë fitimet e kompanive ajrore të SHBA-ve, thanë analistët e Raymond James. Në një skenar relativisht të mirë, fitimet e mëdha për aksion të transportuesve mund të bien në 2% nga 4% në vitin 2020. Në rastin më ekstrem, fitimet mund të përgjysmohen ose fshihen.

Kërkesa për karburant më të pastër për anijet, do të shpjerë në rritje të 
 çmimit të karburantit jet fuel për avionë            

Analistët e UBS-së thonë se kompanitë ajrore në Europë mund të shohin një fitim 6% të goditur nga çmimet më të larta që lidhen me ndryshimin e rregullave për karburant më të pastër vitin e ardhshëm, duke u rritur deri në 21% vitin e ardhshëm. Në Azi, gjurma parashikohet të jetë respektivisht 12% dhe 22% për 2019 dhe 2020. Kjo mund të përkthehet në disa miliardë dollarë shpenzime ekstra për karburant për industrinë në fjalë.

Karburanti Jet fuel tani është rritur 40% nga fillimi i vitit, sipas S & P Global Platts dhe IATA, që vlerëson se shpenzimet e karburantit përbëjnë gati një të katërtën e shpenzimeve operative të një linje ajrore. Ndërsa çmimet më të larta të naftës janë vetëm një faktor në çmimet e biletave, shumë kompani ajrore kanë ngritur tashmë çmimet e biletave pëbrallë kërkesës së fortë për udhëtime ajrore. Bileta mesatare për udhëtime brenda SHBA-ve në muajin gusht kushtonte 485 dollarë, nga 457 dollarë në të njëjtën periudhë një vit më parë, sipas Korporatës së Raportimit të Avionëve, e cila mbledh të dhëna për udhëtimet në rrugë ajrore.

“Shumica e rafinerive funksionojnë në maksimum,” tha Dario Scaffardi, shefi ekzekutiv i rafinerisë italiane Saras SpA, që do të thotë se ata nuk mund të prodhojnë më shumë për të mbajtur çmimet në kontroll. Në SHBA, rafineritë përdorën mesatarisht 95% të kapacitetit të tyre në katër javë deri më 21 shtator, sipas Administratës së Informacionit të Energjisë.

Refinierët nuk do të përkulen për prodhimin e karburantit jet fuel për shkak të çmimit që komandon tha z. Scaffardi, por ai shtoi se nuk do të mbrojë linjat ajrore nga rritja e çmimeve, nëse kërkesa më e madhe për naftë rrit çmimin fiks të përcaktuar për karburantin jet fuel të avionëve.

“Ka të ngjarë që të jetë një situatë e mirë për rafinierët”, tha Chris Midgley, kreu i analytics në S & P Global Platts, “por jo për konsumatorët”.

*Burimi: Wall Street Journal

 

Më Shumë