Kultura e një kompanie është shumë me rëndësi për punonjësit – dhe mund të jetë një faktor thelbësor për ata që konsiderojnë largimin apo një punë të re.
Një anketë e bërë nga LinkedIn tregon se 87% e brezit të të rinjve Gen Z, do të ishin më të gatshëm të hiqnin dorë nga puna e tyre dhe të punonin diku tjetër nëse kultura e një kompanie tjetër do të përshtatej me qasjen e tyre.
Brezi i Mileniumëve u zbulua se ndiheshin në mënyrë të ngjashme, sipas platformës së punës dhe rrjeteve. Kur merren parasysh të dy grupet, pothuajse 9 në 10 profesionistë do ta bënin këtë, por shifra bie në 7 në 10 për Gen X.
LinkedIn e përcakton brezin e Gen Z midis 1997 dhe 2012, ata që janë në adoleshencën e vonë, ose fillimet e të 20-ave dhe Mileniumët ata të lindur midis 1981 dhe 1996. Gen X janë ata të lindur midis 1965 dhe 1980.
“Brezat e rinj, në tërësi, duan të punojnë në kompani ku mund të ndikojnë dhe të bëjnë ndryshim”, – tha për CNBC Make It Josh Graff, drejtor menaxhues për EMEA dhe LATAM në LinkedIn.
Sipas të dhënave të LinkedIn, 60% e Mileniumëve dhe Gen Z, kur hulumtonin nëse do të kalonin në një punë apo kompani të re, thanë se vlerat mund të jenë një marrëveshje e mirë.
Sondazhi, i cili bazohet në 7.317 të anketuar në Mbretërinë e Bashkuar, Francë, Gjermani dhe Irlandë, zbuloi gjithashtu se 59% e profesionistëve evropianë nuk do të punonin për një kompani nëse vlerat e saj nuk përputheshin me vlerat e tyre personale. Për 55% të të anketuarve, një rritje pagash nuk do të mjaftonte për t’i bindur ata të qëndronin.
Në një kohë kur shumë prej tyre po mbajnë barrën e një krize të kostos së jetesës, Graff tha se gjetjet e sondazhit nënvizojnë rëndësinë e vlerave të kompanisë për një punonjës.
Ky ndryshim ka qenë një trend i kohëve të fundit, thotë Graff, duke shpjeguar se ka dy faktorë kryesorë shtytës pas tij. Pandemia e koronavirusit është një prej tyre, thotë ai, pasi nxiti shumë njerëz të pyesin se ku, pse dhe si punojnë.
“Dhe në të njëjtën kohë, sigurisht gjatë viteve të fundit, mendoj se të gjithë ne, por në veçanti brezat e rinj, jemi më të vetëdijshëm politikisht dhe shoqërisht,” shtoi ai.
Kompanitë janë përgjigjur ndaj ndryshimit të prioriteteve të punëkërkuesve, tregojnë të dhënat e LinkedIn. Gjatë dy viteve të fundit, ka pasur një rritje prej 154% në postimet e punës në nivel fillestar që përmendin vlerat e kompanisë, thotë platforma.
Kjo përfshin tema si zhvillimi i karrierës, mundësitë e të mësuarit, diversiteti dhe ekuilibri punë-jetë. Ky i fundit tashmë përmendet 65% më shpesh, sipas të dhënave.
Ndryshimi po shpërblehet për kompanitë – reklamat e punës që flasin për vlera marrin pothuajse dyfishin e numrit të aplikimeve në krahasim me dy vjet më parë, thotë LinkedIn.
Kjo është veçanërisht e rëndësishme në kontekstin e kërkesës së lartë për punëtorë të kualifikuar dhe tregjeve vazhdimisht të shtrënguara të punës, të cilat e kanë bërë të vështirë për disa kompani gjetjen dhe mbajtjen e punonjësve.
“Vlerat do të jenë një çështje mbijetese për shumë kompani gjatë dekadës së ardhshme,” tha Graff./ CNBC
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.




