Teknologji dhe Inovacion

Boeing dëshiron të ndërtojë avionin e tij të ardhshëm në ‘Metaverse’

Në fabrikën e avionëve të kompanisë Boeing të së ardhmes, dizajnet inxhinierike 3-D po punojnë me robotë që flasin me njëri-tjetrin. Në të njëjtën kohë, mekanikët në të gjithë botën do të lidhen përmes kufjeve të Microsoft që ofrojnë një përvojë të përzier të realitetit.

Plani Boeing synon të bashkojë projektimin, prodhimin dhe operacionet e shërbimeve ajrore nën një sistem të vetëm prodhimi dixhital. Kompania thotë se do të vendoset në dy vitet e ardhshme.

Boeing e ka shprehur vazhdimisht qëllimin e tij për një revolucion dixhital, por kritikët thonë se përpjekjet e kompanisë drejt këtij qëllimi kanë pasur rezultate jo të mira. Kjo vjen pas dy përplasjeve të avionëve ku fajtorët ishin problemet elektrike.

Kompania thotë se po fillon një program të ardhshëm të avionëve që do të kushtojë 15 miliardë dollarë.

“Ka të bëjë me forcimin e inxhinierisë”, i tha Reuters Greg Hyslop, kryeinxhinieri i Boeing.

Pas vitesh ndryshimesh të mëdha në tregun e industrisë, kërkesa për aeroplanë të rinj ka rritur konkurrencën midis Boeing dhe Airbus të Europës. Tani, beteja e tyre kalon në operacionet e fabrikës.

Shefi Ekzekutiv i Airbus, Guillaume Faury është një ish-ekzekutiv i kërkimit të automobilave. Ai ka premtuar të “shpikë sisteme të reja prodhimi dhe të përdorë fuqinë e të dhënave” për të zhvendosur sistemin e tij industrial në shekullin e 21-të.

Përmirësimi dixhital i Boeing deri më sot është shënuar nga përparimi brenda programeve ose mjeteve të caktuara të avionëve. Nuk i është nënshtruar një rimodelimi total, dixhital, siç propozon Hyslop.

Prodhuesit e avionëve nuk janë të vetëm në qëllimin e tyre për të hyrë në të ashtuquajturin metaverse, një hapësirë ​​e përbashkët dixhitale që përdor teknologjinë e realitetit virtual. Prodhuesit e automjeteve si Ford, kompanitë e mediave sociale si pronari i Facebook Meta Platforms dhe biznese të tjera po bëjnë lëvizje të ngjashme.

Boeing dëshiron që zhvillimi i avionit të tij të ardhshëm të përfshijë një lidhje me një model dixhital tredimensional të avionit të ri. Ai gjithashtu dëshiron që sistemi i prodhimit të jetë në gjendje të ekzekutojë simulime.

Modelet dixhitale mbështeten nga një “fije dixhitale” që mbledh çdo informacion rreth avionit duke filluar nga dita e parë e zhvillimit të tij. Kjo përfshin të dhënat e kërkesave të linjës ajrore, miliona pjesë pajisjesh, mijëra faqe miratimesh zyrtare dhe më gjerë.

Përfundimi i metodave të vjetruara, si dizajnimi në letër, mund të sjellë ndryshime të fuqishme.

Më shumë se 70 për qind e problemeve të cilësisë në Boeing kanë të bëjnë me dizajnin, tha Hyslop.

“Do të keni shpejtësi, do të keni cilësi të përmirësuar, komunikim më të mirë,” tha Hyslop.

Megjithatë, plani përballet me vështirësi të mëdha në ekzekutim.

Ekspertët e automobilave vënë në dukje problemet teknike në dy prej avionëve të stërvitjes ushtarake të Boeing. Të dyja u zhvilluan duke përdorur sisteme dixhitale.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë