Të qenit i bazuar në një kukull e penalizoi vërtet Barbie në Oscar. Edhe pse filmi u nominua për filmin më të mirë, Greta Gerwig u shpërfill si regjisore dhe Margot Robbie u la jashtë kategorisë së aktores më të mirë, lajme që shkaktuan një zemërim në internet dhe nga kolegët e tyre. Associated Press e quajti përbuzjen e Gerëig "një nga tronditjet më të mëdha në kohët e fundit".
Disa fansa gjithashtu u shprehën se kjo është e papranueshme. Siç theksoi USA Today, duke cituar një përdorues në X, Ryan Gosling u nominua për aktor dytësor, ndërsa Gerwig dhe Robbie u lanë jashtë dhe kjo është "një lloj dëshmie se patriarkia është ende me ne”.
Gosling, vetë Ken, tha në një deklaratë: "Nuk ka asnjë film Barbie pa Greta Gerwig dhe Margot Robbie, dy njerëzit përgjegjës për këtë film historik dhe të pëlqyer globalisht".
Seksizmi i industrisë së filmit mund të ketë qenë një faktor, por kjo vetëm kontribuoi në problemin themelor. Pavarësisht nga buja që kishte, votuesit e Oscar refuzuan ta merrnin seriozisht filmin e bazuar në lodra, duke injoruar se sa i vlerësuar është, duke e hedhur poshtë atë si një film me miliarda dollarësh të fituar, kur është gjithashtu një deklaratë kulturore. Ai minon stereotipet për gratë që shihen si vetëm të bukura dhe votuesit e Oscar nuk mundën ose nuk donin të shikonin përtej asaj sipërfaqeje për të parë se sa imagjinar dhe thelbësor është filmi dhe sa me përpikëri e orkestroi Gerwig.
Me 10 filma të nominuar për filmin më të mirë dhe vetëm pesë vende për regjisorë, bie në sy se Gerwig duket se është zhvendosur nga të nominuarit që kanë bërë filma më të vegjël dhe të matur: Justine Triet, e cila meriton nominimin e saj surprizë për Anatomy of a Fall (dhe e shpëtoi kategorinë nga të qenit tërësisht mashkullore) dhe Jonathan Glazer, i cili ishte gjithçka tjetër veçse një gjë e sigurt për dramën e Holokaustit ‘Zona e Interesit’. Me sa duket komedia e lehtë e Gerwig-ut nuk mund të konkurronte.
Dhe edhe para se të shpalleshin nominimet, kishte aludime se origjinaliteti i Barbie do të nënvlerësohej. E para erdhi kur Akademia vendosi që skenari i frymëzuar i Gerwig dhe Noah Baumbach i përkiste kategorisë së përshtatur (ku mori një nominim) dhe jo origjinal. Gjithashtu, komiteti ekzekutiv i Degës së Shkrimtarëve të Akademisë tha se filmi bazohej në një personazh ekzistues më parë, domethënë një kukull.
Një tjetër e dhënë erdhi në Golden Globes. Barbie nuk arriti të fitonte komedinë apo muzikalin më të mirë, por u largua me çmimin e lezetshëm, të sapo shpikur për arritjet kinematografike, një çmim ngushëllues për të qenë popullor dhe për të fituar para.
Marrëdhënia e filmit me paranë dhe kulturën e korporatës ishte problematike që në fillim. Historia kritikon Mattel, kompaninë që shet të gjitha ato Barbie, si të mpirë dhe patriarkale, por vetë filmi është një prodhim i madh në studio i licencuar nga kompania e lodrave. Kur filmi u publikua, Neë York Times vuri në dukje mendimet e ndara të kritikëve nëse ai është "subversiv i shkëlqyeshëm ose korporativ i pashmangshëm ". Votuesit e Oscar-it me sa duket zgjodhën ta shohin atë si një film më të suksesshëm në studio. Kjo i bën jehonë modelit të kohëve të fundit të filmave të mëdhenj komercialë që futen në garën e filmave më të mirë dhe regjisorët e tyre të injoruar, duke përfshirë Dune, Top Gun: Maverick dhe Avatar: The Way of Water. Por asnjë prej tyre nuk kishte freskinë kulturore të Barbie.
Gerwig dhe Robbie, të dyja të nominuar si producentë të filmit, me shkathtësi i dhanë zë të plotë një disonance, dhe kjo mund të jetë arsyeja pse ato humbën nominimet që duhet të ishin të tyret.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.