Filma

‘Adolescence’, seriali i Netflix që kritikët nuk po i gjejnë asnjë të metë…

Nga Gazeta ‘Si’- Shikuesit dhe kritikët kanë lavdëruar dramën e fuqishme të Netflix-it, “Adolescence”, duke e cilësuar si të jashtëzakonshëm. Seriali britanik me katër pjesë u publikua javën e kaluar dhe gjatë fundjavës ishte shfaqja më e shikuar në platformë në mbarë botën.

Tom Peck nga “The Times” e përshkroi atë si “perfeksion i plotë”, një mendim që u pasua edhe nga Lucy Mangan e “The Guardian”, e cila e quajti “gjëja më e afërt me përsosmërinë televizive në dekada”.

Fansat në rrjetet sociale varionin nga regjisori amerikan Paul Feig, i cili e cilësoi episodin e parë si “një nga orët më të mira të televizionit që kam parë ndonjëherë”, deri te Jeremy Clarkson, i cili e quajti “mjeshtëror”.

“Adolescence” tregon pasojat e therjes me thikë të një vajze adoleshente, ku një djalë 13-vjeçar nga shkolla e saj është arrestuar për vrasjen.

Jamie, i riu i dyshuar, luhet nga aktori i ri Owen Cooper, ndërsa rolin e babait të tij e luan Stephen Graham.

Historia e serialit nxjerr në pah ndikimin shkatërrues të rrjeteve sociale dhe të influencuesve mizogjenë tek disa djem adoleshentë.

Graham tha se ishte frymëzuar për ta realizuar këtë serial pasi kishte parë dy raporte të ndryshme për djem që kishin therur vajza për vdekje.

“Thjesht mendova, çfarë po ndodh në shoqëri që gjëra të tilla po bëhen ngjarje të zakonshme?”, tha ai për “The One Show” të BBC-së.

“Thjesht nuk arrija ta kuptoja. Prandaj doja vërtet ta shikoja nga afër dhe të hidhja dritë mbi këtë problem.”

Çdo episod është xhiruar në një sekuencë të vetme, pa ndërprerje.

Në “The Guardian”, Lucy Mangan tha se arritjet teknike të serialit “përputhen me një sërë interpretimesh që meritojnë çmime dhe një skenar që arrin të jetë njëkohësisht realist dhe thellësisht emocionues”.

Ajo shtoi: “Adolescence” është një përvojë thellësisht prekëse dhe tronditëse.”

Në recensionin e tij për “The Times”, Tom Peck e nisi me fjalët: “Wow. Vetëm wow. Jam i tunduar të shkruaj fjalën ‘wow’ edhe 700 herë të tjera.

Kritikja televizive e “The Telegraph”, Anita Singh, tha se ishte “një shfaqje shkatërruese”, duke shtuar: “Është një dramë thellësisht shkatërruese në mënyrë të heshtur, sa nuk do ta harroj për një kohë shumë të gjatë.”

Singh tha se teknika me një plan të vetëm “ndonjëherë mund të duket si një truk”, por se aktrimi është “fenomenal”.

Ajo shtoi se Stephen Graham është “aktori më i mirë që punon sot”, por “interpretimi vërtet i jashtëzakonshëm është ai i Owen Cooper”.

“Ai lëviz mes ndjeshmërisë, zemërimit, trimërisë dhe frikës. Ajo që ai bën këtu është e mahnitshme.”

Nga ana tjetër, Jake Kanter i “Deadline” shkroi:

“Adolescence ishin katër orët më të përsosura të një drame televizive që kam parë ndonjëherë. Qëndron në mendje shumë kohë pasi të kenë mbaruar titrat. Mahnitës.”

Alan Sepinwall i “Rolling Stone” tha se ishte “ndër gjërat më të mira  dhe një pretendente për më të mirën që do të shihni këtë vit në ekranin e vogël”.

Margaret Lyons e “The New York Times” e quajti një “vepër e pasur kritike sociale”, duke përshkruar episodin e tretë si “një nga orët më interesante të televizionit që kam parë prej kohësh”.

Në emisionin “Must watch” të BBC Radio 5 Live, Hayley Campbell tha se drama nuk përpiqet të zgjidhë problemet që paraqet.

“Ajo thjesht i shtron problemet dhe vëzhgon. Bëhet fjalë për rritjen e mizogjinisë, sidomos tek djemtë e rinj, e nxitur nga figura si Andrew Tate, i cili përmendet në serial.

“Drama është më shumë rreth tmerrit të mungesës së kontrollit që ke mbi fëmijën tënd dhe atë që bën në telefonin e tij.”

Kritiku tjetër, Scott Bryan, shtoi: “Interpretimet janë absolutisht fantastike. Do të thosha që është i përsosur. Por personi që, sipas mendimit tim, meriton më shumë njohje është Owen Cooper, vetëm 15 vjeç.”

Burimi: BBC


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë